ideabank padł

Data: 2018-05-26 15:23:16
Autor: WAM
ideabank padł
On Sat, 26 May 2018 14:22:26 +0200, WAM <nospam@nowam.nopl.pl> wrote:

Przerwa techniczna. Najpierw była do 12. Potem do 14. Teraz do 15.
Przedłużona do 16. Zabezpieczają dane osobowe.

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2018-05-26 16:03:11
Autor: J.F.
ideabank padł
Dnia Sat, 26 May 2018 15:23:16 +0200, WAM napisał(a):
On Sat, 26 May 2018 14:22:26 +0200, WAM <nospam@nowam.nopl.pl> wrote:

Przerwa techniczna. Najpierw była do 12. Potem do 14. Teraz do 15.
Przedłużona do 16. Zabezpieczają dane osobowe.

Juz do 18. Ale tydzien temu ... chyba BZWBK mial podobna obsuwe.

Coraz szybsze komputery, a wszystko coraz wolniej dziala :-)

J.

Data: 2018-05-27 11:23:11
Autor: wiatrak
ideabank padł

Coraz szybsze komputery, a wszystko coraz wolniej dziala :-)

Taka ciekawostka ! Po wczorajszej przerwie zniknęła z ustawień użytkownika możliwość samodzielnego ustawienia limitów na przelewy wychodzące z banku. Boją się nagłego niekontrolowanego odpływu kasy? Ja np. nie pamiętam jaki miałem tam limit. Wiedziałem, że w razie czego moge go bez problemu zmienić.
  A moze ustawili wszystkim domyślnie na ZERO?
Że pojadę Bieńkowską: ale jaja, ale jaja.....

Data: 2018-05-27 02:56:51
Autor: Dawid Rutkowski
ideabank padł
Nie widać nawet tego ustawionego limitu?
Tytuł wątku mnie nastraszył wczoraj, choć w lion's trzymam już tylko 1k do bankomatu.
Lion's wczoraj wieczorem działał - ale czy tam były limity - nie pamiętam. Przelew na 10k łyknął - no, ale nie wczoraj czy dziś.
Ostatnio db chciał mi "dla bezpieczeństwa" obniżyć do 10k dziennie - ale zostawiłem "no limit". A jakie były korowody, żeby to kiedyś ustawić...

ideabank padł