[ID] identyfiakcja teatru/filmu

Data: 2011-02-26 17:52:02
Autor: Corso
[ID] identyfiakcja teatru/filmu
Witam,

Wiele lat temu oglądałem w TV film lub teatr (bardziej to drugie) być może
w cyklu Teatr młodego widza. Jedyne co mi się ostało w pamięci to to, że
jakieś dziecko, chyba chłopak, ale głowy nie dam, grał w jakąś grę
przygodową na komputerze - chyba amiga - i, teraz nie wiem, albo jego
sąsiad jakoś sie do tej gry dostał i trzeba było ją ukończyć aby z niej
wyszedł, albo jakoś tak się sprzągł z kompueterem, że wykonywał w świecie
realnym te czynności co grający w grę na ekanie. I w całej historii był
ktoś o nazwisku/ksywie "Szreder" - pewnie chodziło o niemieckie nazwisko,
mi jednak utkwiło w pamięci jako "takie samo jak w żółwiech ninja":) Ma
ktoś chociaż minimanle pojęcie co to mogło być? A przy okazji - jest gdzieś
dostępny spis widowisk jakie były emitowne w cyklu teatr młodego widza? I
dlaczego TVP nie stworzyło jeszcze jakieoś VOD gdzie te wszystkie rzeczy
byłyby dostępne za jakieś sensowne pieniądze? Bo chyba nie tylko ja bym
sobie chciał niektóre rzeczy przypomnieć...

Pozdrawiam,
Corso

[ID] identyfiakcja teatru/filmu