identyfikacja Mamiya

Data: 2009-07-06 17:54:04
Autor: CeZ__134
identyfikacja Mamiya
Witam

Dostalem dwa obiektywy
 Mamiya - sekor CS  50 mm F/1,7
 Mamiya - sekor CS 135 mm F/2,8
 wygladaja tak;

http://scashone.blok.pl/obiektywy/135.jpg
http://scashone.blok.pl/obiektywy/DSCN1423.JPG

takie maja mocowanie:

http://scashone.blok.pl/obiektywy/DSCN1422.JPG

Poniewaz nie siedze w analogach zwracam sie do Was z prosba o wycene owych obiektywow .

Pozdrawiam

CeZ__134

Data: 2009-07-07 08:10:07
Autor: Krzysztof Kudłacik
identyfikacja Mamiya
Dnia Mon, 6 Jul 2009 17:54:04 +0200, CeZ__134 napisał(a):

Poniewaz nie siedze w analogach zwracam sie do Was z prosba o wycene owych obiektywow .

Skoro to prezent... to darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby: wystaw na
aukcji - np. od 1 zł - i zobaczy, ile sam rynek ci za nie zaoferuje. O ile
dobrze rozumiem i tak będziesz na plusie ;>

--
stopka tymczasowa
por+folio: http://born66.net/portfolio/

Data: 2009-07-07 09:45:20
Autor: CeZ__134
identyfikacja Mamiya

[...]

Czy allegro zawsze musi byc wyznacznikiem wartosci ?:>

CeZ__134

Data: 2009-07-07 11:14:23
Autor: GK
identyfikacja Mamiya
CeZ__134 pisze:
[...]

Na pewno nie w wakacje :-)
Teraz się najtaniej kupuje :-)
Pozdrawiam,
Grzegorz

Data: 2009-07-07 18:22:20
Autor: Maciek
identyfikacja Mamiya
Użytkownik CeZ__134 napisał:
Czy allegro zawsze musi byc wyznacznikiem wartosci ?:>

Nie trzeba od razu wystawiać. Wystarczy przeszukać zakończone aukcje podobnych obiektywów.
Maciek

Data: 2009-07-07 19:29:47
Autor: CeZ__134
identyfikacja Mamiya

Czy allegro zawsze musi byc wyznacznikiem wartosci ?:>

Nie trzeba od razu wystawiać. Wystarczy przeszukać zakończone aukcje podobnych obiektywów.

Niestety. po przejrzeniu calego allegro, przetrzasnieciu archiwum nie znalazlem nic co by bylo podobnego do moich obiektywow. Wszedzie widnieje opis sekor C ,a ja mam obiektywy sekor CS. jesli chodzi o bagnet to sa bardzo podobne, z ta roznica ze u mnie bagnet przeslony jest wsiskany a w tamtych obiektywach jest przesuwany..

pozdrawiam

CeZ__134

Data: 2009-07-08 10:19:31
Autor: Krzysztof Kudłacik
identyfikacja Mamiya
Dnia Tue, 7 Jul 2009 09:45:20 +0200, CeZ__134 napisał(a):

Czy allegro zawsze musi byc wyznacznikiem wartosci ?:>

allegro nie, ale wolny rynek jak najbardziej. true life.

Data: 2009-07-08 18:19:51
Autor: JA
identyfikacja Mamiya
On 2009-07-08 10:19:31 +0200, Krzysztof Kudłacik <no.brain@wp.pl> said:

Czy allegro zawsze musi byc wyznacznikiem wartosci ?:>

allegro nie, ale wolny rynek jak najbardziej. true life.

Wolny rynek, nie jest wyznacznikiem wartości. Jest wypadkową podaży i popytu.
--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

Data: 2009-07-09 13:53:04
Autor: Krzysztof Kudłacik
identyfikacja Mamiya
Dnia Wed, 8 Jul 2009 18:19:51 +0200, JA napisał(a):

Wolny rynek, nie jest wyznacznikiem wartości.

Jeśli dla ciebie słowo 'wartość' = wartość sentyumentalna, to owszem,
zgoda. ;>

Data: 2009-07-09 16:26:33
Autor: JA
identyfikacja Mamiya
On 2009-07-09 13:53:04 +0200, Krzysztof Kudłacik <no.brain@wp.pl> said:

Wolny rynek, nie jest wyznacznikiem wartości.

Jeśli dla ciebie słowo 'wartość' = wartość sentyumentalna, to owszem,
zgoda. ;>

Ile w Polsce jest warty 50 calowy panel SONY?
Ile ten sam panel będzie warty w syberyjskiej tajdze lub w slamsach Rio?

Data: 2009-07-09 14:49:36
Autor: Michal Tyrala
identyfikacja Mamiya
On Thu, 9 Jul 2009 16:26:33 +0200, JA wrote:
> zgoda. ;>

 Ile w Polsce jest warty 50 calowy panel SONY?
 Ile ten sam panel będzie warty w syberyjskiej tajdze lub w slamsach Rio?

Z ciekawosci: ile w/w jest wart w Twoim rozumieniu pojecia ,,wartosc''?

--
Michał http://kbns.digart.pl/

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2009-07-09 17:23:18
Autor: JA
identyfikacja Mamiya
On 2009-07-09 16:49:36 +0200, Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> said:

[...]

Nie podałem nigdzie definicji słowa wartość.
Zaprzeczyłem tylko, że wolny rynek jest wyznacznikiem wartości.

Data: 2009-07-09 19:46:28
Autor: Maciek
identyfikacja Mamiya
Użytkownik JA napisał:
Nie podałem nigdzie definicji słowa wartość.
Zaprzeczyłem tylko, że wolny rynek jest wyznacznikiem wartości.
Zapominasz o jednym - wątkotwórca nie jest zainteresowany podniecaniem się wartością posiadanego kolekcjonerskiego skarbu, tylko chęcią sprzedaży. Taki był sens pytania. Ponieważ nie może sprzedać gdzie indziej, to ten tzw. wolny rynek da mu odpowiedź ile może sie spodziewać. Będzie chciał więcej, to nikt mu tego nie kupi. Nie będzie chciał sprzedać, to może zabunkrować w piwnicy na najbliższe 50 lat, aż nabierze wartości. Wolny rynek. Analiza definicji nie ma tu znaczenia.
Maciek

Data: 2009-07-10 01:19:55
Autor: JA
identyfikacja Mamiya
On 2009-07-09 19:46:28 +0200, Maciek <maciekgo@polobox.com> said:

Użytkownik JA napisał:
Nie podałem nigdzie definicji słowa wartość.
Zaprzeczyłem tylko, że wolny rynek jest wyznacznikiem wartości.
Zapominasz o jednym - wątkotwórca nie jest zainteresowany podniecaniem się wartością posiadanego
Zapominasz o jednym
[...]
Poniewaz nie siedze w analogach zwracam sie do Was z prosba o wycene owych
obiektywow .
[...]
Wątkotwórca prosił o wycenę, a nie o podanie wartości.
 kolekcjonerskiego skarbu, tylko chęcią sprzedaży. Taki był sens pytania. Ponieważ nie może sprzedać gdzie
No właśnie. Taki był sens pytania.
Cena - wartość, rzadko się pokrywają. A wpływ dość znaczny na tę rozbieżność ma okres sprzedaży, jakość zachęty itp. A na to już mu zwrócono uwagę.

[...]
Zgadzam się.

Data: 2009-07-10 05:08:08
Autor: Michal Tyrala
identyfikacja Mamiya
On Thu, 9 Jul 2009 17:23:18 +0200, JA wrote:

 Nie podałem nigdzie definicji słowa wartość.
 Zaprzeczyłem tylko, że wolny rynek jest wyznacznikiem wartości.

Wiem, przeczytalem post na ktory odpowiedzialem, pytajac liczylem jednak
na cos wiecej niz taki unik jak wyzej...

Zapytam zatem: kto/co jest wyznacznikiem wartosci?

Data: 2009-07-10 16:57:10
Autor: JA
identyfikacja Mamiya
On 2009-07-10 07:08:08 +0200, Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> said:

Wiem, przeczytalem post na ktory odpowiedzialem, pytajac liczylem jednak
na cos wiecej niz taki unik jak wyzej...
:)

Zapytam zatem: kto/co jest wyznacznikiem wartosci?

W dużym uproszczeniu, wartość to suma kosztów poniesionych na wytworzenie dobra. Wartość nie jest wyznaczana, ona po prostu jest, jak 2+2=4.
Natomiast cena jest jak najbardziej wyznaczalna.

Data: 2009-07-07 15:28:56
Autor: dagon0@vp.pl
identyfikacja Mamiya
On 6 Lip, 17:54, "CeZ__134" <Nuniez_...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Mamya małoobrazkowa. Wartość symboliczna. Ani szczególnie dobre , ani
szczególnie poszukiwane.
W dodatku mało popularne.
Pozdrawiam Marcin

Data: 2009-07-09 11:44:30
Autor: qbaphoto@googlemail.com
identyfikacja Mamiya
[...]

Ponizej jest link, mysle ze cena koncowa nie przekroczy 20,00 Euro

http://cgi.ebay.de/Mamiya-ZM-Quartz-+-Mamiya-Sekor-S-50-mm-- f-1:1.7_W0QQcmdZViewItemQQimsfpZTL090706196004r34860QQimsxZ20090706QQitemZ280367456586QQsalenotsupported#ebayphotohosting

StaM

Data: 2009-07-09 21:59:42
Autor: CeZ__134
identyfikacja Mamiya

[...]

Najchetniej to bym sobie ta 50- tke zostawil do portertu , ale koszt adapreta do Eosa przekroczy wartosc obiektywu z 10 x :)

CeZ__134

identyfikacja Mamiya