identyfikacja aktora w filmie

Data: 2012-10-01 15:54:10
Autor: megrims
identyfikacja aktora w filmie
http://www.imdb.com/title/tt0822854/

Przeryłem listę płac filmu zarówno na imdb jak i filmweb. Nie
mogę znaleźć ani postaci ani aktora. Wspominają tylko o tym
w streszczeniu:

"Memphis drives them to Tennessee, where they visit an old humorous marksman expert.'

Chodzi mi o tego starego eksperta od broni takiego w okularach
z bardzo charakterystycznym głosem. Na końcu sceny postać ta
mówiła, że ma jeszcze łopatę. Jak się ten aktor nazywa?

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-10-01 20:14:49
Autor: frank drebin
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:k4c79u$pp1$1usenet.news.interia.pl...
[...]

jak to piszÄ… na onecie "pokash fotke"

Data: 2012-10-01 20:41:16
Autor: Bartek Kacprzak
[...]

Słabo szukałeś :)
http://www.imdb.com/name/nm0375629/

> "Memphis drives them to Tennessee, where they visit an old humorous
marksman expert.'
A nie można było napisać, że chodzi o Shooter'a?

--
Bartek Kacprzak
EL ZXBlue9'99 Ave 1,8

Data: 2012-10-01 21:29:30
Autor: megrims
W dniu 2012-10-01 20:41, Bartek Kacprzak pisze:

> [...]

marksman expert.'
A nie można było napisać, że chodzi o Shooter'a?

to ten. dzięki.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-10-01 20:54:18
Autor: Michal Jankowski
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> writes:

http://www.imdb.com/title/tt0822854/

Przery³em listê p³ac filmu zarówno na imdb jak i filmweb. Nie
mogê znale¼æ ani postaci ani aktora. Wspominaj± tylko o tym
w streszczeniu:

Na przysz³o¶æ - u¿yj wiki :)
http://en.wikipedia.org/wiki/Shooter_%28film%29#Plot

  MJ