[req] identyfikacja piosenki

Data: 2010-02-24 19:42:39
Autor: Robson
[req] identyfikacja piosenki
co to jest? na bank z jakiegoś filmu albo serialu.

http://robson.bocznica.org/xxx.mp3

help

--
==R==

Data: 2010-02-24 19:59:38
Autor: Rev
Robson wrote:
co to jest? na bank z jakiegoś filmu albo serialu.

American Beauty, scena z tańczącą plastikową torbą.

Pozdrawiam,
Rev

Data: 2010-02-24 20:07:33
Autor: frank drebin
Rev wrote:
Robson wrote:
co to jest? na bank z jakiegoś filmu albo serialu.

American Beauty, scena z tańczącą plastikową torbą.

Brawo.
Ja obstawiałem coś z soundtracka do "K-Pax".

Data: 2010-02-24 20:10:45
Autor: Ghost

Użytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> napisał w wiadomości news:hm3tdj$1sg7$1news.ett.com.ua...
Rev wrote:
Robson wrote:
co to jest? na bank z jakiegoś filmu albo serialu.

American Beauty, scena z tańczącą plastikową torbą.

Brawo.
Ja obstawiałem coś z soundtracka do "K-Pax".

Czyli pokojarzyles aktorem, ale dla mnie to tez cos a la K-Pax

Data: 2010-02-24 19:28:53
Autor: Robson
Ghost <ghost@everywhere.pl> napisał(a):
> Brawo.
> Ja obstawiałem coś z soundtracka do "K-Pax". Czyli pokojarzyles aktorem, ale dla mnie to tez cos a la K-Pax

Po przesłuchaniu OST z K-Pax i American Beauty okazuje się że raczej na bank jest to Thomas Newman - Any Other Name :) Ciekawe
czemu nie mógł tego zidentyfikować Tunatic... Dzieki!

--
==R==

Data: 2010-02-24 20:55:14
Autor: Tiber
[req] identyfikacja piosenki
Silly, silly Robson nabazgrału:

[...]

Może dlatego, że próbka jest strasznie zaszumiona, trochę niepełna i
drugiej linii melodycznej praktycznie nie słychać? Nie znam się, gdybam.

PS: Sam doszedłeś czy szybko posty piszesz? :)

Tiber (b.): Date: Wed, 24 Feb 2010 20:28:28 +0100
Robson (prf): Date: Wed, 24 Feb 2010 19:28:53 +0000 (UTC)

--
tbr

Data: 2010-02-24 20:01:09
Autor: Robson
Tiber <pra_anime@poczta.onet.pl> napisał(a):
PS: Sam doszedłeś czy szybko posty piszesz? :)

Tiber (b.): Date: Wed, 24 Feb 2010 20:28:28 +0100
Robson (prf): Date: Wed, 24 Feb 2010 19:28:53 +0000 (UTC)

:) Koledzy mnie naprowadzili. Pewnie utwór wykorzystywali jeszcze w jakimś House M.D. czy coś. Zara sprawdzę co tam na b. ;)

--
==R==

Data: 2010-02-24 21:28:28
Autor: Tiber
[...]

:) Koledzy mnie naprowadzili.

A tak BTW, skąd miałeś tę próbkę Newmana? Znaczy pytam, dlaczego
chciałeś wiedzieć kto jest autorem utworu.

Pewnie utwór wykorzystywali
jeszcze w jakimś House M.D. czy coś.

Nic mi o tym nie wiadomo, ale to możliwe, bo Newman jest dosyć
rozchwytywanym artystą. Niektórzy twierdzą, że w "House'ie" jest utwór
niejakiego Jakatty alias Dave Lee, który nagrał kawałek pt. "American
Dream" będący remiksem "Dead Already" (też z "American Beauty") i
zawierający fragmencik właśnie "Any Other Name":
http://www.youtube.com/watch?v=4g0t970v350 (od 3:30)

A jak nie ten remiks to Jakatta ma kilka jeszcze kilka remiksów
"American Dream" :)

--
tbr

Data: 2010-02-24 20:34:34
Autor: Robson
[...]

Na YT jest jak widzę sporo "Any Orher Name" granego przez domowych pianistów z
kamerkami :) Pewno dlatego nie mógł tego wyłapać tunatic, bo moja wersja jest
od jakiegoś grajka ;)

--
==R==

Data: 2010-02-24 22:29:15
Autor: Habeck Colibretto
Dnia 24.02.2010, o godzinie 21.34.34, na pl.rec.film, Robson napisał(a):

Na YT jest jak widzę sporo "Any Orher Name" granego przez domowych pianistów z
kamerkami :) Pewno dlatego nie mógł tego wyłapać tunatic, bo moja wersja jest
od jakiegoś grajka ;)

Ale to naprawdę porządna wersja jak na jakiegoś grajka. --
Pozdrawiam,
*Habeck*
- Schutzbach

Data: 2010-02-24 22:45:36
Autor: Tiber
[req] identyfikacja piosenki
Silly, silly Habeck Colibretto nabazgrału:

[...]

Jak to rzeczywiście jest jakiś garażowy grajek (przeklinam słonia, który
mi przydepnął...), to to wyjaśnia brak ścieżki :)

--
tbr

Data: 2010-02-25 10:34:28
Autor: Robson
Habeck Colibretto pisze:

[...]

Grajek w znaczeniu że nie oryginalne wykonanie :)

--
==R==

Data: 2010-02-26 20:09:59
Autor: Habeck Colibretto
Dnia 25.02.2010, o godzinie 10.34.28, na pl.rec.film, Robson napisał(a):

Habeck Colibretto pisze:

[...]

Ależ do dokładnie tak zrozumiałem i to miałem na myśli (taki grajek jak
człowiek orkiestra). :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2010-02-24 21:30:22
Autor: Habeck Colibretto
Dnia 24.02.2010, o godzinie 21.01.09, na pl.rec.film, Robson napisał(a):

[...]

W House na pewno tego nie było. Za to remiksów z kilka się pojawiło
(włącznie z genialnym Sealem). Do tego nie jest to oryginalny utwór z
płyty, tylko jakaś przeróbka IMO (kilka nut mi nie pasuje). Może z jakiegoś
koncertu bootleg i stąd ta podła jakość. To jeden z moich najukochańszych
OSTów (i będę musiał pomyśleć jak i czy w ogóle da się to machnąć na trąbce
:) ).

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2010-02-24 20:53:42
Autor: Tiber
[req] identyfikacja piosenki
Silly, silly Ghost nabazgrału:

[...]

Kompozytorem jak już, charakterystyczny jest.

--
tbr

Data: 2010-02-24 21:17:15
Autor: frank drebin
Rev wrote:
Robson wrote:
[...]

Z kompozytorem, jak napisał Tiber. Klimatem mi podjechało.
A co do aktora, to chwilę musiałem pomyśleć o kogo ci chodzi. Nie było to automatyczne.

Data: 2010-02-24 20:25:22
Autor: Robson
frank drebin <blabla.bla@vip.pl> napisał(a):
Z kompozytorem, jak napisał Tiber. Klimatem mi podjechało.
A co do aktora, to chwilę musiałem pomyśleć o kogo ci chodzi. Nie było to automatyczne.

W House M.D.: http://www.youtube.com/watch?v=UxB8r7wFQQo bardzo podobne,
tyle że "ponoć" by Jon Ehrlich & Jason Derlatka.

--
==R==

Data: 2010-02-24 22:19:40
Autor: Tiber
[...]

To też chciałem ci w zasadzie podlinkować :)

--
tbr

Data: 2010-02-24 22:28:12
Autor: Habeck Colibretto
Dnia 24.02.2010, o godzinie 22.19.40, na pl.rec.film, Tiber napisał(a):

[...]

Mam wrażenie, że od początku tego wieku to takich tematów (szczególnie w
serialach) to wysyp jest. Taki fortepianik modny się zrobił i chyba Newman
ma w tym swój niemały udział.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2010-02-24 22:42:08
Autor: Tiber
[req] identyfikacja piosenki
Silly, silly frank drebin nabazgrału:

[...]

Dodam jeszcze, że skojarzenie Shearmura z "American Beauty" wytknęło
wielu recenzentów, na przykład Christian z Filmtracks, który nawiązaniom
do AB poświęcił 1/3 tekstu:
http://www.filmtracks.com/titles/kpax.html

--
tbr