idzie kryzys

Data: 2011-11-06 10:46:21
Autor: venioo
idzie kryzys
Wlasnie z 20-letniego AUDI za..li mi emblematy z alufelg. Znaczy sie bida nadchodzi i naród znowu zaczyna duperele kraść. Oby temu co to ukradł łapy poodpadały!!!
--
venioo
gg:198909

Data: 2011-11-06 10:51:48
Autor: Czarek Daniluk
idzie kryzys
W dniu 2011-11-06 10:46, venioo pisze:
Wlasnie z 20-letniego AUDI za..li mi emblematy z alufelg. Znaczy sie
bida nadchodzi i naród znowu zaczyna duperele kraść. Oby temu co to
ukradł łapy poodpadały!!!

Teściowa ostatnio opowiadała, że odprowadzając mojego syna do przedszkola - pod przedszkolem widziała nowiutką Dacię oczywiście na cegłówkach - masz rację idzie bida.

Pozdrawiam !

Data: 2011-11-06 10:10:18
Autor: marek
idzie kryzys
no bida:(
to ja sam sobie koła zdj±łem żeby mniej zapłacić za wymianę opon w zakładzie,
dzieciaka zostawiłem w przedszkolu, koła na bidę i długa... do wulkanizatorni ;)

Data: 2011-11-07 14:47:16
Autor: J.F
idzie kryzys
UĹĽytkownik "Czarek Daniluk"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]

Bida to przyszla juz dawno - jak sie zaczal kryzys w 2008, tak nie bardzo chce odpuscic. I bezrobotnych przybywa, a cos robic trzeba.

J.

Data: 2011-12-08 16:05:40
Autor: kamil
idzie kryzys
On 07/11/2011 13:47, J.F wrote:
Użytkownik "Czarek Daniluk" napisał w wiadomo¶ci
W dniu 2011-11-06 10:46, venioo pisze:
Wlasnie z 20-letniego AUDI za..li mi emblematy z alufelg. Znaczy sie
bida nadchodzi i naród znowu zaczyna duperele kra¶ć. Oby temu co to
ukradł łapy poodpadały!!!

Te¶ciowa ostatnio opowiadała, że odprowadzaj±c mojego syna do
przedszkola - pod przedszkolem widziała nowiutk± Dacię oczywi¶cie na
cegłówkach - masz rację idzie bida.

Bida to przyszla juz dawno - jak sie zaczal kryzys w 2008, tak nie
bardzo chce odpuscic. I bezrobotnych przybywa, a cos robic trzeba.

Miałe¶ chyba na my¶li 1990, bo ani bezrobocie jako¶ znacz±co nie spadło od tamtego czasu, ani standard życia nie dogonił reszty europy. ;)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-06 14:33:51
Autor: kogutek
idzie kryzys
venioo <p.wienke@onet.eu.WYTNIJTO> napisał(a):
Wlasnie z 20-letniego AUDI za..li mi emblematy z alufelg. Znaczy sie bida nadchodzi i narĂłd znowu zaczyna duperele kraĹ&#65533;Ä&#65533;. Oby temu co to ukradĹ&#65533; Ĺ&#65533;apy poodpadaĹ&#65533;y!!!
A może zrób uczciwy rachunek sumienia. Nie ma takich co nic nigdy w życiu nie
podpierdolili. W dekalogu ogólnie napisali Nie kradnij. To niby dlaczego
przejazd tramwajem jeden przystanek bez biletu miałby być traktowany inaczej
niż jakie¶ znaczki z felg. Tak wiem. Jak Ty kradłe¶ to było dobrze ale jak
tobie ukradn± to łapy pod topór. --

Data: 2011-11-06 16:57:12
Autor: aalexandrowicz
idzie kryzys
Użytkownik "kogutek" <sok_marchwiowy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j965sf$fnc$1inews.gazeta.pl...

[...]

Rachunek sumienia?
Wystarczy tylko, że s± ludzie, którzy skorzystaj± z okazji zakupu kradzionych czę¶ci.

Data: 2011-11-06 19:14:58
Autor: venioo
idzie kryzys
W dniu 2011-11-06 15:33, kogutek pisze:
Jak Ty kradłe¶ to było dobrze ale jak
tobie ukradn± to łapy pod topór.

Z takimi oskarzeniami to bylbym na Twoim miejscu ostrozny.

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-11-06 20:39:58
Autor: kogutek
idzie kryzys
venioo <p.wienke@onet.eu> napisał(a):
W dniu 2011-11-06 15:33, kogutek pisze:
> Jak Ty kradłe¶ to było dobrze ale jak
> tobie ukradn± to łapy pod topór.

Z takimi oskarzeniami to bylbym na Twoim miejscu ostrozny.

Jasne. Za`prawdę to się każdy obraża. Matka Teresa była chyba ostatni± z tych
co nigdy nic nie zwędzili. Chociaż jak by był jaki¶ zakład to na t± opcję bym
nie postawił żadnej kasy. --

Data: 2011-11-07 20:02:28
Autor: venioo
idzie kryzys
W dniu 2011-11-06 21:39, kogutek pisze:
[...]

Jest jednak jeden maly niuans - to co mowisz to nieprawda, i prosze wstrzymaj sie od nazywania publicznie kogos zlodziejem (w tym przypadku mnie), chyba ze masz na to mocne dowody.

--
venioo
GG:198909

Data: 2012-01-12 18:55:30
Autor: daxus
idzie kryzys
On 2011-11-06 21:39, kogutek wrote:
[...]

Wiem, że trudno ci to sobie wyobrazić, ale niektórzy nigdy nic nie ukradli.

Data: 2011-12-08 13:05:10
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
idzie kryzys
Powitanko,

 Nie ma takich co nic nigdy w życiu nie
podpierdolili.

Nie mierz innych wlasna miara.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać mał± szkodliwo¶ć społeczn±?

Data: 2011-12-08 17:44:15
Autor: kogutek
idzie kryzys
Pawel \O'Pajak\ <opajak1@gazeta.pl> napisał(a):
Powitanko,

>  Nie ma takich co nic nigdy w życiu nie
> podpierdolili.

Nie mierz innych wlasna miara.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
Następny Matek Teres się odezwał. Ile muzyki kupiłe¶ w sklepie a ile
¶ci±gn±łe¶ z netu? O filmy nie pytam z grzeczno¶ci. --

Data: 2011-12-08 18:58:10
Autor: Karolek
idzie kryzys
W dniu 2011-12-08 18:44, kogutek pisze:

Następny Matek Teres się odezwał. Ile muzyki kupiłe¶ w sklepie a ile
¶ci±gn±łe¶ z netu? O filmy nie pytam z grzeczno¶ci.

A to jest zabronione?

--
Karolek

Data: 2011-11-06 20:27:17
Autor: asdfg
idzie kryzys

Użytkownik "venioo" napisał :
Wlasnie z 20-letniego AUDI za..li mi emblematy z alufelg. Znaczy sie bida nadchodzi i naród znowu zaczyna duperele kraść. Oby temu co to

dziś w nocy na osiedlu 2 x antena CB (sam bat) + CB ze środka (szyba przód do wymiany)

faktycznie bieda idzie, lepiej nic cennego na noc nie zostawiać

pozdr

Data: 2011-11-06 20:51:46
Autor: venioo
idzie kryzys
W dniu 2011-11-06 20:27, asdfg pisze:

Użytkownik "venioo" napisał :
Wlasnie z 20-letniego AUDI za..li mi emblematy z alufelg. Znaczy sie
bida nadchodzi i naród znowu zaczyna duperele kra¶ć. Oby temu co to

dzi¶ w nocy na osiedlu 2 x antena CB (sam bat) + CB ze ¶rodka (szyba
przód do wymiany)

faktycznie bieda idzie, lepiej nic cennego na noc nie zostawiać

do tej pory jak szedlem do pracy samochod zostawialem na chodniku w Poznaniu na Wildzie, nieraz smartfona zapomnialem i na szybie przedniej w uchwycie zostal. i nigdy nic nie zginelo, a tu u mnie we wsi niespodzianka... i do tego samochod nigdy nie stoi bez nadzoru dluzej niz 6h...
zeby bylo smieszniej to samochod stal otwarty, kluczyk wrzucony do bagaznika, bo zonie jakos auto musialem zostawic ;) i ze srodka nic nie zginelo, ani CB ani radio. tylko 2 kapselki...
najbardziej boli mnie ta kwestia w kontekscie tego, ze samochod mial isc wlasnie do sprzedazy i uzupelniam w nim drobiazgi :|

--
venioo
GG:198909

Data: 2012-01-05 04:47:30
Autor: MarcinJM
idzie kryzys

Użytkownik "venioo" napisał :
[...]

Oczywiscie. Sprobuj przez przednia szybe wejsc do srodka. Powodzenia.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-11-07 00:25:00
Autor: Kris_Poland
idzie kryzys

Użytkownik "venioo" <p.wienke@onet.eu.WYTNIJTO> napisał w wiadomości news:j95l1g$vvc$1news.onet.pl...
Wlasnie z 20-letniego AUDI za..li mi emblematy z alufelg. Znaczy sie bida nadchodzi i naród znowu zaczyna duperele kraść. Oby temu co to ukradł łapy poodpadały!!!

w chinach kula w leb
u nas dostanie nawet kuronia jeszcze

gdyby nieuchronnosc kary byla 98% to by sie jeden zastanowil zanim by podpierd...
w niemczech w blokach na klatkach ludzie buty trzymaja, moze nie wszytskie
ale z 5 par pod drzwiami znajdziesz i ktos podpierdoli ? nie

ale u nas wozek z klatki dzieciakowi zawina i rower z piwnicy
i jak zlapia gnoj.. to sie jeszcze wywinie bo bedzie grozil ze auto obrysuje

w chinach i innych krajach nie ma nierobow i ludzie szanuja czyjas prace
inaczej czapa

u nas jak u ruskich, z korpucja jeszcze juz jako tako, ale ze zlodziejstwem to lepiej po ciemku
nie chodzic, bo wpierdol dostac i bezkomory wrocic nadal latwo

Data: 2011-11-07 08:30:50
Autor: huri_khan
idzie kryzys
Dnia Mon, 7 Nov 2011 00:25:00 +0100, Kris_Poland napisał(a):

w niemczech w blokach na klatkach ludzie buty trzymaja, moze nie wszytskie
ale z 5 par pod drzwiami znajdziesz i ktos podpierdoli ? nie

Wiele razy byłem w Niemczech ale nigdzie nie widziałem na klatce butów, nie
wiem jak w blokach zamieszkiwanych przez Turków i innych obcokrajowców (w
tym Polaków). --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2011-11-07 09:13:09
Autor: Jakub Witkowski
idzie kryzys
W dniu 2011-11-07 00:25, Kris_Poland pisze:

w niemczech w blokach na klatkach ludzie buty trzymaja, moze nie wszytskie
ale z 5 par pod drzwiami znajdziesz i ktos podpierdoli ?

Bywam w okolicy gdzie też tak trzymają, tyle że to PL, a więc klatka odgrodzona
obowiązkową kratą (kilka mieszkań wspólnie) - a wali tam jak z gumiaków w sieni
w wiejskiej chałupie... ludność czuje się swojsko ;) Jewropa.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepowaĹĽne,
gts /kropka/ pl    |  lub caĹ‚oĹ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Data: 2011-11-07 20:17:25
Autor: Artur Maśląg
idzie kryzys
[...]

MoĹĽe Chinami to siÄ™ nie podpieraj...

Za potrącenie/szkody sprawca musi zapłacić za szpital, rehabilitację
itd., jak nie przeżyje (należy poprawić) to jakieś niewielkie
odszkodowanie.

http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/1,91152,10488775,Dwulatka_dwa_razy_przejechana_przez_samochod__Przechodnie.html

Data: 2011-11-07 07:26:49
Autor: Lukasz
idzie kryzys
[...]

normalka, przy czym zauważyłem że te większe kradną a mniejszych (czyli takich o średnicy 5?cm) nie (mi z audicy też ukradli, oczywiście zgłosiłem na policję żeby się na początku roku nie wkurwiać że to przeze mnie mają takie dobre statystyki... (bo co roku można się narawdę wq.. statystyki wykrywania coraz lepsze a na podwórku jakby inaczej to wygląda...
Zgłaszam każdą kradzież nawet antenki do cb za 25zł bo i taką miałem- nie liczę na to że zajmą się tego ściganiem, tylko że zajmą się przez to czymś droższym żeby poprawić statystyki :)

p.s. w jednym aut mam radio marki "MUSE" kupione nowe za 98zł brutto :) i teraz pytanie - zostawiać na noc z panelem żeby widzieli że badziewie bo wtedy nie ukradną czy ściągać panel - ale wtedy mogą pomyśleć że to jakiś wypasiony pionier ;)?

Lukasz

Data: 2011-11-07 10:31:54
Autor: Grejon
idzie kryzys
W dniu 2011-11-07 07:26, Lukasz pisze:

p.s. w jednym aut mam radio marki "MUSE" kupione nowe za 98zł brutto :)
i teraz pytanie - zostawiać na noc z panelem żeby widzieli że badziewie
bo wtedy nie ukradn± czy ¶ci±gać panel - ale wtedy mog± pomy¶leć że to
jaki¶ wypasiony pionier ;)?

Bez różnicy. Jak komu¶ brakuje kilku zł na piwo to wszystko ukradnie.

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-11-07 14:19:33
Autor: Maciek
idzie kryzys

Wlasnie z 20-letniego AUDI za..li mi emblematy z alufelg. Znaczy sie
bida nadchodzi i naród znowu zaczyna duperele kraść. Oby temu co to ukradł łapy poodpadały!!

A tam emblematy. Ciesz siÄ™, ĹĽe Audi zastaĹ‚eĹ› na miejscu ;-) KoleĹĽance ostatnio zarÄ…bali Daewoo Kalos(z)a. SamochĂłd powypadkowy naprawiony na "odwal siÄ™" z przebiegiem  >200kkm. ByĹ‚em w szoku, ĹĽe znalazĹ‚ siÄ™ na takÄ… padlinÄ™ amator. Wraca moda rozkrÄ™cania na części, czy jak?

Data: 2011-11-07 14:39:27
Autor: Arek
idzie kryzys
W dniu 2011-11-06 10:46, venioo pisze:
Wlasnie z 20-letniego AUDI za..li mi emblematy z alufelg. Znaczy sie
bida nadchodzi i naród znowu zaczyna duperele kraść. Oby temu co to
ukradł łapy poodpadały!!!

Weźmy takiego policjanta. Czym mógłby się zajmować? Mógłby np. łapać złodziei ale zysk z tego procederu jest ujemny. Bo państwo nic na tym nie zarobi, a złodzieja będzie trzeba osądzić (koszt) i być może posadzić (koszt).

Czy nie lepiej dać policjantowi suszarkę postawić w krzakach i niech zarobi na pensję swoją i kolegów.

A.

Data: 2011-11-07 14:55:16
Autor: Lukasz
idzie kryzys
Czy nie lepiej dać policjantowi suszarkę postawić w krzakach i niech zarobi na pensję swoją i kolegów.

najlepiej postawić go na autostradzie na ograniczeniu do 80 z powodu nieistniejących robót drogowych :)
wychodzę z tego samego założenia dlatego każdą kradzież zgłaszam- im więcej przesiedzi nad papierami tym mniej z suszarką w ręku :)

Lukasz

Data: 2011-12-08 20:12:27
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
idzie kryzys
On 11/07/2011 02:39 PM, Arek wrote:
(ciach)

Czy nie lepiej dać policjantowi suszarkę postawić w krzakach i niech
zarobi na pensjÄ™ swojÄ… i kolegĂłw.

Nic nowego nie napiszÄ™ teraz, ale mam pewne spostrzeĹĽenia.

W Poznaniu na ul Lechickiej na wysokości CH Plaza bardzo często
ostatnio stoi SM ze śmietnikiem. Tam jest 50. Chociaż to droga, którą
wali tranzyt omijajÄ…cy autostradÄ™.  Ja rozumiem, ĹĽe czasem jacyĹ› dziwni
ludzie przechodzÄ… przez LechickÄ… i co ktĂłremuĹ› siÄ™ nie udaje i pakujÄ…
go w czarny worrk. Mnie ta przyjemność nie spotkała, bo wiem, że
te skunksy tam stoją. Ale jeśli tam jest 50 i stawiają śmietnik,
a droga ma po 2 pasy w każdą stronę, to właśnie o zarabianie kasy
chodzi. O nic więcej.

Data: 2011-12-08 19:30:42
Autor: kamil
idzie kryzys
On 08/12/2011 19:12, megrimsNOSPAM@interia.pl wrote:
On 11/07/2011 02:39 PM, Arek wrote:
(ciach)

Czy nie lepiej dać policjantowi suszarkę postawić w krzakach i niech
zarobi na pensję swoj± i kolegów.

Nic nowego nie napiszę teraz, ale mam pewne spostrzeżenia.

W Poznaniu na ul Lechickiej na wysoko¶ci CH Plaza bardzo często
ostatnio stoi SM ze ¶mietnikiem. Tam jest 50. Chociaż to droga, któr±
wali tranzyt omijaj±cy autostradę. Ja rozumiem, że czasem jacy¶ dziwni
ludzie przechodz± przez Lechick± i co któremu¶ się nie udaje i pakuj±
go w czarny worrk. Mnie ta przyjemno¶ć nie spotkała, bo wiem, że
te skunksy tam stoj±. Ale je¶li tam jest 50 i stawiaj± ¶mietnik,
a droga ma po 2 pasy w każd± stronę, to wła¶nie o zarabianie kasy
chodzi. O nic więcej.

Lechicka ma jakie¶ 3-4km je¶li dobrze pamiętam czasy studenckie. Ile to minut straconych jazd± przepisow± w stosunku do zapieprzania ile uznamy za stosowne? 1? 2?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-12-08 21:19:54
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
idzie kryzys
On 12/08/2011 08:30 PM, kamil wrote:
[...]

Masz racje. Na tym odcinku nikogo nie zbawi czy pojedzie 50 czy 70.
Jednak zdjęcie znaku podnosz±cego do 70 i ustawianie ¶mietnika
to wiadomo o co chodzi.

Data: 2011-12-09 10:15:57
Autor: Chris
idzie kryzys
venioo nabazgrał(a):

Wlasnie z 20-letniego AUDI za..li mi emblematy z alufelg. Znaczy sie bida nadchodzi i naród znowu zaczyna duperele kraść. Oby temu co to ukradł łapy poodpadały!!!

Mi z Volvo juĹĽ chyba ze 3 razy kradli .. :(

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2011-12-09 22:02:16
Autor: venioo@interia.pl
idzie kryzys
W dniu 2011-12-09 10:15, Chris pisze:
venioo nabazgrał(a):

Wlasnie z 20-letniego AUDI za..li mi emblematy z alufelg. Znaczy sie
bida nadchodzi i naród znowu zaczyna duperele kra¶ć. Oby temu co to
ukradł łapy poodpadały!!!

Mi z Volvo już chyba ze 3 razy kradli .. :(

Mnie to tym bardziej zabolało, bo samochod do sprzedania szykowalem.
:|

--
venioo
GG:198909