idzie kryzys

Data: 2011-11-06 14:33:51
Autor: kogutek
idzie kryzys
venioo <p.wienke@onet.eu.WYTNIJTO> napisał(a):
Wlasnie z 20-letniego AUDI za..li mi emblematy z alufelg. Znaczy sie bida nadchodzi i narĂłd znowu zaczyna duperele kraĹ&#65533;Ä&#65533;. Oby temu co to ukradĹ&#65533; Ĺ&#65533;apy poodpadaĹ&#65533;y!!!
A może zrób uczciwy rachunek sumienia. Nie ma takich co nic nigdy w życiu nie
podpierdolili. W dekalogu ogólnie napisali Nie kradnij. To niby dlaczego
przejazd tramwajem jeden przystanek bez biletu miałby być traktowany inaczej
niż jakieś znaczki z felg. Tak wiem. Jak Ty kradłeś to było dobrze ale jak
tobie ukradną to łapy pod topór. --

Data: 2011-11-06 16:57:12
Autor: aalexandrowicz
idzie kryzys
Użytkownik "kogutek" <sok_marchwiowy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j965sf$fnc$1inews.gazeta.pl...

[...]

Rachunek sumienia?
Wystarczy tylko, że są ludzie, którzy skorzystają z okazji zakupu kradzionych części.

Data: 2011-11-06 19:14:58
Autor: venioo
idzie kryzys
W dniu 2011-11-06 15:33, kogutek pisze:
Jak Ty kradłeś to było dobrze ale jak
tobie ukradną to łapy pod topór.

Z takimi oskarzeniami to bylbym na Twoim miejscu ostrozny.

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-11-06 20:39:58
Autor: kogutek
idzie kryzys
venioo <p.wienke@onet.eu> napisał(a):
W dniu 2011-11-06 15:33, kogutek pisze:
> Jak Ty kradłeś to było dobrze ale jak
> tobie ukradną to łapy pod topór.

Z takimi oskarzeniami to bylbym na Twoim miejscu ostrozny.

Jasne. Za`prawdę to się każdy obraża. Matka Teresa była chyba ostatnią z tych
co nigdy nic nie zwędzili. Chociaż jak by był jakiś zakład to na tą opcję bym
nie postawił żadnej kasy. --

Data: 2011-11-07 20:02:28
Autor: venioo
idzie kryzys
W dniu 2011-11-06 21:39, kogutek pisze:
[...]

Jest jednak jeden maly niuans - to co mowisz to nieprawda, i prosze wstrzymaj sie od nazywania publicznie kogos zlodziejem (w tym przypadku mnie), chyba ze masz na to mocne dowody.

--
venioo
GG:198909

Data: 2012-01-12 18:55:30
Autor: daxus
idzie kryzys
On 2011-11-06 21:39, kogutek wrote:
[...]

Wiem, że trudno ci to sobie wyobrazić, ale niektórzy nigdy nic nie ukradli.

Data: 2011-12-08 13:05:10
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
idzie kryzys
Powitanko,

 Nie ma takich co nic nigdy w życiu nie
podpierdolili.

Nie mierz innych wlasna miara.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2011-12-08 17:44:15
Autor: kogutek
idzie kryzys
Pawel \O'Pajak\ <opajak1@gazeta.pl> napisał(a):
Powitanko,

>  Nie ma takich co nic nigdy w życiu nie
> podpierdolili.

Nie mierz innych wlasna miara.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
Następny Matek Teres się odezwał. Ile muzyki kupiłeś w sklepie a ile
ściągnąłeś z netu? O filmy nie pytam z grzeczności. --

Data: 2011-12-08 18:58:10
Autor: Karolek
idzie kryzys
W dniu 2011-12-08 18:44, kogutek pisze:

Następny Matek Teres się odezwał. Ile muzyki kupiłeś w sklepie a ile
ściągnąłeś z netu? O filmy nie pytam z grzeczności.

A to jest zabronione?

--
Karolek

idzie kryzys