idzie kryzys

Data: 2011-11-07 07:26:49
Autor: Lukasz
idzie kryzys
Użytkownik "venioo" <p.wienke@onet.eu.WYTNIJTO> napisał w wiadomości news:j95l1g$vvc$1news.onet.pl...
Wlasnie z 20-letniego AUDI za..li mi emblematy z alufelg. Znaczy sie bida nadchodzi i naród znowu zaczyna duperele kraść. Oby temu co to ukradł łapy poodpadały!!!

normalka, przy czym zauważyłem że te większe kradną a mniejszych (czyli takich o średnicy 5?cm) nie (mi z audicy też ukradli, oczywiście zgłosiłem na policję żeby się na początku roku nie wkurwiać że to przeze mnie mają takie dobre statystyki... (bo co roku można się narawdę wq.. statystyki wykrywania coraz lepsze a na podwórku jakby inaczej to wygląda...
Zgłaszam każdą kradzież nawet antenki do cb za 25zł bo i taką miałem- nie liczę na to że zajmą się tego ściganiem, tylko że zajmą się przez to czymś droższym żeby poprawić statystyki :)

p.s. w jednym aut mam radio marki "MUSE" kupione nowe za 98zł brutto :) i teraz pytanie - zostawiać na noc z panelem żeby widzieli że badziewie bo wtedy nie ukradną czy ściągać panel - ale wtedy mogą pomyśleć że to jakiś wypasiony pionier ;)?

Lukasz

Data: 2011-11-07 10:31:54
Autor: Grejon
idzie kryzys
W dniu 2011-11-07 07:26, Lukasz pisze:

p.s. w jednym aut mam radio marki "MUSE" kupione nowe za 98z³ brutto :)
i teraz pytanie - zostawiaæ na noc z panelem ¿eby widzieli ¿e badziewie
bo wtedy nie ukradn± czy ¶ci±gaæ panel - ale wtedy mog± pomy¶leæ ¿e to
jaki¶ wypasiony pionier ;)?

Bez ró¿nicy. Jak komu¶ brakuje kilku z³ na piwo to wszystko ukradnie.

--
Grzegorz Joñca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

idzie kryzys