idzie smog

Data: 2018-04-19 08:06:18
Autor: Miroo
idzie smog
W dniu 2018-04-17 o 06:35, J.F. pisze:
... z Sahary

https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/już-dzisiaj-może-na-nas-spaść-brudny-deszcz-pył-znad-sahary-nadciąga/ar-AAvWdZu

No, ale ciekaw jestem co na to czujniki ...

No i gdzie ten pył? Dotarł już?
Wg "Kanarka" przynajmniej od tygodnia wszystkie zanieczyszczenia w normie, albo jej pobliżu.

[..i trochę "in topic"...]
Może ten pył był powyżej PM10, bo faktycznie samochód miałem upaprany jakby przy cementowni stał...

Btw, gdzie ten smog spowodowany samochodami? W zimie non stop było kilkaset procent dopuszczalnej normy, a teraz spokój. Ludzie po zimie diesle do garażów wstawili?

Pozdrawiam

Data: 2018-04-22 17:47:14
Autor: neelix
idzie smog

Użytkownik "Miroo" <brak_emaila@brak.brak.i.juz> napisał w wiadomości news:5ad831e2$0$612$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Bywało ponad 1000%. Co do śmierdzących dizli to obok takiego po chodniku przejść się nie da. Do zaorania razem z właścicielem! Dół z wapnem też może być.

neelix

Data: 2018-04-22 09:27:31
Autor: Zenek Kapelinder
idzie smog
Zaorac mozes swoje. Od cudzego dokad nie odkupisz musisz sie odpierdolic. Pogadac mozesz tylko po co? Jesli jednoczesnie krzyknie milion osob to mozna z tego zrobic tyle pradu ze zarowke od latarki przez czas krzyku mozna rozswietlic. Sila krzyku zadna a prawa do tylu raczej sie nie zmienia.

idzie smog