idzie "tanie państwo"!

Data: 2017-10-30 21:03:56
Autor: japanizer
idzie "tanie państwo"!
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/rzeczpospolita-miliard-w-rece-wladzy/10kjplk

  Przez kilka lat budżet Kancelarii Prezydenta zamykał się w kwocie 168 mln zł.   Teraz ma wzrosnąć dokładnie o 25 proc., do 210 mln zł..

  Z kolei Kancelaria Sejmu przedstawiła posłom projekt zakładający, że budżet   wzrośnie o 83 mln zł. Ponadto ogłosiła, że chce dodatkowych 25 mln zł na   wydatki związane ze strażą marszałkowską i obsługą gastronomiczną. W sumie   budżet Kancelarii Sejmu ma urosnąć o blisko 23 proc, do 591 mln zł.

Brawo, p. Prezesie!

Data: 2017-10-31 02:16:04
Autor: jacekbialy80
idzie "tanie państwo"!
No... Na straż marszalkowska nie powinni żałować. A przede wszystkim powinni tam zatrudnić młodych ludzi z najnowszymi modelami paralizatorow - gdyby jakimś ubekom znów zachciało się puczu..

Data: 2017-10-31 02:36:27
Autor: japanizer
idzie "tanie państwo"!
On Tuesday, October 31, 2017 at 6:16:05 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
No... Na straż marszalkowska nie powinni żałować. A przede wszystkim powinni tam zatrudnić młodych ludzi z najnowszymi modelami paralizatorow - gdyby jakimś ubekom znów zachciało się puczu..

Przecież świty ubeków Macierewicza nie potraktują paralizatorami. Jego prywatny kierowca kiedyś Jaruzelskiego woził. Ale zapomniałem że to tzw. "dobre ubeki".

Data: 2017-10-31 03:05:58
Autor: jacekbialy80
idzie "tanie państwo"!
Rzeczywiście - ubecja ma jeszcze ostrą broń. Ale jest na to lekarstwo...

Data: 2017-10-31 03:15:05
Autor: jacekbialy80
idzie "tanie państwo"!
A co do dobrych ubeków, to masz rację rzeczywiście tacy są. Świat się zmienia, ludzie też, solidaruch może się skurwić, ubek może skruszeć.
No i co lepsze -  skurwienie, czy skrucha?

Data: 2017-10-31 06:30:09
Autor: Zenek Kapelinder
idzie "tanie państwo"!
Historia zna przypadki ze byli tacy co zanim zostali solidaruchami to dobrowolnie zostali kundlami ubecji. Potem ich ubecja na wysokich, chociaz na bank kontrolowanych, stanowiskach umiescila. Zostali poslami, senatorami. A jeden z nich to  nawet zostal guwnym dyrygentem grajacym z cudzych nut.

Data: 2017-10-31 15:16:21
Autor: Trefniś
idzie "tanie państwo"!
W dniu .10.2017 o 11:15 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

....solidaruch może się skurwić...

Czy Bolek jest solidaruchem?

--
Trefniś

Data: 2017-10-31 14:13:54
Autor: jacekbialy80
idzie "tanie państwo"!
Nie, żadnych tw nie miałem tu na myśli. Chodzi o przyzwoitych działaczy panny 'S', którzy pod presją środowiska bloków dali się zaciągnąć do pańskiego stołu, lub do pomniejszych geszeftów.

Data: 2017-10-31 17:35:04
Autor: Presidente de San Escobar
idzie "tanie państwo"!
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

W dniu .10.2017 o 11:15 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

...solidaruch może się skurwić...

Czy Bolek jest solidaruchem?

Balbina tak.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-31 18:22:45
Autor: Trefniś
idzie "tanie państwo"!
W dniu .10.2017 o 17:35 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

W dniu .10.2017 o 11:15 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

...solidaruch może się skurwić...

Czy Bolek jest solidaruchem?

Balbina tak.

Mówimy o  skurwionych solidaruchach, niemoto.

  S k u r w i o n y c h

Balbina ma poparcie Solidarności o ile wiem i IPN niczego mu nie zarzuca.

--
Trefniś

Data: 2017-10-31 10:41:16
Autor: japanizer
idzie "tanie państwo"!
On Wednesday, November 1, 2017 at 2:22:59 AM UTC+9, Trefniś wrote:

> Balbina tak.

Mówimy o  skurwionych solidaruchach, niemoto.

  S k u r w i o n y c h

Balbina ma poparcie Solidarności o ile wiem i IPN niczego mu nie zarzuca.

  Jak mówili to Gontarczyk i Cenckiewicz, archiwa SB były prowadzone z   zachowaniem wszelkiej staranności. Teczki, personalne i obiektowe, miały spis   treści. Wiadomo więc było, jakie dokumenty zawierają, i nie można było czegoś   do nich podrzucić bądź wyjąć. Co więcej, znajdujące się w nich materiały były   numerowane, tak jak w książce, z tym że ta numeracja była od tyłu. Na samym   spodzie były strony wcześniejsze, na górze - późniejsze. To jest logiczne, do   teczki materiały się wkłada. Poza tym gdy teczka szła do archiwum, była   przeszywana, żeby więc wyjąć z niej jakiś dokument i zastąpić go innym, trzeba   było złamać pieczęć.

  To niejedyne utrudnienie - teczki miały też rubrykę, w której wpisać się   musiał każdy, kto do niej zaglądał. Biorąc do ręki teczkę, archiwista już   wiedział, kto ją czytał i kiedy.

  Tego wszystkiego teczka Jarosława Kaczyńskiego nie posiadała. Jest to zatem   raczej nieuporządkowany, nieopisany zbiór dokumentów. I tu nasuwa się pytanie:   czy wszystkich?

https://www.tygodnikprzeglad.pl/teczki-kaczynskich/

Data: 2017-10-31 19:26:20
Autor: Trefniś
idzie "tanie państwo"!
W dniu .10.2017 o 18:41 <japanizer@japanizer.org> pisze:

> [...]

  raczej nieuporządkowany, nieopisany zbiór dokumentów. I tu nasuwa się  pytanie:

Na szczęście nie ma większych niejasności dotyczących teczki Bolka.
Wszyscy wiedzą, że współpracował i są nawet osoby poszkodowane.

http://niezalezna.pl/76641-to-na-nich-donosil-tw-bolek-nazwiska-ofiar-walesy

Też wolałbym poczytać o tym w gagagagazecie, ale oni mają inne priorytety:
https://www.tysol.pl/a12600-PCh24-Gazeta-Wyborcza-promuje-satanizm-i-nienawisc-do-Kosciola-Katolickiego

--
Trefniś

Data: 2017-10-31 13:49:22
Autor: japanizer
idzie "tanie państwo"!
On Wednesday, November 1, 2017 at 3:26:34 AM UTC+9, Trefniś wrote:

> [...]

Na szczęście nie ma większych niejasności dotyczących teczki Bolka.
Wszyscy wiedzą, że współpracował i są nawet osoby poszkodowane.

Tzn. co dokładnie zrobił Wałęsa "poszkodowanym"?

"Józef Tkaczyk palił papierosy w kotłowni zamiast palić w piecu"? Serio?

Data: 2017-11-01 02:53:32
Autor: jacekbialy80
idzie "tanie państwo"!
Boluś podp*dalal kolegów jak leci. Czy w kotłowni palili, czy w pakamerze Wolnej Europy słuchali, czy chcieli trumnę wynieść na pochód pierwszomajowy... To nie on decydował, które informacje są ważne.

Data: 2017-11-01 02:59:06
Autor: jacekbialy80
idzie "tanie państwo"!
A w ogóle to zostań jego adwokatem, jak będzie miał sprawę za niszczenie państwowych dokumentów. Dobrze zapłaci, ale kto taką fuchę weźmie?

Data: 2017-11-01 03:15:48
Autor: japanizer
idzie "tanie państwo"!
On Wednesday, November 1, 2017 at 6:59:07 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
A w ogóle to zostań jego adwokatem, jak będzie miał sprawę za niszczenie państwowych dokumentów. Dobrze zapłaci, ale kto taką fuchę weźmie?

Przecież Kaczyński już ma swojego obiektywnego adwokata - Cenckiewicz nie ma zastrzeżeń do teczki TW Balbiny, mimo po tym jak Kaczyński dostał ją w swoje ręce, to jest bardziej niespójna i zdekompletowana niż teczka Bolka.

Również Cenckiewicz nie miał zastrzeżeń do teczki Marii Kaczyńskiej, kontaktu operacyjnego, świadomego i płatnego współpracownika SB.

Data: 2017-11-01 10:28:26
Autor: Presidente de San Escobar
idzie "tanie państwo"!
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> Balbina tak.

Mówimy o  skurwionych solidaruchach, niemoto.

To piszę że dotyczy skurwionej TW Balbiny.

  S k u r w i o n y c h

Balbina ma poparcie Solidarności o ile wiem i IPN niczego mu nie zarzuca.

Złodziej złodziejowi z szajki niczego nia zarzuca? A to niespodzianka
:DDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-31 15:53:02
Autor: Totalna Opozycja
idzie "tanie państwo"!

Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:276d744b-c288-4c0a-b8dc-595582e03dcfgooglegroups.com...
[...]

Najwierniejsi z wiernych. Tylko agent Tomek okazał siię niewierny! Miał za dużego! ;-)

CL

Data: 2017-11-01 02:38:01
Autor: jacekbialy80
idzie "tanie państwo"!
Agent Tomek donosił na kurwy i złodziei. Bolek donosił na kolegów z pracy, którzy przed świętami nie mieli na chleb..

Data: 2017-10-31 10:00:46
Autor: Totalna Opozycja
idzie "tanie państwo"!

Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:c09f1a8f-a675-4749-b6f8-a55f8111c18cgooglegroups.com...
[...]

No i jeszcze miliony dla Rydzyka! Dojna zmiana!

CL

idzie "tanie państwo"!