ifirma - oferta handlowa?

Data: 2015-02-24 19:19:53
Autor: W
ifirma - oferta handlowa?
Witam,
kilka dni temu znalazłem w skrzynce przesyłkę... w sumie to była reklama, ale była zaadresowana na moje pełne dane a w środku dostałem 'wspaniałą' wizytówkę z NIPem.

Niby ok - mam DG, moje dane są publiczne, ale... jakiś czas temu dane z CEIDG wciągnięgo pod UOODO i już nie można było sobie radośnie dzwonić i napasować idiotycznymi ofertami tylko dlatego, że dane są publiczne. Czy coś się ostatnio zmieniło w tym temacie że nagle znowu człowieka denerwują reklamówkami?!

ifirma - oferta handlowa?