ignorowanie połaczeń w Nokii 6210 Navigatot

Data: 2009-09-21 12:35:48
Autor: Feromon
ignorowanie połaczeń w Nokii 6210 Navigatot
Witam!
Już trzeci dzień z rzędu jestem bombardowany połączeniami
z numeru 609 XXX XXX. Po odebraniu slyszę gaworzące dzieci
i głos starszej pani. Jak dzwonię pod ten numer, to słyszę komunikat zajętości lub
"połaczenie niemożliwe". Na razie przyporządkowałem jakiś nieagresywny
dzwonek. Mam Nokię 6210 Navigator. Czy mam nagrywać jakiś własny "pusty"
dzwonek, czy jest możliwość (nie widzę w menu) ignorowania tego numeru?

A może u operatora (jestem z Plusa) jest taka usluga?

Pozdrawiam
Feromon

Data: 2009-09-21 12:46:43
Autor: Maciek
ignorowanie połaczeń w Nokii 6210 Navigatot
Użytkownik "Feromon" <ferromon@op.pl> napisał
Już trzeci dzień z rzędu jestem bombardowany połączeniami
z numeru 609 XXX XXX. Po odebraniu slyszę gaworzące dzieci

Poszukaj aplikacji typu "black list".

A może u operatora (jestem z Plusa) jest taka usluga?

Jest ale dotyczy połączeń z numerów z wyłączoną identyfikacją.
Poza tym o tych zagadnieniach znajdziesz coś na pewno w archiwum grupy :/

Maciek.

ignorowanie połaczeń w Nokii 6210 Navigatot