ignorowanie połaczeń w Nokii 6210 Navigatot

Data: 2009-09-21 12:46:43
Autor: Maciek
ignorowanie połaczeń w Nokii 6210 Navigatot
Użytkownik "Feromon" <ferromon@op.pl> napisał
Już trzeci dzień z rzędu jestem bombardowany połączeniami
z numeru 609 XXX XXX. Po odebraniu slyszę gaworzące dzieci

Poszukaj aplikacji typu "black list".

A może u operatora (jestem z Plusa) jest taka usluga?

Jest ale dotyczy połączeń z numerów z wyłączoną identyfikacją.
Poza tym o tych zagadnieniach znajdziesz coś na pewno w archiwum grupy :/

Maciek.

ignorowanie połaczeń w Nokii 6210 Navigatot