ile KM ma BMW 535d

Data: 2009-10-08 20:31:21
Autor: megrims
ile KM ma BMW 535d
Otóż stwierdziłem, ze dam do poprawy oprogramowanie w BMW 535d.
Kupione w polskim salonie - a jak by inaczej

Przed dłubaniem auto wjechało na hamownie i okazało się,
że z fabrycznych 272 ma 248.

Ciekawe czy wszystkie marki tak walą klientów w rogi i kłamią ordynarnie.

pozdrawiam
grzegorz

Data: 2009-10-08 20:44:28
Autor: DoQ
ile KM ma BMW 535d
megrims pisze:
[...]

272KM to ma pewnie na silniku, to co na kolach to zupelnie inna bajka tym bardziej jesli to automat.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-10-08 20:51:47
Autor: megrims
ile KM ma BMW 535d
DoQ pisze:
megrims pisze:
[...]

535d wszystkie są automaty

Data: 2009-10-08 22:49:15
Autor: DoQ
ile KM ma BMW 535d
megrims pisze:

535d wszystkie są automaty

No to sporo idzie "w gwizdek".

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-10-09 08:41:59
Autor: Kuba \(aka cita\)
ile KM ma BMW 535d
megrims wydusił z siebie te słowy:

535d wszystkie są automaty

i wlasnie sie zastanawiam jak zmierzyli mu tą moc na podwoziowej hamowni.
Z automatami na hamowni jest jest tak prosto...

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Data: 2009-10-08 21:04:20
Autor: Hektor
ile KM ma BMW 535d
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał

272KM to ma pewnie na silniku, to co na kolach to zupelnie inna bajka tym bardziej jesli to automat.

A pomyslałeś, że hamownia uwzględnia straty na kołach?

Zbigniew Kordan

Data: 2009-10-08 21:35:16
Autor: Agent
ile KM ma BMW 535d

Użytkownik "Hektor" <hek@wp.pl> napisał w wiadomości news:haldnb$16t$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

No uwzględnia i mierzy to co na silniku

Data: 2009-10-08 22:03:54
Autor: Hektor
ile KM ma BMW 535d
Użytkownik "Agent" <wojciech.przyjemski@op.pl> napisał

No uwzględnia i mierzy to co na silniku

No właśnie, więc moc którą podaje to moc na silniku a nie na kołach.

ZK

Data: 2009-10-08 22:10:31
Autor: Agent
ile KM ma BMW 535d

Użytkownik "Hektor" <hek@wp.pl> napisał w wiadomości news:halh71$6k0$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "Agent" <wojciech.przyjemski@op.pl> napisał

No uwzględnia i mierzy to co na silniku

No właśnie, więc moc którą podaje to moc na silniku a nie na kołach.

No to po co piszesz o stratach na kołach

Data: 2009-10-08 22:45:31
Autor: Hektor
ile KM ma BMW 535d
Użytkownik "Agent" <wojciech.przyjemski@op.pl> napisał

No uwzględnia i mierzy to co na silniku

No właśnie, więc moc którą podaje to moc na silniku a nie na kołach.

No to po co piszesz o stratach na kołach

Przeczytałeś post na który odpowiedziałem (pisząc o stratach)?

Data: 2009-10-08 22:48:27
Autor: DoQ
ile KM ma BMW 535d
Hektor pisze:
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał

272KM to ma pewnie na silniku, to co na kolach to zupelnie inna bajka tym bardziej jesli to automat.
A pomyslałeś, że hamownia uwzględnia straty na kołach?

A przyszedl ci do glowy taki wariant?
http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=82

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-10-09 09:50:37
Autor: Hektor
ile KM ma BMW 535d
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał

A przyszedl ci do glowy taki wariant?
http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=82

Gdybyś mógł napisać wprost o co chodzi, to moglibyśmy podyskutować bo zagadek mam dośc w pracy.

ZK

Data: 2009-10-09 10:30:52
Autor: DoQ
ile KM ma BMW 535d
Hektor pisze:

A przyszedl ci do glowy taki wariant?
http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=82
Gdybyś mógł napisać wprost o co chodzi, to moglibyśmy podyskutować bo zagadek mam dośc w pracy.

Ma samochod z automatem, dostal pomiar tego co jest na kolach. Proste?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-10-09 10:34:54
Autor: Kuba \(aka cita\)
ile KM ma BMW 535d
DoQ wydusił z siebie te słowy:

Ma samochod z automatem, dostal pomiar tego co jest na kolach. Proste?

bardzo.
ps. w dodatku obarczone b. duzym błędem.

Data: 2009-10-09 11:13:35
Autor: DoQ
ile KM ma BMW 535d
Kuba (aka cita) pisze:

Ma samochod z automatem, dostal pomiar tego co jest na kolach. Proste?
bardzo.
ps. w dodatku obarczone b. duzym błędem.

No wlasnie. Tak to mozna sobie szacowac co wychodzi z silnika, a nie dokladnie zmierzyc.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-10-09 22:16:01
Autor: Hektor
ile KM ma BMW 535d
[...]

W szkole raczej nie byłeś mistrzem jasności wypowiedzi. O kim piszesz, o pierwszym pytającym w tym wątku czy o przypadku z linka?

ZK

Data: 2009-10-09 22:21:23
Autor: DoQ
ile KM ma BMW 535d
Hektor pisze:

Ma samochod z automatem, dostal pomiar tego co jest na kolach. Proste?
W szkole raczej nie byłeś mistrzem jasności wypowiedzi. O kim piszesz, o pierwszym pytającym w tym wątku czy o przypadku z linka?

No coz, inteligencja nie jest jak widac twoim atutem.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-10-08 20:46:30
Autor: Pan Piskorz
ile KM ma BMW 535d
Ciekawe czy wszystkie marki tak walą klientów w rogi i kłamią ordynarnie.

Wszystko wydaje się być ok.
Jesteś zwyczajnie niedorozwinięty umysłowo.

P.

Data: 2009-10-08 20:50:47
Autor: megrims
ile KM ma BMW 535d
Pan Piskorz pisze:
Ciekawe czy wszystkie marki tak walą klientów w rogi i kłamią ordynarnie.

Wszystko wydaje się być ok.
Jesteś zwyczajnie niedorozwinięty umysłowo.

P.

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź

Data: 2009-10-08 20:57:39
Autor: Pan Piskorz
ile KM ma BMW 535d
Dzięki za wyczerpującą odpowiedź

Proszę bardzo.
Może zaczniesz myśleć.
Będziesz guru wśród właścicieli BMW.
P.

Data: 2009-10-08 21:06:20
Autor: megrims
ile KM ma BMW 535d
Pan Piskorz pisze:
Dzięki za wyczerpującą odpowiedź

Proszę bardzo.
Może zaczniesz myśleć.
Będziesz guru wśród właścicieli BMW.
P.

Nie zachęcasz do pisania na tą grupę. Tak już masz.
Na szczęście każdy z nas jest inny.

Data: 2009-10-08 21:06:04
Autor: Hektor
ile KM ma BMW 535d
Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał

Wszystko wydaje się być ok.
Jesteś zwyczajnie niedorozwinięty umysłowo.

Co tak Ciebie oburzyło? Te kupione w salonie 535d którego nie masz?

Zbigniew Kordan

Data: 2009-10-08 21:28:51
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
ile KM ma BMW 535d
Hektor pisze:
Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał

Wszystko wydaje się być ok.
Jesteś zwyczajnie niedorozwinięty umysłowo.

Co tak Ciebie oburzyło? Te kupione w salonie 535d którego nie masz?

To zwolennik nakazowego kupowania aut wyłącznie nowych.
"Niech wszyscy jeżdżą byle gównem, byleby było nowe."
Więc nie dziwne, że oburzył się posiadaniem przez kogoś auta za równowartość jego mieszkania.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

Data: 2009-10-08 22:09:32
Autor: karol
ile KM ma BMW 535d
megrims pisze:
[...]

Ponoc turbina traci 10% sprawnosci po 1 roku uzytkownia.
W tej sytuacji ten samochod powinien miec niewiel ponad 1 rok.
Dodatkowo sa ubytki mocy np. w gorach.
Jak Ci to nie pasuje to to niewysilony silnik.

Data: 2009-10-09 08:41:19
Autor: Kuba \(aka cita\)
ile KM ma BMW 535d
karol wydusił z siebie te słowy:

Ponoc turbina traci 10% sprawnosci po 1 roku uzytkownia.
W tej sytuacji ten samochod powinien miec niewiel ponad 1 rok.
Dodatkowo sa ubytki mocy np. w gorach.
Jak Ci to nie pasuje to to niewysilony silnik.

co za bzdura ...

Data: 2009-10-09 09:07:11
Autor: karol
ile KM ma BMW 535d
Kuba (aka cita) pisze:
[...]

Rzeczowa odpowiedz z Twojej strony .... duzo masz takich wypowiedzi?

Oczywiscie wg Ciebie 10 letnie turbo ma 100% wydajnosci?
A temperatura powietrza i jego gestosc nie ma wplywu na sprezanie w turbinie?

Data: 2009-10-09 09:11:07
Autor: Kuba \(aka cita\)
ile KM ma BMW 535d
[...]

wiesz jak wygląda turbo i jak działa?

To jest wiatraczek, ktory dmucha. I albo dmucha albo nie dmucha. Nie ma stanów posrednich, chyba, ze jest zepsute - ale nie bedziemy sie zagłębiać w ew. zmienną geometrie.
Tak czy inaczej w poście bylio wyraznie 'po roku 10%' co jest tekstem totalnie od czapy.

Turbina ma budowe prostą jak budowa cepa. Czy cep moze stracić 10,20 czy 30 % swojej wydajności? Nie. Co najwyżej wydajność straci baba, ktora tym cepem napierdala.

ps. a co ma temperatura i gęstość powietrza do 10% zużycia po jednym roku użytkowania? No chyba, ze rozpatrujes zmiane klimatu ze względu na globalne ocieplenie w ciągu jednego roku.

Data: 2009-10-09 09:12:17
Autor: Kuba \(aka cita\)
ile KM ma BMW 535d
Kuba (aka cita) wydusił z siebie te słowy:
(...)

przede wszytskim chcialbym sie dowiedziec jak na hamowni podwoziowej zmierzyli mu samochó z automatem.

Data: 2009-10-09 09:34:29
Autor: [Cichy]
ile KM ma BMW 535d
Zauwaz, ze na turbinie moze odkladac sie sadza, co powoduje zmniejszenie jej wydajnosci.
Tak samo osadzaja sie zanieczyszczenia na sprezarce (filtr powietrza nie wylapie 100% nieczystosci).

Pozdrawiam,
Cichy

Data: 2009-10-09 09:37:06
Autor: Kuba \(aka cita\)
ile KM ma BMW 535d
[Cichy] wydusił z siebie te słowy:

Zauwaz, ze na turbinie moze odkladac sie sadza, co powoduje
zmniejszenie jej wydajnosci.
Tak samo osadzaja sie zanieczyszczenia na sprezarce (filtr powietrza
nie wylapie 100% nieczystosci).

widzialeś kiedyś używaną turbine .. rozebraną?
Owszem osadza sie .. ale jesli osadzi sie na niej tyle, zeby pogorszyć jej wlasności dmychania - to to będą ostatnie momenty tej turbiny.

Data: 2009-10-09 09:49:29
Autor: [Cichy]
ile KM ma BMW 535d
Kazde osadzenie sie "brudu" na elementach powoduje pogorszenie ich wydajnosci.
Oczywiscie, ze nie nastepuje to nagle, ale do pewnego momentu turbina rekompensuje strate swojej wydajnosci zwiekszeniem obrotow, zeby wytworzyc takie samo cisnienie/wydajnosc.
W pewnym momencie przestaje to wystarczac, co powoduje zmniejszenie jej wydajnosci.

Nowa turbina potrzebuje nizszych obrotow, zeby zrobic to samo co starsza turbina.

Pozdrawiam,
Cichy

Data: 2009-10-09 06:10:50
Autor: mac
ile KM ma BMW 535d
On Oct 9, 8:49 am, "[Cichy]" <cic...@interia.pl> wrote:
[...]

no co ty nie powiesz, ciekawe w jaki sposob turbina zwieksza sobie
sama obroty?

mac

Data: 2009-10-09 15:33:17
Autor: Seba
ile KM ma BMW 535d
Dnia Fri, 9 Oct 2009 06:10:50 -0700 (PDT), mac napisał(a):

no co ty nie powiesz, ciekawe w jaki sposob turbina zwieksza sobie
sama obroty?

W Lagunach II ph I takie rozwiązanie zastosowano - swego czasu była to
wręcz innowacja motoryzacyjna, słynna na całym świecie ;)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2009-10-09 09:57:11
Autor: [Cichy]
ile KM ma BMW 535d
Troche namieszalem :)

Osadzenie sie sadzy na turbinie/kierownicach, powoduje mniejsze przekazywanie mocy na walek turbosprezarki ze spalin.
Osadzenie sie brudu na sprezarce, powoduje zmniejszona wydajnosc sprezarki, co mozna zrempensowac zwiekszajac jej obroty.

W pewnym momencie moc przekazywana na turbine, moze nie wystarczyc na rozpedzenie sprezarki do penych obrotow, co powoduje spadkiem jej wydajnosci.

Pozdrawiam

Data: 2009-10-09 09:57:41
Autor: CeSaR
ile KM ma BMW 535d
Oczywiscie, ze nie nastepuje to nagle, ale do pewnego momentu turbina rekompensuje strate swojej wydajnosci zwiekszeniem obrotow, zeby wytworzyc takie samo cisnienie/wydajnosc.

Znaczy się jak? Coś ją napędza na 100% a ona ma wewnętrzne przeczucie, że może powinna więcej i sama się "dopędza" na 110% żeby nadrobić straty?

Poważnie pytam bo trochę nie złapałem sensu....

Data: 2009-10-09 10:16:36
Autor: Kuba \(aka cita\)
ile KM ma BMW 535d
CeSaR wydusił z siebie te słowy:

[...]

ja też nie ;-)

Data: 2009-10-09 12:06:51
Autor: [Cichy]
ile KM ma BMW 535d

Data: 2009-10-09 12:22:06
Autor: P_ablo
ile KM ma BMW 535d

Data: 2009-10-09 14:52:23
Autor: [Cichy]
ile KM ma BMW 535d
Ja to zrozumialem tak: Jak jest nowa, to kreci sie na 30 tys obrotow przy otwarciu "przepustnicy" ze spalinami na 80% a jak jest juz troche zuzyta to trzeba puscic 100% spalin. Zwiekszanie predkosci obrotowej raczej nie wyszloby jej na dobre...

Mniej wiecej chyba o to mi chodzilo :)

Pozdrawiam,
Cichy

Data: 2009-10-10 09:47:25
Autor: Andrzej
ile KM ma BMW 535d

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:hamp75$1ic$1inews.gazeta.pl...
[...]

reasumujac - Grzegorz leci teraz z autem do serwisu, bo turbina zaraz padnie, a na dowód przedstawia wydruk dignozy on-line z pms :)

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2009-10-09 09:54:59
Autor: CeSaR
ile KM ma BMW 535d
Turbina ma budowe prostą jak budowa cepa. Czy cep moze stracić 10,20 czy 30 % swojej wydajności? Nie. Co najwyżej wydajność straci baba, ktora tym cepem napierdala.

PLONK WARNING (kopirajty dla konia)
:-)))))

Splułem komputer :-)))))))

zdroofka

Data: 2009-10-15 12:22:41
Autor: szymo
ile KM ma BMW 535d

Data: 2009-10-15 12:28:08
Autor: CeSaR
ile KM ma BMW 535d

Data: 2009-10-15 14:08:13
Autor: szymo
ile KM ma BMW 535d

Co do wikipedii - polecam poczytać:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Emotikony

Ja zaś odwdzięczę sie informacją w stylu pauperystycznym - taka teraz trafia do większości w dzisiejszym świecie. Bez obrazy ale przypominasz mi kolego tego Pana na obrazku :)

http://republika.pl/blog_ll_181477/2646813/tr/jaskiniowiec.gif

Data: 2009-10-15 14:48:15
Autor: CeSaR
ile KM ma BMW 535d
[...]

Cieszę się że pobudzam twoją wyobraźnię.
Jednak troszkę nadinterpretujesz fakty  :-)

Data: 2009-10-16 09:48:26
Autor: szymo
ile KM ma BMW 535d

Cieszę się że pobudzam twoją wyobraźnię.
Jednak troszkę nadinterpretujesz fakty  :-)

Miałem nadzieję na twoją ripostę - cenię dobrych przeciwników.

Pozdrawiam :)

Data: 2009-10-09 10:10:40
Autor: karol
ile KM ma BMW 535d
Poprosilem Cie o odpowiedz na moje pytania.
Odpowiesz mi na nie?

Data: 2009-10-09 10:23:03
Autor: Kuba \(aka cita\)
ile KM ma BMW 535d
karol wydusił z siebie te słowy:

Poprosilem Cie o odpowiedz na moje pytania.
Odpowiesz mi na nie?

a ja (i inni też) prosze Cie o odpowiadanie pod cytatem, wycinanie sygnaturek oraz zbędnych cytatów.
Ponad to .. jesli o czyms przypominasz .. dobrze jest to zacytowac.

Jesli chodzi o wilgotność - tak, wpływa
Jesli chodzi o 10 letnią turbine, to:
1. rozmowa byla o rocznej turbinie, wiec pytanie jest od czapy
2. niby co mialoby wpłynąc na _wydajnosć_ turbiny po jakimś tam okresie użytkowania.
OSadzona sadza? W pewnym zakresie tak. Inne zużycia mechaniczne raczej powodują koniecznosć wymiany bo stracila 100% swojej sprawności, a nie jakiej jej częsci.

ps. czy sprężarka, taka zwykla do pompowania np. kół - traci sprawność (nie licząc ukladu napędowego)? Robi sie luz i w pewnym czasie przestaje dzialac. W tym wypadku potrzebna jest dość duza szczelnosć. W przypadku turbo ... nie ma specjalnie żadnej szczelności, wiec specjalnie nei traci na wydajnosci. Spadek mocy auta będzie zależał od wszystkiego innego niż od turbiny.
Jak turbina traci sprawnosć to lawinowo i praktycznie do zera.

Data: 2009-10-09 23:00:16
Autor: karol
ile KM ma BMW 535d

Jesli chodzi o wilgotność - tak, wpływa

uff, widac postepy.

Jesli chodzi o 10 letnią turbine, to:
1. rozmowa byla o rocznej turbinie, wiec pytanie jest od czapy

Troche elastycznosci umyslowej. Mowa o 1 rocznej turbinie byla na poczatku, potem w kolejnych watkach rozszerzylismy temat.

[...]

OK, czyli opony sie zuzywaja, zarowki sie wypalaja, silniczki elektryczne odmawiaja posluszenstwa, zamki sie wyrabiaja, ale turbina (szczegolnie za te zmienna gometria lopat) jest niezmieniennie wydajna w 100%.. nawet przez 20 lat?

[...]

A powiedz mi czy materiał użyty do zrobienia lozyska w turbinie podlega zmeczeniu materialu? A jesli tak to czy nie ma zadnego znaczenia?
Czy niedosmarowana turbina pod obciazeniem nie powoduje wew. mikropekniec a co za tym np. zwiekszenia tarcia?
Czy slyszales kiedys o gwizdzacej turbnie?
A moze widziales kiedys od wenatrz 5,10 lub 15 letni kanal wentylacyjny w jakims budynku?

Data: 2009-10-09 23:58:58
Autor: DoQ
ile KM ma BMW 535d
karol pisze:

[...]

Ta, jak turbina polezy 5 lat na polce w magazynie to straci pewnie 50% wydajnosci. Przebieg, przeznaczenie silnika, sposob eksploatacji nie ma znaczenia, tylko wiek gdzie 1rok=-10%. Ale ty k... glupi jestes.

Data: 2009-10-09 21:56:48
Autor: PepedB
ile KM ma BMW 535d
Kuba (aka cita) pisze:

To jest wiatraczek, ktory dmucha. I albo dmucha albo nie dmucha. Nie ma stanów posrednich, chyba, ze jest zepsute - ale nie bedziemy sie zagłębiać w ew. zmienną geometrie.

Jak to dmucha, albo nie? A jak się rozpędza to już dmucha, czy jeszcze nie dmucha? A jak ciśnienie spalin jest mniejsze niż to, które w pełni rozpędzi wirnik to już dmucha, czy nie?

--
Pozdrawiam, Marcin Kaliński
a-dres:{ksywka}(na)post.pl

Data: 2009-10-11 00:37:03
Autor: jacek2v
ile KM ma BMW 535d
On 9 Paź, 09:11, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or...@wp.pl> wrote:
[...]

A czy nie jest tak, że czym niższa temperatura powietrza tym więcej
tlenu?:)

Pzdr.
Jacek

Data: 2009-10-15 12:19:07
Autor: szymo
ile KM ma BMW 535d

Data: 2009-10-09 10:33:07
Autor: to
ile KM ma BMW 535d

Data: 2009-10-09 10:57:54
Autor: Marcin J. Kowalczyk
ile KM ma BMW 535d
karol pisze:
[...]

Taaa. To znaczy ze auto co ma 10lat i przejechane 10kkm bedzie mialo turbo w duuuzo groszym stanie (czyt. padka wg Twojej teorii) niz takie po roku i 200kkm ?

Data: 2009-10-09 12:29:17
Autor: DoQ
ile KM ma BMW 535d

Data: 2009-10-09 22:46:09
Autor: karol
ile KM ma BMW 535d
DoQ pisze:
karol pisze:

Ponoc turbina traci 10% sprawnosci po 1 roku uzytkownia.

Dlaczego 10%? Moze 12,6%?

Znasz pojecie "statysytcznie"?

W tej sytuacji ten samochod powinien miec niewiel ponad 1 rok.

Aha, bo turbina ulega biodegradacji a zuzycie oszacujesz po slojach drewna.

Jak na razie to Twoj mozg ma chyba cos nie tak ze slojami.

Data: 2009-10-09 22:54:08
Autor: Artur Maśląg
ile KM ma BMW 535d
karol pisze:
DoQ pisze:
karol pisze:

Ponoc turbina traci 10% sprawnosci po 1 roku uzytkownia.

Dlaczego 10%? Moze 12,6%?

Znasz pojecie "statysytcznie"?

A co to jest "statysytcznie"? Ja takiego pojęcia nie znam.

W tej sytuacji ten samochod powinien miec niewiel ponad 1 rok.

Aha, bo turbina ulega biodegradacji a zuzycie oszacujesz po slojach drewna.

Jak na razie to Twoj mozg ma chyba cos nie tak ze slojami.

No tak, najpierw rewelacje w zakresie sprawności turbin po roku
eksploatacji, teraz już mamy podobne rewelacje o sprawności
mózgu DoQ - masz jakiś wykres, bądź inne wiarygodne źródło informacji?

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-10-09 23:39:19
Autor: DoQ
ile KM ma BMW 535d
karol pisze:

Ponoc turbina traci 10% sprawnosci po 1 roku uzytkownia.
Dlaczego 10%? Moze 12,6%?
Znasz pojecie "statysytcznie"?

"Statysytcznie" jestes przecietnym, internetowym idiota i to akurat nie ulega watpliwosci.

Data: 2009-10-08 22:13:40
Autor: Przemek V
ile KM ma BMW 535d

Użytkownik "megrims" <megrims-NOSPAM@NOSPAM.interia.pl> napisał w wiadomości news:hal9se$qdr$1news.interia.pl...
[...]

A jaki ma przebieg? Jak nówka to może jeszcze być na programie oszczędzająco/docierającym. Na pewno nie jest to typowy problem dla tego modelu w przeciwieństwie np do Fordowskich 2.5T gdzie niedobór mocy jest notorycznym problemem.

Data: 2009-10-08 22:26:03
Autor: druggie
ile KM ma BMW 535d
Przemek V pisze:
[...]

Nówka to to już nie jest. Parę miesięcy temu skończyła się gwarancja - niedługo leasing się kończy. Przebieg 45 kkm.
Po zmianie softu hamownia pokazała 286 KM - jak na to auto wystarczy.
535d to nie sportowe auto.

Data: 2009-10-08 20:28:41
Autor: to
ile KM ma BMW 535d
druggie wrote:

Nówka to to już nie jest. Parę miesięcy temu skończyła się gwarancja -
niedługo leasing się kończy. Przebieg 45 kkm. Po zmianie softu hamownia
pokazała 286 KM - jak na to auto wystarczy. 535d to nie sportowe auto.

Wypadałoby najpierw doprowadzić silnik do serii, a dopiero potem stroić...

--
cokolwiek

Data: 2009-10-08 23:02:33
Autor: druggie
ile KM ma BMW 535d
to pisze:
druggie wrote:

[...]

Chcąc zamknąć wątek:

W sumie - 535d to zdecydowanie nie jest sportowe auto, co najwyĹźej
w miarę oszczędna i dynamiczna limuzyna. Jak na diesla R6 3 litry
biturbo to IMO te 286 KM w zupełności wystarczy. Ma tyle ile
fabrycznie podają w nowych E60 535d.

Do zabawy to mam inne cudo, które pije 25 w mieście i wymaga nowych
opon na tylnej osi co 5000 km. Ale najwaĹźniejsze - ma 3 miesiące więc jest na gwarancji.  A tym wynalazkiem to na tą hamownie pojadę w
poniedziałek i napisze na grupie ile fabryka podaje a jak wychodzi.

pozdrawiam
grzegorz

Data: 2009-10-08 21:06:19
Autor: to
ile KM ma BMW 535d
druggie wrote:

[...]

Nie o to chodzi. Skoro auto ma 10% mniej mocy niż powinno to warto sprawdzić dlaczego i usunąć problem, a dopiero potem żyłować soft.

Do zabawy to mam inne cudo, które pije 25 w mieście i wymaga nowych opon
na tylnej osi co 5000 km. Ale najważniejsze - ma 3 miesiące więc jest na
gwarancji.

I co w związku z tym? --
cokolwiek

Data: 2009-10-08 23:05:42
Autor: JanuSz
ile KM ma BMW 535d
druggie pisze:

[...]

A jest jakieś BMW sportowe? Oprócz F1 oczywiście. Sportowe to są np. GP2000, Subaru Impreza (w odpowiednio przygotowanej wersji) czy inne rajdówki Forda, Renault, itd. Jazda ogólnie dostępnymi drogami nie ma nic wspólnego ze sportem samochodowym.

Data: 2009-10-08 23:07:33
Autor: DoQ
ile KM ma BMW 535d
JanuSz pisze:

[...]

M3 i M5 chociazby?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-10-09 12:26:15
Autor: P_ablo
ile KM ma BMW 535d

Data: 2009-10-09 12:30:46
Autor: DoQ
ile KM ma BMW 535d

Data: 2009-10-09 13:30:59
Autor: Kuba \(aka cita\)
ile KM ma BMW 535d

Data: 2009-10-09 09:50:11
Autor: Tatanka
ile KM ma BMW 535d

Data: 2009-10-09 11:55:32
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
ile KM ma BMW 535d

Data: 2009-10-09 12:11:44
Autor: Kuba \(aka cita\)
ile KM ma BMW 535d

Data: 2009-10-09 11:59:31
Autor: Kuba \(aka cita\)
ile KM ma BMW 535d

Data: 2009-10-09 11:07:03
Autor: Yans van Horn
ile KM ma BMW 535d
JanuSz wrote:
druggie pisze:

[...]

A slyszałes o Touring Car czy tak ogolnie pitolisz ? :-)

Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2009-10-09 18:46:57
Autor: Mirek Ptak
ile KM ma BMW 535d
Dnia 2009-10-08 22:26,  *druggie* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Zaczynam mieć zupełnie nieuzasadnione podejrzenie, że zaszła tu logicznie powszechna sytuacja, kiedy "dłubacze" przed dłubaniem zaniżają moc, a po dłubaniu zawyżają :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-10-09 21:05:58
Autor: P_ablo
ile KM ma BMW 535d

Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:hanpdv$tab$1news.onet.pl...

Zaczynam mieć zupełnie nieuzasadnione podejrzenie, że zaszła tu logicznie powszechna sytuacja, kiedy "dłubacze" przed dłubaniem zaniżają moc, a po dłubaniu zawyżają :)

Oni efekt osiagneli :)
Gosc im za to zaplacil...
Picasso

Data: 2009-10-10 00:10:22
Autor: cztery
ile KM ma BMW 535d
Ciekawe czy wszystkie marki tak walą klientów w rogi i kłamią ordynarnie.

Moja Ocatavia II, zamiast fabrycznych 140 bylo 157KM (2.0 TDI); kolegi z pracy Auris 2.2 zamiast 180KM mial 161.

Data: 2009-10-11 00:30:48
Autor: jacek2v
ile KM ma BMW 535d
On 8 Paź, 20:31, megrims <megrims-NOS...@NOSPAM.interia.pl> wrote:
[...]

Miałem Golfa III 110KM TDI i miał 113KM na hamowni i jeden niuton
mniej :)

Odpowiedź na pytanie: nie wszystkie :)

BTW:
Kiedyś w programie Top Gear testowali nowego mustanga i wyszło spora
różnica z danymi fabrycznymi - bodajże 70KM.

Pzdr.

ile KM ma BMW 535d