ile KM ma BMW 535d

Data: 2009-10-11 00:30:48
Autor: jacek2v
ile KM ma BMW 535d
On 8 Paź, 20:31, megrims <megrims-NOS...@NOSPAM.interia.pl> wrote:
Otóż stwierdziłem, ze dam do poprawy oprogramowanie w BMW 535d.
Kupione w polskim salonie - a jak by inaczej

Przed dłubaniem auto wjechało na hamownie i okazało się,
że z fabrycznych 272 ma 248.

Ciekawe czy wszystkie marki tak walą klientów w rogi i kłamią ordynarnie.

Miałem Golfa III 110KM TDI i miał 113KM na hamowni i jeden niuton
mniej :)

Odpowiedź na pytanie: nie wszystkie :)

BTW:
Kiedyś w programie Top Gear testowali nowego mustanga i wyszło spora
różnica z danymi fabrycznymi - bodajże 70KM.

Pzdr.

ile KM ma BMW 535d