ile czasu na oddanie towaru...

Data: 2010-12-28 10:32:18
Autor: PH
ile czasu na oddanie towaru...
....z powodu niezgodności z umową?

konkret: kupiłem patelnię która miała być na płytę indukcyjną. w rzeczywistości nie działa z indukcją.
kupiłem przed świętami, a w miejscu zakupu będę koło 10 stycznia. czy nie za późno na oddanie??

mniejsza o te kiladziesiąt złotych, ale wkurza mnie pieprzona nieuczciwość producentów...

pzdr
Piotr

Data: 2010-12-28 10:37:16
Autor: Liwiusz
ile czasu na oddanie towaru...
W dniu 2010-12-28 10:32, PH pisze:
[...]

Masz 2 lata na reklamację z tytułu niezgodności z umową.

--
Liwiusz

Data: 2010-12-28 10:37:43
Autor: Liwiusz
ile czasu na oddanie towaru...
W dniu 2010-12-28 10:37, Liwiusz pisze:
[...]

Ale nie dłużej niż 2 miesiące od dnia wykrycia niezgodności.

--
Liwiusz

Data: 2010-12-28 10:37:52
Autor: Misiek
ile czasu na oddanie towaru...

Użytkownik "PH" <PH@pl.news> napisał w wiadomości news:ifcar2$5c9$1news.onet.pl...
[...]

Sprobuj moze pisemnie reklamowac (z uzasadnieniem, ze w miejscu zakupu bedziesz dnia tego to a tego). Wyslij reklamacje listem poleconym (moze nawet priorytetem poleconym?).
Nie jestem w 100% przekonany, ale taka reklamacja rowniez winna byc rozpatrzona i za date zlozenia reklamacji uwaza sie  date wyslania (dostarczenia?) pisma reklamacyjnego.

Data: 2010-12-28 10:38:16
Autor: Liwiusz
ile czasu na oddanie towaru...
W dniu 2010-12-28 10:37, Misiek pisze:

Nie jestem w 100% przekonany, ale taka reklamacja rowniez winna byc
rozpatrzona i za date zlozenia reklamacji uwaza sie date wyslania
(dostarczenia?) pisma reklamacyjnego.

Dostarczenia.

--
Liwiusz

Data: 2010-12-28 17:03:05
Autor: Mario
ile czasu na oddanie towaru...
jesli nie kupowales przez internet/telefon to nikt nie ma obowizku przyjecia "zwrotu"...

Data: 2010-12-29 08:40:31
Autor: Tomasz Kaczanowski
ile czasu na oddanie towaru...
Mario pisze:
jesli nie kupowales przez internet/telefon to nikt nie ma obowizku przyjecia "zwrotu"...

Jeśli jest to przypadek, że napisane jest że ma działać z płytą, a nie działa, to jak najbardziej muszą przyjąć, bo towar jest niezgodny z umową.

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Data: 2010-12-29 09:35:50
Autor:
[...]

Przyjąć do rozpatrzenia reklamacji, a nie przyjąć "zwrot". Fakt, że po rozpatrzeniu pozytywnym reklamacji może dojść do "zwrotu".

Data: 2010-12-29 19:04:29
Autor: Mario
ile czasu na oddanie towaru...
Przyjąć do rozpatrzenia reklamacji, a nie przyjąć "zwrot".

zgadza sie.

Data: 2010-12-29 11:23:52
Autor: Adam Z.
ile czasu na oddanie towaru...
> [...]

Jeśli jest to przypadek, że napisane jest że ma działać z płytą, a nie
działa, to jak najbardziej muszą przyjąć, bo towar jest niezgodny z umową.

Muszą to za dużo powiedziane. Mogą, a jak nie zechcą to możesz iść do
sądu.
Odpowiedzą mu, że używa towaru niezgodnie z instrukcją obsługi, albo
coś w ten deseń i tyle..

ile czasu na oddanie towaru...