ile czasu na oddanie towaru...

Data: 2010-12-28 10:37:52
Autor: Misiek
ile czasu na oddanie towaru...

Użytkownik "PH" <PH@pl.news> napisał w wiadomości news:ifcar2$5c9$1news.onet.pl...
...z powodu niezgodności z umową?

konkret: kupiłem patelnię która miała być na płytę indukcyjną. w rzeczywistości nie działa z indukcją.
kupiłem przed świętami, a w miejscu zakupu będę koło 10 stycznia. czy nie za późno na oddanie??

mniejsza o te kiladziesiąt złotych, ale wkurza mnie pieprzona nieuczciwość producentów...

Sprobuj moze pisemnie reklamowac (z uzasadnieniem, ze w miejscu zakupu bedziesz dnia tego to a tego). Wyslij reklamacje listem poleconym (moze nawet priorytetem poleconym?).
Nie jestem w 100% przekonany, ale taka reklamacja rowniez winna byc rozpatrzona i za date zlozenia reklamacji uwaza sie  date wyslania (dostarczenia?) pisma reklamacyjnego.

Data: 2010-12-28 10:38:16
Autor: Liwiusz
ile czasu na oddanie towaru...
W dniu 2010-12-28 10:37, Misiek pisze:

Nie jestem w 100% przekonany, ale taka reklamacja rowniez winna byc
rozpatrzona i za date zlozenia reklamacji uwaza sie date wyslania
(dostarczenia?) pisma reklamacyjnego.

Dostarczenia.

--
Liwiusz