ile czasu potrzebowałaby Polska

Data: 2010-05-08 20:52:19
Autor: apr...
ile czasu potrzebowałaby Polska
aby przerwać dostawy gazu i ropy z rosji na znalezienie alternatywnych dostaw tych paliw ?
czy ceny tych paliw w tej sytuacji wzrosły by na giełdach ?
czy ten nierząd ma rozwiązania takiego wariantu ?
czy waldek sprostałby temu zadaniu ?

Data: 2010-05-08 15:07:16
Autor: Marek
On 8 Maj, 22:52, " apr..." <aprecja...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
[...]

Niestety,...nie wiadomo...
Ceny maleja na gieldach...
Nie ma...
Nigdy w zyciu...

Data: 2010-05-09 12:25:01
Autor: cirrus
Użytkownik " apr..." <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hs4iu3$jke$1inews.gazeta.pl...
[...]

Panie "Waldku" pan się nie boi cały rój aprecjatorokretynow za panem stoi.

--
stevep

Data: 2010-05-09 11:35:18
Autor: apr...
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
> [...]
> czy waldek sprostałby temu zadaniu ?

Panie "Waldku" pan się nie boi cały rój aprecjatorokretynow za panem stoi.

słuchaj czerwono zielony kretynie, gdzie jest naPISane, że generał OSP to mój idol, słuchaj moskiewski agencie wpływów PO i innych kanapowych partyjek,
wal się !

--

ile czasu potrzebowałaby Polska