ile dodatkowo zarobi GPF CAUSA na emisji nowych obligacji dlapotentata sluzby zdrowia?

Data: 2011-06-10 17:03:47
Autor: albednar
ile dodatkowo zarobi GPF CAUSA na emisji nowych obligacji dlapotentata sluzby zdrowia?

> 6% w pół roku?

> przemon

Witam.
Przemon, podaj swoje typy na pół roku, zobaczymy czy będziesz lepszy od kroovki. Zadanie jest przecież "łatwe", bo to tylko 6%, Trzymam kciuki za Ciebie. Jeżeli nie podasz, nie drwij z innych.
Pozdrawiam. Olii

Data: 2011-06-10 17:16:35
Autor: przemon
W dniu 10.06.2011 17:03, albednar@onet.pl pisze:

[...]

Naucz się pisać posty na grupie, ustaw sobie poprawnie kodowanie,  i potem dyskutuj z nami.
Ja tutaj jestem obserwatorem, czasem wtrącam się w dyskusje - nie podaję typów, bo nie chcę nikomu niczego udowadniać.
A ty przede wszystkim przestań szczekać.

--

przemon

ile dodatkowo zarobi GPF CAUSA na emisji nowych obligacji dlapotentata sluzby zdrowia?