ile dodatkowo zarobi GPF CAUSA na emisji nowych obligacji dlapotentatasluzby zdrowia?

Data: 2011-06-12 20:31:38
Autor: Olii
ile dodatkowo zarobi GPF CAUSA na emisji nowych obligacji dlapotentatasluzby zdrowia?

> Ja tutaj jestem obserwatorem, czasem wtrącam się w dyskusje - nie podaję > typów, bo nie chcę nikomu niczego udowadniać.

> A ty przede wszystkim przestań szczekać.

Witam.
Cześć Przemon.
Nie zrozumiałeś. Odnosiłem się do Twojej krytyki kroovki. Jak jesteś lepszy to się sprawdż. Odpowiedziałeś, że nie musisz. Rozumiem. Ne możesz jednak oczekiwać od kogoś czegoś jeżeli nie umiesz tego dać od siebie. Przeczytaj jeszcze raz mój wpis,  był grzeczny, czy możesz powiedzieć to o swoim wpisie?

Data: 2011-06-13 00:00:09
Autor: przemon
W dniu 12.06.2011 20:31, Olii pisze:

[...]
Pozdrawiam

wskaż mi w którym miejscu krytykuję kroovkę

--
przemon

ile dodatkowo zarobi GPF CAUSA na emisji nowych obligacji dlapotentatasluzby zdrowia?