ile dostajecie zasilku ?

Data: 2011-05-13 08:56:30
Autor: Arek
ile dostajecie zasilku ?
bo ja wyciagam kafla dwiesta co miesiac

Data: 2011-05-13 16:12:23
Autor: jadrys
ile dostajecie zasilku ?
W dniu 2011-05-13 08:56, Arek pisze:
bo ja wyciagam kafla dwiesta co miesiac

Spora część grupowiczów zarabia prostytuując się na psp , tak że zasiłków nie muszą pobierać.

Data: 2011-05-13 16:46:33
Autor: cirrus
ile dostajecie zasilku ?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqjfej$c6k$3news.onet.pl...
W dniu 2011-05-13 08:56, Arek pisze:
bo ja wyciagam kafla dwiesta co miesiac
Spora część grupowiczów zarabia prostytuując się na psp , tak że zasiłków nie muszą pobierać.

To ty się prostytujesz swoją głupotą.

--
stevep

Data: 2011-05-13 16:59:25
Autor: raff
ile dostajecie zasilku ?

"cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> wrote in message news:iqjg8b$bhb$1news.vectranet.pl...
[...]

O wlasnie, o wilku mowa.

R.

Data: 2011-05-14 03:17:07
Autor: cirrus
ile dostajecie zasilku ?
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:iqjh0e$ii2$1news.onet.pl...
[...]
zasiÅ‚ków  nie muszÄ… pobierać.
To ty się prostytujesz swoją głupotą.
O wlasnie, o wilku mowa.
R.

Żelaznym?

--
stevep

Data: 2011-05-14 16:06:30
Autor: jadrys
ile dostajecie zasilku ?
W dniu 2011-05-13 16:46, cirrus pisze:
[...]

Istotnie, ale robię to za darmo i nie głupotą a mądrością.

Data: 2011-05-14 17:35:23
Autor: cirrus
ile dostajecie zasilku ?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqm2fp$tfv$3news.onet.pl...
[...]

Mądrość inaczej.

--
stevep

Data: 2011-05-14 22:29:47
Autor: jadrys
ile dostajecie zasilku ?
W dniu 2011-05-14 17:35, cirrus pisze:

[...]

Dla ciebie chyba tak, - moja mądrość jest inna.

Data: 2011-05-15 03:24:37
Autor: cirrus
ile dostajecie zasilku ?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqmons$5tl$1news.onet.pl...
[...]

Zdecydowanie inna niz normalna.

--
stevep

Data: 2011-05-13 17:33:22
Autor: he®sk
ile dostajecie zasilku ?
On Fri, 13 May 2011 16:12:23 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-05-13 08:56, Arek pisze:
> bo ja wyciagam kafla dwiesta co miesiac

Spora czê¶æ grupowiczów zarabia prostytuuj±c siê na psp , tak ¿e zasi³ków nie musz± pobieraæ.

 to z autopsji czy jestes tu jak swego czasu ormowcy, spolecznie?

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-05-14 16:06:22
Autor: jadrys
ile dostajecie zasilku ?
W dniu 2011-05-13 17:33, "he®sk" pisze:
[...]

Ja mówię o tych którzy promują za pieniądze te szumowiny z PO czy PiSu. Natomiast moja przyczyna pobytu tutaj nie jest podyktowana chęcią pozyskania korzyści materialnych.

Data: 2011-05-14 17:34:51
Autor: cirrus
ile dostajecie zasilku ?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqm2fp$tfv$4news.onet.pl...
[...]

Jesteś cnotliwy jak ta brzydka panna, której nikt nie chce.

--
stevep

Data: 2011-05-14 22:29:39
Autor: jadrys
ile dostajecie zasilku ?
W dniu 2011-05-14 17:34, cirrus pisze
[...]

Ale nie mam nad głową pana który mi dyktuje co mam pisać..

Data: 2011-05-15 03:23:58
Autor: cirrus
ile dostajecie zasilku ?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqmons$5tl$2news.onet.pl...
[...]

Ale z tej cnoty usychasz i żaden pan cie nie chce, nie wspominając już o babach.

--
stevep

Data: 2011-05-15 09:40:04
Autor: jadrys
ile dostajecie zasilku ?
W dniu 2011-05-15 03:23, cirrus pisze:
[...]

Nie zabiegam tak jak ty o względy panów.

Data: 2011-05-15 12:05:13
Autor: cirrus
ile dostajecie zasilku ?
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqo004$dt1$1news.onet.pl...
[...]

No, ale tego Michnika to mi zazdrościsz?

--
stevep

Data: 2011-05-14 17:28:35
Autor: the_foe
ile dostajecie zasilku ?
W dniu 2011-05-13 08:56, Arek pisze:
bo ja wyciagam kafla dwiesta co miesiac

Euro? bo za zlotowki nie oplaca sie nawet rejestrowac w UP. Tyle to zarbisz na zbierniu zlomu w tydzien.

--
the_foe

ile dostajecie zasilku ?