ile jest wart

Data: 2010-05-25 07:01:42
Autor: apr...

Data: 2010-05-25 09:28:03
Autor: cirrus

Data: 2010-05-25 07:32:20
Autor: apr...

Data: 2010-05-25 09:45:35
Autor: PaPi

Ktos podpisal z kim jakis kontrakt ?

Data: 2010-05-25 07:54:30
Autor: apr...
ile jest wart
PaPi <1@2.3> napisał(a):
>> A jaki kontrakt?
>>
> kolega nienadanża ?
> http://niusy.onet.pl/niusy.html?
t=artykul&group=pl.soc.polityka&aid=88124559

Ale o jaki KONTRAKT chodzi ?
Ktos podpisal z kim jakis kontrakt ?

tak,
kurski z cukier kotką i zatonął.

wygoglujcie sobie megaprzekręt i bez jaj proszę.

Data: 2010-05-25 09:57:05
Autor: PaPi
ile jest wart
wygoglujcie sobie megaprzekręt i bez jaj proszę.

Jacy WY ?
Pytam sie konkretnie o jaki przetarg chodzi ? Ktos podpisal z kims jakis przetarg ? Kto z kim i jaki ?

Data: 2010-05-25 08:13:08
Autor: apr...
ile jest wart
PaPi <1@2.3> napisał(a):
> wygoglujcie sobie megaprzekręt i bez jaj proszę.

Jacy WY ?
Pytam sie konkretnie o jaki przetarg chodzi ? Ktos podpisal z kims jakis przetarg ? Kto z kim i jaki ?

przetarg to przetarg a tu chodzi o kontrakt.
no to brniemy dalej, my POdPISaliśmy kontrakt na wydobycie gazu łupkowego za 1 % wartości złóż, i te 50 tys. $ to jest kwota jaką wydali amerykanie przylatując na POdPISanie tego kontraktu, POniał ?

Data: 2010-05-25 10:16:48
Autor: PaPi
ile jest wart
no to brniemy dalej, my POdPISaliśmy kontrakt na wydobycie gazu łupkowego za
1 % wartości złóż

Moglbys dac namiary na ten kontrakt ? Na jakies dokumenty czy chocby artykul w wiarygodnym zrodle.

Data: 2010-05-25 08:27:52
Autor: apr...
ile jest wart
PaPi <1@2.3> napisał(a):
> [...]
> 1 % wartości złóż

Moglbys dac namiary na ten kontrakt ? Na jakies dokumenty czy chocby artykul w wiarygodnym zrodle.

no cóż, mogę

http://davidicke.pl/forum/gazowy-mega-przekr-t-t1659.html
...Przekazano obecnie w obce ręce zasoby gazu w ilości ok. 1,5 bln m3 (na ok. 150 lat zapotrzebowania obecnego Polski) za ok. 1% wartości (opłaty koncesyjne za wydobycie &#8211; 5,63 PLN/1000m3) ze stratą ok. 2000 mld PLN (cena gazu z Rosji to ponad 400 USD/1000 m3)...

pa papi, lecę na szczaw.

Data: 2010-05-25 10:53:27
Autor: PaPi
ile jest wart
Moglbys dac namiary na ten kontrakt ? Na jakies dokumenty czy chocby
artykul w wiarygodnym zrodle.

no cóż, mogę

Zatem czekam

http://davidicke.pl/forum/gazowy-mega-przekr-t-t1659.html

Czy czyjs DICK to jest wiarygodne zrodlo ?

[...]

Gdzie przekazano ? Daj linka na umowe miedzynarodowa, kontrakt, choc jakis artykul - litosciwie moze byc nawet nasz dziennik.

Data: 2010-05-25 09:24:00
Autor: apr...
ile jest wart
PaPi <1@2.3> napisał(a):

> no cóż, mogę

Zatem czekam

> [...]

Gdzie przekazano ? Daj linka na umowe miedzynarodowa, kontrakt, choc jakis artykul - litosciwie moze byc nawet nasz dziennik.
 oj facet śmieszny jesteś, insynuujesz tym dziennikiem, że niby agentura PISowskiego wpływu, a tu kulą w płot trafiłeś, ani przeboje radyja z logiem toruńskich pierników, ani "obiektywne" mendia agorowskie, nic zero, z prasy jedynie program telewizyjny w internecie, zwłaszcza mezzo tv.
POwiem tak, wiem jaki  masz cel w tej zabawie, obaj doskonale wiemy.
prawo do eksploatacji tych złóż amerykanie dostali za 1% ich wartości, ostatnio w jakimś kraju za eksploatację, nie pamiętam czego, ten kraj zażyczył sobie 20%, chodzi o to, że wyprzedaje się nasze bogactwa naturalne za poklepanie po ramieniu i symboliczne 50 tys,.$ dla powodzian.
aha, jak chcesz więcej o kontrakcie to zadzwoń do waldka, generała osp i przy okazji ministra gospodarki w rządzie PO i PSL, jest w temacie gazu, zwłaszcza naturalnego / ekologicznego /, z obornika też.

Data: 2010-05-25 11:29:04
Autor: PaPi
ile jest wart
oj facet śmieszny jesteś, insynuujesz tym dziennikiem, że niby agentura
PISowskiego wpływu, a tu kulą w płot trafiłeś

Nic nie insynuuje. Prosze tylko o podanie wiarygodnych (choc w pewnym stopniu - dlatego dalem przyklad ND) informacji.
Jest jakis kontrakt czy go nie ma ?

POwiem tak, wiem jaki  masz cel w tej zabawie, obaj doskonale wiemy.
prawo do eksploatacji tych złóż amerykanie dostali za 1% ich wartości,

To co Ty "wiesz" mnie nie interesuje. Chcialbym sie dowiedziec o co Ci chodzi. Dasz rade ?

ostatnio w jakimś kraju za eksploatację, nie pamiętam czego, ten kraj
zażyczył sobie 20%

Buahahahahahahahahahaha :-))))))))))
Moze chodzilo o eksploatacje odnawialnej energii ze smierdzacych skarpetek ?

Data: 2010-05-25 09:47:56
Autor: apr...
ile jest wart
PaPi <1@2.3> napisał(a):
> [...]

Buahahahahahahahahahaha :-))))))))))
Moze chodzilo o eksploatacje odnawialnej energii ze smierdzacych skarpetek ?

spróbuję,
mimo, że coś na temat sprzedaży koncesji na wydobywanie gazu łupkowego za 1% w domenie publicznej PISze się od miesięcy to ja to sobie wymyśliłem, nie wiedziałem o tym i palnąłem to sobie, ot tak, i znalazł się gość również niedoinformowany tak jak ja i zaczął mnie dopytywać o szczegóły mimo, że historia z gazem była wymyślona, ja wiem, że to wymyśliłem a on był skłonny uwierzyć i wierci mi dziurę w brzuchu POdstawiając jeszcze swoje skarpety / śmierdzące /.
jedyną prawdą w tym wszystkim jest te 20% i 50 tys.$ dla powodzian, reszta to zmyślenie na które dał się nabrać papi, ha ha ha ha ha ha ha.

Data: 2010-05-25 11:54:08
Autor: PaPi
ile jest wart
[...]

Aha.
Pomyliles szuflady z lekami.

Data: 2010-05-25 10:10:07
Autor: apr...
ile jest wart
PaPi <1@2.3> napisał(a):
> [...]
reszta to
> zmyślenie na które dał się nabrać papi, ha ha ha ha ha ha ha.

nie uwierzysz, wiedziałem, że to naPISzesz, proponowałbym Tobie konsultację
z lepszym lekarzem, Twoje fobie zagrażają Twej egzystencji, a jeżeli to nie POmoże, to POczytaj sobie PO leczeniu o miejscach niedookreślonych Romana Ingardena.
oczywiście to zmyślenie to żart, kojarzysz ?
POwinieneś być mi wdzięczny za uratowanie Twego zdrowia, zawsze to lepiej być zdiagnozowanym przez obcą osobę, lekarze się nie leczą.

--

ile jest wart