ile km w tym sezonie?

Data: 2012-11-05 21:06:14
Autor: mbut
ile km w tym sezonie?
Witam wszystkich bikerĂłw
Ciekawy jestem ile przejechaliście do tej pory w tym oczywiście roku?

ja dobiłem do 6000 km

Data: 2012-11-05 14:30:27
Autor: rzymo
ile km w tym sezonie?
W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 21:06:19 UTC+1 użytkownik mbut napisał:
(...)

~4400, w tym dwa miesi±ce bez roweru :/

W 2013 będzie lepiej, o ile ¶wiat się nie skończy :)

Data: 2012-11-05 21:16:01
Autor: Mike
ile km w tym sezonie?
Ciekawy jestem ile przejechaliście do tej pory w tym oczywiście roku?

No to w końcu w sezonie czy w roku ?;))))

Mike
[WRO][MTB Votum Team Wrocław]
[GG:1303401] mikemtb małpa o2 pl
http://mikemtb.org

Data: 2012-11-06 07:58:13
Autor: mbut
ile km w tym sezonie?
W dniu 12-11-05 21:16, Mike pisze:
Ciekawy jestem ile przejechaliście do tej pory w tym oczywiście roku?

No to w końcu w sezonie czy w roku ?;))))

Oczywiście w sezonie.
Też miałem 2 miesiące przerwy ze względu na kontuzję

Data: 2012-11-05 22:14:23
Autor: Wojciech Waga
ile km w tym sezonie?
On 11/05/2012 09:06 PM, mbut wrote:> Witam wszystkich bikerĂłw
> Ciekawy jestem ile przejechaliście do tej pory w tym oczywiście roku?
>
> ja dobiłem do 6000 km

ok 5000 km - mniej niż chciałem.
Pocieszające jest to, że sporo z tego było po górkach a tam jeżdżę raczej na czas niż na kilometry :].

pozdr.
w.

Data: 2012-11-05 23:41:15
Autor: Ignac
ile km w tym sezonie?
W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 21:06:19 UTC+1 użytkownik mbut napisał:
Witam wszystkich bikerów

Ciekawy jestem ile przejechali¶cie do tej pory w tym oczywi¶cie roku?
ja dobiłem do 6000 km

Inni jeĽdzili/jeżdz± tak:
https://groups.google.com/forum/?hl=pl&fromgroups#!topic/pl.rec.rowery/3UdUnD36ssg

 Ignac

Data: 2012-11-06 00:34:31
Autor: szaman (Baker)
ile km w tym sezonie?
On 11/05/2012 09:06 PM, mbut wrote::
Witam wszystkich bikerĂłw
Ciekawy jestem ile przejechaliście do tej pory w tym oczywiście roku?

ja dobiłem do 6000 km

Do końca roku będzie nieco ponad 7kkm. O 3 mniej niż rok temu, grrr...

--
pozdrawiam,
Bartek "Baker" PiekaruĹ›

Data: 2012-11-06 08:15:46
Autor: ikov
ile km w tym sezonie?
W dniu 2012-11-05 21:06, mbut pisze:
Witam wszystkich bikerĂłw
Ciekawy jestem ile przejechaliście do tej pory w tym oczywiście roku?

ja dobiłem do 6000 km

Ja 4 tys. z kawałkiem, na początku września powiększyła mi się rodzina i nagle rower zamiast robić na trasach kilka stówek miesięcznie, robi kilkanaście km przy dojazdach do pracy. Życie.

Data: 2012-11-07 08:22:04
Autor: Krzyś Cierpiętnik
ile km w tym sezonie?
ikov wrote:
[...]

Póki co tutaj też ok. 4 tys., bo do pracy blisko. Około, bo licznika z
powodĂłw ideologicznych nie uĹĽywam ;) Jazdy rekreacyjnej w tym roku
niewiele - chyba czas sprawić sobie kolejny rower (kilka) w postaci
typowej szosówki i/lub przełajówki. Sukces taki, że 100% dojazdów do
pracy na rowerze, w tym cała zima. Ludzie ciągle się mnie pytają czy
będę jeździł w zimie - pewnie, a niby czemu nie?

A teraz pora się zbierać, choć pada deszcz...

--
Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news.

Data: 2012-11-07 12:12:09
Autor: ziemo
ile km w tym sezonie?
W dniu 2012-11-07 08:22, Krzyś Cierpiętnik pisze:

Sukces taki, ĹĽe 100% dojazdĂłw do
pracy na rowerze, w tym cała zima. Ludzie ciągle się mnie pytają czy
będę jeździł w zimie - pewnie, a niby czemu nie?

Mnie szef okoĹ‚o listopada zaczyna pytać jakim cudem zajechaĹ‚em do pracy na rowerze, ĹĽe mi nie zimno itp bzdety,  ...tak od 7 lat chyba ;)

--
Ziemo

Data: 2012-11-07 03:56:31
Autor: rmikke
ile km w tym sezonie?
W dniu ¶roda, 7 listopada 2012 12:12:35 UTC+1 użytkownik ziemo napisał:
W dniu 2012-11-07 08:22, Krzy¶ Cierpiętnik pisze:

> Sukces taki, że 100% dojazdów do
> pracy na rowerze, w tym cała zima. Ludzie ci±gle się mnie pytaj± czy
> będę jeĽdził w zimie - pewnie, a niby czemu nie?

Mnie szef około listopada zaczyna pytać jakim cudem zajechałem do pracy na rowerze, że mi nie zimno itp bzdety,  ...tak od 7 lat chyba ;)

A pytałe¶ go już, jak mu się udało odskrobać szyby
i czy nie było mu zimno przy tym?

Data: 2012-11-07 14:10:22
Autor: ziemo
ile km w tym sezonie?
W dniu 2012-11-07 12:56, rmikke pisze:
[...]

Jak jeszcze mi się chciało tłumaczyć, odpowiadałem że wystarczy się odpowiednio ubrać i bardziej obrazowo powoływałem się na narty, że przecież też się w zimnie jeĽdzi i jako¶ można.

--
Ziemo

Data: 2012-11-06 08:42:57
Autor: Jacek Maciejewski
ile km w tym sezonie?
Dnia Mon, 05 Nov 2012 21:06:14 +0100, mbut napisał(a):

Witam wszystkich bikerów
Ciekawy jestem ile przejechali¶cie do tej pory w tym oczywi¶cie roku?

ja dobiłem do 6000 km

Też co¶ koło tego, może ciut więcej, ale prawie wszystko latem.
--
Jacek

Data: 2012-11-06 18:52:55
Autor: abn140
ile km w tym sezonie?

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1q436h1vgvu4i.1csiamhgxs473$.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 05 Nov 2012 21:06:14 +0100, mbut napisał(a):

Witam wszystkich bikerów
Ciekawy jestem ile przejechali¶cie do tej pory w tym oczywi¶cie roku?
800
osiem i DWA zera.
nad czym ubolewam.....
i zaaazdraszczam tauzeniarzom