ile kosztowa這 poz這cenie benka?

Data: 2010-06-26 09:49:58
Autor: --Kondor-->
ile kosztowa這 poz這cenie benka?
czy ktos wie jaki by koszt pomalowania lotowskiego benka na z這to?
Poza panem Kolin, bo on wie wszystko :)
Kolega mi wpiera 瞠 20tys z a cena za pomalowanie Zodiaka w lakierni
lotu to ok 15 tys.
Spodziewa豚ym si pr璠zej 200tys lub czego podobnego
pozdr, Kondor

Data: 2010-06-26 18:14:10
Autor: saturn5
ile kosztowa這 poz這cenie benka?
Typowe koszta na swiecie pomalowania 767 to cos rzedu $120000 - $150000
(dolary!) normalnymi (nie 'zlotymi') farbami. W to wchodzi koszt usuniecia
starej farby (zwykle musisz) i pokrycie samolotu warstwa podkladowa plus 2
kolory. Wszystkie malowania z wieksza iloscia kolorow sa jeszcze drozsze.
Podane liczby pochodza z 2006, obecnie moze byc jeszcze drozej. Malowanie
golego samolotu prosto z hali fabrycznej napewno jest tansze bo odchodzi koszt
usuwania farby.

Data: 2010-06-26 22:41:43
Autor: /dev/SU45
ile kosztowa這 poz這cenie benka?
Typowe koszta na swiecie pomalowania 767 to cos rzedu $120000 - $150000
(dolary!) normalnymi (nie 'zlotymi') farbami.

A nie mo積a okleja jakimi foliami? "疾gnamy LOT" to chyba by這 klejone?

Czy malowanie "wychodzi" co ile czasu obowi您kowo (du瞠 samoloty)?

Data: 2010-07-01 14:41:14
Autor: J.F.
ile kosztowa這 poz這cenie benka?
U篡tkownik "/dev/SU45" <nie.ma@w.pl> napisa
Typowe koszta na swiecie pomalowania 767 to cos rzedu $120000 - $150000
(dolary!) normalnymi (nie 'zlotymi') farbami.
A nie mo積a okleja jakimi foliami? "疾gnamy LOT" to chyba by這 klejone?

Moze i mozna, ale czy nie odpadnie przy predkosci przelotowej ?

J.

Data: 2010-07-01 14:44:05
Autor: Jaros豉w Soko這wski
ile kosztowa這 poz這cenie benka?
Pan J.F. napisa:

[...]

I w og鏊e jak si zachowa przy temperaturze zmieniaj帷ej si co i rusz
o sto stopni w jedn i drug stron. Przez jaki czas powinno wytrzyma.

A tak poza tym, akcja (akcje) z這cistego Althamera, to 瞠nua roku w mojej
prywatnej klasyfikacji. Szkoda, 瞠 nie u篡to jakich mniej trwa造ch technik
zdobniczych. Wtedy mo瞠 by si do tej pory jako uda這 o tym obciachu
zapomnie. 畝l.pl.

--
Jarek

Data: 2010-07-03 11:38:46
Autor: Rabbit McCroolick
ile kosztowa這 poz這cenie benka?

U篡tkownik "Jaros豉w Soko這wski" <jaros@lasek.waw.pl> napisa w wiadomo軼i news:slrni2padl.jgi.jarosfalcon.lasek.waw.pl...

[...]

A mnie si bardzo ten preformance podoba i zreszt zuwa穎ny zosta w ca貫j Europie. O tym si m闚i這 i m闚i b璠zie. Oto chodzi這, nie?

Data: 2010-07-03 12:00:58
Autor: Jaros豉w Soko這wski
ile kosztowa這 poz這cenie benka?
Rabbit McCroolick napisa:

[...]

To te zaznaczy貫m, 瞠 w mojej prywatnej klasyfikacji. Pan Artysta m鏬
projekt przygotowa w tajemnicy. Wykupi wszystkie miejsca w samolocie
i wype軟i je z這cistymi postaciami. Oczywi軼ie wykupi nie od razu,
na zasadzie telefonu do dyrektora LOT-u "zarezerwujcie mi wszystkie
miejsca, a do tego jeszcze pomalujcie samolot na z這to". Gdyby takiego
flash moba ukry w normalnej dystrybucji bilet闚, to p馧torej setki
z這ciutkich, kt鏎zy zje盥瘸j si z ca貫j Polski na lot do Brukseli,
mog這by wywo豉 jaki efekt. Nie wykluczam, 瞠 nawet "efekt artystyczny".
I to bez z這conego aeroplanu.

Albo odwrotnie -- na lotnisku Z這ta Grupa Inicjatywna przekonuje niczego
nie spodziewaj帷ych si paza瞠r闚 do przyobleczenia przygotowanych dla
nich z這tych kubraczk闚. Wszyscy p騧niej jad na p造t lotniska, patrz
-- a tu samolot te z這ty. No i ju mamy z g鏎 setk widz闚, na kt鏎ych
ca貫 przedstawienie robi wra瞠nie. Dalej ci przebiera鎍y rozchodz si
do swoich zaj耩 po ca貫j Brukseli i show trwa. A nie tylko sm皻nie 豉膨
po ulicy nagabuj帷 przechodni闚 swoj czerstw gadk.

Ale 瞠by co takiego si powiod這, to trzeba do tego prawdziwego
performera-artysty, a nie Paw豉 Althamera, kt鏎y potrafi tylko
polata po 鈍iecie z grup swoich ziomali za pieni康ze wyci庵ni皻e
od r騜nych instytucji.

i zreszt zuwa穎ny zosta w ca貫j Europie.

Naprawd? Gdzie? Przez kogo? Nawet z technicznych powod闚 skojarzenie
z這tych ludk闚 i z這tego samolotu, czyli odbi鏎 ca這軼i "dzie豉" by
ma這 mo磧iwy. Nie przewidziano miejsca dla widz闚. A oni latali (mo瞠
nawet jeszcze lataj?) r闚nie poza Europ. Ale tego by mo瞠 nie
zauwa篡li nawet krewni i znajomi kr鏊ika zachwyceni dzia豉niami Mistrza.

O tym si m闚i這 i m闚i b璠zie. Oto chodzi這, nie?

Nie, nie o to chodzi這. Na m闚ieniu o, z grubsza rzecz ujmuj帷, to
polega sztuka konceptualna. Jako ta雟z w uprawianiu gor帷o polecam
j Paw這wi Althamerowi.

Jarek

--
Wiesz co robi ten mi? On odpowiada 篡wotnym potrzebom ca貫go spo貫cze雟twa.
To jest mi na skal naszych mo磧iwo軼i. Ty wiesz, co my robimy tym misiem?

Data: 2010-06-26 21:32:37
Autor: porterhouse
ile kosztowa這 poz這cenie benka?

Kolega mi wpiera ze 20tys zl a cena za pomalowanie Zodiaka w lakierni
lotu to ok 15 tys.

Cos z twoim kolega jest nie tak jesli twierdzi ze pomalowanie powierzchni
praktycznie 100-razy wiekszej bedzie kosztowac tylko 30% wiecej. Zapytaj sie
czy skonczyl podstawowke.

--

ile kosztowa這 poz這cenie benka?