ile kosztuje nawigacja w orange?

Data: 2010-10-28 15:21:57
Autor: eska
ile kosztuje nawigacja w orange?
mam telefon LGGT540, jest w nim nawigacja Orange, chcialbym z niej legalnie korzystac, moje pytanie to jakie oplaty bede musiał ponosic? Czy to jest jakas stała oplata miesieczna? czy moze w zaleznosci ile bede korzystał z tej nawigacji? Dla mnie odpowiedniejsza bylaby ta druga opcja bo z nawigacji korzystam bardzo rzadko

Data: 2010-10-28 15:56:44
Autor: Kotlet
W dniu 2010-10-28 15:21, eska pisze:
mam telefon LGGT540, jest w nim nawigacja Orange, chcialbym z niej legalnie
korzystac, moje pytanie to jakie oplaty bede musiaďż˝ ponosic? Czy to jest
jakas sta�a oplata miesieczna? czy moze w zaleznosci ile bede korzysta� z
tej nawigacji? Dla mnie odpowiedniejsza bylaby ta druga opcja bo z nawigacji
korzystam bardzo rzadko

oplata miesieczna i niezbyt fajna nawigacja, kup (taniej wyjdzie) ndrive

http://nowedopalacze.eu/
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl/

Data: 2010-10-28 23:46:01
Autor: ToMasz
eska pisze:
mam telefon LGGT540, jest w nim nawigacja Orange,
nawigacja orange w sensie program nawigacyjny nazywa sie orange? moze ma
jednak jakąś "normalną"nazwe, bo jak nie to wróżenie z fusów pozostaje

ToMasz

Data: 2010-10-29 11:57:15
Autor: grin

Użytkownik "eska" <eska@o2.pl> napisał w wiadomości news:iabtdj$2g0$1news.dialog.net.pl...
[...]

http://www.orange.pl/portal/map/map/corpo_faq_category?faq=3649276&cat=3648462&cat2=3648955
W zależności od wybranego pakietu usługi:

  a.. pakiet na 7 dni, kosztuje 9,99 zł (brutto)
  b.. pakiet miesięczny (wersja abonamentowa), opłata pobierana jest raz w miesiącu w kwocie 24,99 zł(butto)
  c.. pakiet na 12 miesięcy kosztuje 149,45zł (brutto)
  d.. pakiet na 24 miesiące za 243,99 zł (brutto)
Transmisja danych niezbędna do przesyłania map, prezentujących lokalizacje, jest bezpłatna.
Naliczanie (taryfikacja) następuje zgodnie z Twoim cennikiem usług.

Nawigacja Orange (d. Navifon), czyli http://www.naviexpert.pl/

ceny: http://www.naviexpert.pl/kup.html

Data: 2010-10-29 16:44:39
Autor: Kotlet
W dniu 2010-10-29 11:57, grin pisze:

[...]

a na rim w wersji zakupionej u naviexpert pakiety ida przez platny net czy przez BIS ?

Data: 2010-10-29 17:45:53
Autor: ąćęłńóśźż
ile kosztuje nawigacja w orange?
NIEDASIĘ

-- -- -

Data: 2010-11-01 15:36:30
Autor: Kotlet
ile kosztuje nawigacja w orange?
W dniu 2010-10-29 17:45, ąćęłńóśźż pisze:
NIEDASIĘ

-- -- -

| a na RIM w wersji zakupionej u Naviexpert

moglbys doprecyzowac odpowiedz?

Data: 2010-11-01 14:57:16
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 01 Nov 2010 15:36:30 +0100, Kotlet napisał(a):

W dniu 2010-10-29 17:45, ąćęłńóśźż pisze:
NIEDASIĘ

moglbys doprecyzowac odpowiedz?

a mógłbys nie dokarmiać tego toppostującego śmiecia? --
Pozdrowienia, Waldek Godel

ile kosztuje nawigacja w orange?