ile kosztuje z³o¿enie roweru w serw isie ?

Data: 2009-03-01 12:58:49
Autor: amrac
ile kosztuje z³o¿enie roweru w serw isie ?
szymek_sq [LUB] pisze:

- prostowany by³ hak poniewa¿ ucierpia³  podczas wysy³ki

Wymienny aluminiowy? Polecam Ci ju¿ zaopatrzyæ sie w nowy, na razie na zapas choæ ja m±drzejszy do¶wiadczeniem zmieni³bym od razu, bo stary na dniach Ci mo¿e strzeliæ. Z do¶wiadczenia wiem, ¿e tych haków prostowaæ siê nie da. Przez tak± akcjê straci³em przerzutkê kilka szprych i kawa³ek ³añcucha.

Data: 2009-03-01 04:43:00
Autor: szymek_sq [LUB]
On 1 Mar, 12:58, amrac <szyme...@o2.pl> wrote:
szymek_sq [LUB] pisze:

> [...]

dniach Ci mo¿e strzeliæ. Z do¶wiadczenia wiem, ¿e tych haków prostowaæ
siê nie da. Przez tak± akcjê straci³em przerzutkê kilka szprych i

w sparie haka napisa³em do sklepu zobaczymy co npisza

Data: 2009-03-01 04:44:29
Autor: szymek_sq [LUB]
szymek_sq [LUB] pisze:

> [...]

dniach Ci mo¿e strzeliæ. Z do¶wiadczenia wiem, ¿e tych haków prostowaæ
siê nie da. Przez tak± akcjê straci³em przerzutkê kilka szprych i

w sprawie haku napisa³em juz do sklepu netowego, zobaczymy co odpisz±

Data: 2009-03-01 21:53:44
Autor: Ryszard Mikke
ile kosztuje z³o¿enie roweru w serwisie ?
amrac <szymekto@o2.pl> napisa³(a):
szymek_sq [LUB] pisze:

> [...]

Wymienny aluminiowy? Polecam Ci ju¿ zaopatrzyæ sie w nowy, na razie na zapas choæ ja m±drzejszy do¶wiadczeniem zmieni³bym od razu, bo stary na dniach Ci mo¿e strzeliæ. Z do¶wiadczenia wiem, ¿e tych haków prostowaæ siê nie da.

Z do¶wiadczenia wiem, ¿e da siê ³adnych parê(na¶cie?) razy.

rmikke

--

ile kosztuje z³o¿enie roweru w serw isie ?