ile kwh zuzywacie miesiecznie

Data: 2016-09-13 19:32:20
Autor: Aniuska
ile kwh zuzywacie miesiecznie
jak w temacie

Data: 2016-09-13 10:58:53
Autor: Kris
ile kwh zuzywacie miesiecznie
W dniu wtorek, 13 września 2016 19:32:23 UTC+2 użytkownik Aniuska napisał:
jak w temacie

330

Data: 2016-09-14 08:32:22
Autor: mirek
W dniu 2016-09-13 o 19:58, Kris pisze:
W dniu wtorek, 13 września 2016 19:32:23 UTC+2 użytkownik Aniuska napisał:
jak w temacie

330

jaki dom, ile osob ?

Data: 2016-09-14 00:50:47
Autor: Kris
W dniu środa, 14 września 2016 08:32:25 UTC+2 użytkownik mirek napisał:

> 330

jaki dom, ile osob ?
Dom ok 200m2 3 osoby

Data: 2016-09-14 21:59:03
Autor: Qrczak
ile kwh zuzywacie miesiecznie
Dnia 2016-09-14 08:32, obywatel mirek uprzejmie donosi:
W dniu 2016-09-13 o 19:58, Kris pisze:
W dniu wtorek, 13 września 2016 19:32:23 UTC+2 użytkownik Aniuska
napisał:
jak w temacie

330

jaki dom, ile osob ?

Ilość osób ma nijaki wpływ na zużycie prądu.

Data: 2016-09-15 17:11:54
Autor: masti

napisał:
jak w temacie

330

jaki dom, ile osob ?

Ilość osób ma nijaki wpływ na zużycie prądu.

naprawdę?
mówisz, że np. ilość wody, jak jest grzana prądem, zużywanej nie zależy
od liczby osób?

Data: 2016-09-15 21:45:18
Autor: Qrczak
ile kwh zuzywacie miesiecznie
napisał:
[...]

Naprawdę mówię.
Ale zawsze możesz spróbować udowodnić swoją tezę.

Data: 2016-09-15 19:55:25
Autor: masti

napisał:
[...]

1 osoba zuzyje mniej ciepłej wody niż 4.
Czyli też mniej prądu.
leżysz :)

Data: 2016-09-16 16:29:59
Autor: Qrczak
ile kwh zuzywacie miesiecznie
napisał:
[...]

Tak... leżę i pachnę.
A tak przy okazji, wziąłeś może pod uwagę w swych rozmyślaniach, że nie każdy myje się w basenie pełnym wody "grzanej prądem"?
No, a teraz jeszcze raz skup się.

Data: 2016-09-16 14:37:03
Autor: masti

napisał:
[...]

a zauwazyłaś, że są takie przypadki?

No, a teraz jeszcze raz skup się.

no właśnie.

Data: 2016-09-16 22:07:47
Autor: Qrczak
ile kwh zuzywacie miesiecznie
napisał:
[...]

A właśnie.

No, a teraz jeszcze raz skup się.

no właśnie.

Więc skupiaj się dalej.

Data: 2016-09-16 13:45:07
Autor: Kris
W dniu piątek, 16 września 2016 22:07:46 UTC+2 użytkownik Qrczak napisał:

> no właśnie.

Więc skupiaj się dalej.
Odpuść, nie brnij dalej.

Data: 2016-09-16 23:39:21
Autor: Qrczak
ile kwh zuzywacie miesiecznie
Dnia 2016-09-16 22:45, obywatel Kris uprzejmie donosi:

340

Data: 2016-09-16 23:36:24
Autor: Qrczak
ile kwh zuzywacie miesiecznie
napisał:
[...]

No dobrze, widocznie muszę łopatą.
Czynisz założenie, że każdy w domu grzeje wodę prądem, każdy w domu kąpie się w basenie wody oczywiście podgrzanej prądem. I w ogóle w domu się tylko używa wody podgrzanej prądem.
Tymczasem, może zaskakujące ale cóż, w domu miewa się jeszcze inne urządzenia zasilane prądem, które tyle samo razy może używać jeden mieszkaniec domu co tabun wspomnianych. A nie każdy się namacza 3 razy dziennie w basenie wrzątku lanego z przepływowego podgrzewacza.

Więc żebyś już nie musiał zużywać energii na skomplikowane przemyślenia, na pytanie:
"jaki dom, ile osob ?"
odpowiem:
Ilość osób ma nijaki wpływ na zużycie prądu.
Bo i tak młotek się rozbija o ilość i prądożerność urządzeń często używanych.

Data: 2016-09-16 21:38:44
Autor: masti

napisał:
[...]

a wskażesz mi w którym poście zrobiłem takie założenie?
Bo ja tylko wskazałem przypadek szczególny, któregonie uwzględniłaś.
Według Ciebie taki przypadek nigdy nie zachodzi.

Data: 2016-09-17 00:03:58
Autor: Qrczak
ile kwh zuzywacie miesiecznie
napisał:
> [...]

się tylko używa wody podgrzanej prądem.

a wskażesz mi w którym poście zrobiłem takie założenie?

Może nigdy nie miałeś nie- czy przyjemności się z tym spotkać, ale naprawdę są ludzie, którzy zlewają mniej wody grzanej prądem niż inni, co jej prądem nie grzeją.

Bo ja tylko wskazałem przypadek szczególny, któregonie uwzględniłaś.
Według Ciebie taki przypadek nigdy nie zachodzi.

A wskażesz, gdzie pisałam, że się nie zachodzi.
Właśnie zwracam od początku uwagę, że zachodzą przypadki różne, dlatego nie można się koncentrować tylko na liczbie osób.
BTW słowo "nijaki" nie zawsze oznacza "nigdy".

Data: 2016-09-16 22:05:51
Autor: masti
Qrczak wrote:

A wskażesz, gdzie pisałam, że się nie zachodzi.

"Ilość osób ma nijaki wpływ na zużycie prądu."

wskażesz tu wyjątki?

Data: 2016-09-17 08:02:52
Autor: Qrczak
ile kwh zuzywacie miesiecznie
Dnia 2016-09-17 00:05, obywatel masti uprzejmie donosi:
Qrczak wrote:

A wskażesz, gdzie pisałam, że się nie zachodzi.

"Ilość osób ma nijaki wpływ na zużycie prądu."

wskażesz tu wyjątki?

Domy, w których wodę grzeją prądem.

Data: 2016-09-17 08:37:48
Autor: Qrczak
ile kwh zuzywacie miesiecznie
Dnia 2016-09-17 08:02, obywatel Qrczak uprzejmie donosi:
Qrczak wrote:

A wskażesz, gdzie pisałam, że się nie zachodzi.

"Ilość osób ma nijaki wpływ na zużycie prądu."

wskażesz tu wyjątki?

Domy, w których wodę grzeją prądem.

No dobra, zadziwiona ogromem niezrozumienia zajrzałam do internetowych słowników. Rzeczywiście przysłówek wybrałam niefortunnie, kierując się domowym zastosowaniem. Bardziej pasuje "nie bardzo", najbardziej "nie zawsze".
Przepraszam.
No ale i tak przywracasz wiarę w ludzi.

Data: 2016-09-17 10:23:12
Autor: masti

Qrczak wrote:

[...]

logika jest nieubłagana :)

Data: 2016-09-17 19:31:53
Autor: Qrczak
ile kwh zuzywacie miesiecznie
Qrczak wrote:

[...]

Jest.
Więc nadal uważam, że ilość osób nie musi mieć jedynego i bezwarunkowego wpływu na zużycie prądu.

Data: 2016-09-17 11:51:00
Autor: Kris
W dniu sobota, 17 września 2016 19:31:54 UTC+2 użytkownik Qrczak napisał:

Jest.
Więc nadal uważam, że ilość osób nie musi mieć jedynego i bezwarunkowego wpływu na zużycie prądu.
W pierwszym Swoim poście w tym wątku napisałeś bzdurę. I ok. Każdemu się zdążą. Ale zamiast odpuścić brniesz dalej. Nie warto.

Data: 2016-09-18 08:27:56
Autor: Qrczak
ile kwh zuzywacie miesiecznie
Dnia 2016-09-17 20:51, obywatel Kris uprzejmie donosi:

Zwalniam z obowiązku czytania.

Data: 2016-09-18 08:25:44
Autor: Qrczak
ile kwh zuzywacie miesiecznie
Qrczak wrote:

[...]

Może, ale nie musi.

Data: 2016-09-18 11:38:48
Autor: masti

Qrczak wrote:

[...]

ale się upierasz. miałaś pokazać gdzie napisałem, że musi.

Data: 2016-09-17 00:56:29
Autor: Kaczin
W dniu 16.09.2016 o 23:36, Qrczak pisze:

Czynisz założenie, że każdy w domu grzeje wodę prądem, każdy w domu
kąpie się w basenie wody oczywiście podgrzanej prądem. I w ogóle w domu
się tylko używa wody podgrzanej prądem.

Są takie domy.

Tymczasem, może zaskakujące ale cóż, w domu miewa się jeszcze inne
urządzenia zasilane prądem, które tyle samo razy może używać jeden
mieszkaniec domu co tabun wspomnianych.

Jakie urządzenia? Ładowarki do telefonów?

[...]

Twoja delikatnie mówiąc "uproszczona" teza może być prawdziwa tylko w sytuacji kiedy prąd zużywa się na pierdoły typu ładowanie telefonu, laptopa, oświetlenie.
Nie wiem czy twój Qrczaczy mózg dopuszcza sytuację kiedy energia elektryczna zużywana jest np. przez przepływowy podgrzewacz wody.
Wtedy jeden prysznic to jakiś miesiąc ładowania laptopa.

--
Kaczin

Data: 2016-09-17 08:01:36
Autor: Qrczak
ile kwh zuzywacie miesiecznie
Dnia 2016-09-17 00:56, obywatel Kaczin uprzejmie donosi:
[...]

Nie wykluczyłam takiej sytuacji.
Ale są i takie domy, gdzie się NIE podgrzewa wody...

[...]

....przepywowym podgrzewaczem wody.

Wtedy jeden prysznic to jakiś miesiąc ładowania laptopa.

Bardzo się cieszę, że dożyliśmy czasów, kiedy można laptopa ładowarką do telefonów.

Data: 2016-09-15 17:21:46
Autor: wolim
napisał:
jak w temacie

330

jaki dom, ile osob ?

Ilość osób ma nijaki wpływ na zużycie prądu.

Wszystko zależy od tego, z jakich urządzeń korzystają.

Data: 2016-09-16 15:51:38
Autor: Miroo
napisał:
jak w temacie

330

jaki dom, ile osob ?

Ilość osób ma nijaki wpływ na zużycie prądu.

Gdyby w moim mieszkaniu mieszkało 10 moich żon, to żelazko zużywałoby jakieś 60-80% energii. Przy jednej żonie to 6-8%.
Czyli nie tylko ilość, ale i płeć ma znaczenie :)
A jakbym jeszcze doliczył piekarnik i odkurzacz...

Chociaż gdyby mieszkało 10 mnie, żelazko to żelazko zużywałoby tyle samo energii co ze mną jednym, czyli 0%. Ten przypadek by potwierdził Twoją tezę.

Pozdrawiam

Data: 2016-09-19 15:06:44
Autor: krak
W dniu 2016-09-16 15:51, Miroo pisze:

Chociaż gdyby mieszkało 10 mnie, żelazko to żelazko zużywałoby tyle samo
energii co ze mną jednym, czyli 0%. Ten przypadek by potwierdził Twoją
tezę.
Czyżbyś nie miał ani jednej wyprasowanej rzeczy...
sporo :)
Pozdrawiam

Data: 2016-09-27 10:25:57
Autor: Miroo
W dniu 2016-09-19 o 15:06, krak pisze:
[...]

Nie mam, chyba, że trafi się jakaś garniturowa impreza :)
Nie wiruję na 1600obr, starannie rozwieszam po praniu, prasowanie jest zbędne.

ps. W dresach kreszowych nie chodzę :)

Pozdrawiam

Data: 2016-09-27 16:18:32
Autor: Qrczak
ile kwh zuzywacie miesiecznie
Dnia 2016-09-27 10:25, obywatel Miroo uprzejmie donosi:
[...]

Włosiennicy też się nie traktuje żelazkiem.

Data: 2016-09-26 19:45:11
Autor: re
ile kwh zuzywacie miesiecznie

Użytkownik "Miroo"

[...]

-- -
Co by żelaziły ?

Data: 2016-09-19 21:17:07
Autor: Jawi
ile kwh zuzywacie miesiecznie
W dniu 2016-09-14 o 21:59, Qrczak pisze:
Ilość osób ma nijaki wpływ na zużycie prądu.
Piszesz głupstwa.
Podaj taką rodzinę, gdzie ilość osób w tej rodzinie ma mały wpływu na pobór prądu.
Ilość gotowania, prania, suszenia, ilość odbiorników TV, komputerów, prasowania, to wszystko ma wpływ największy na ilość zużytego prądu.
Dodatkowo już tylko pogłębia jeszcze bardziej tą różnicę jeśli w domu jest bojer, podgrzewacz itd.
Jakie masz urządzenia, które pobierają na tyle dużo prądu, by były głównym elementem zużywającym energię i są to urządzenia używane tak samo często i są przeznaczone dla rodziny 2-osobowej jak i np. 6-osobowej?
Lodówka? Dla dwojga ma być 270l i dla dużej rodziny też, czy taka np. 100l?
Bo różnica w zużyciu energii między lodówkami o tej pojemności to kilkadziesiąt procent.

Data: 2016-09-20 17:17:45
Autor: Qrczak
ile kwh zuzywacie miesiecznie
Dnia 2016-09-19 21:17, obywatel Jawi uprzejmie donosi:

Chcesz osobiste zaproszenie?

Data: 2016-09-20 20:53:46
Autor: Jawi
W dniu 2016-09-20 o 17:17, Qrczak pisze:
Chcesz osobiste zaproszenie?
I wysunęłaś wniosek, że ilość osób w rodzinie nie wpływa na zużycie energii na podstawie własnej wieloosobowej rodziny, która się nie myje i żywi w barach/restauracjach i nie używa sprzętu elektronicznego?

Data: 2016-09-20 21:47:35
Autor: Qrczak
ile kwh zuzywacie miesiecznie
Dnia 2016-09-20 20:53, obywatel Jawi uprzejmie donosi:

A posty wysyła z komórki. W garażu.

Data: 2016-09-14 07:58:48
Autor: masti
ile kwh zuzywacie miesiecznie
Aniuska wrote:

jak w temacie

a jaki sens ma tak zadane pytanie?

Data: 2016-09-14 10:40:58
Autor: Jarosław Sokołowski
ile kwh zuzywacie miesiecznie
masti dociekliwie pyta:

Aniuska wrote:

jak w temacie

a jaki sens ma tak zadane pytanie?

Jest w nim moc!

--
Jarek

Data: 2016-09-14 20:26:43
Autor: m4rkiz
http://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/srodowisko-energia/energia/zuzycie-energii-w-gospodarstwach-domowych-w-2012-r-,2,2.html
On 2016-09-13 19:32, Aniuska wrote:
jak w temacie
jak w temacie

Data: 2016-09-19 20:49:42
Autor: Jawi
http://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/srodowisko-energia/energia/zuzycie-energii-w-gospodarstwach-domowych-w-2012-r-,2,2.html
W dniu 2016-09-14 o 20:26, m4rkiz pisze:
I nie potrafisz wkleić linka bez zmiany tematu?

Data: 2016-09-19 21:19:51
Autor: Czarek
Bardzo dobrze zrobił, skoro ktoś nie potrafi napisać kilku słów w treści posta zakładaj ąc wątek.

W dniu 19.09.2016 o 20:49, Jawi pisze:
W dniu 2016-09-14 o 20:26, m4rkiz pisze:
I nie potrafisz wkleić linka bez zmiany tematu?

--
Czarek

ile kwh zuzywacie miesiecznie