Data: 2009-04-13 00:18:10 | |
Autor: mirror | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Data: 2009-04-13 09:13:02 | |
Autor: Tomaszek | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
mirror pisze:
http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,UKE-polski-prepaid-potrzebuje-zmian,wid,11024345,wiadomosc.html?ticaid=17d70 Wygląda na to, że się w końcu złodziejom do dupsk dobiorą;) Wszystkim;) -- _____________________________| TOMASZEK |____________________________ | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* | | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***| \-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- / |
|
Data: 2009-04-13 09:52:28 | |
Autor: mirror | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Tomaszek wrote:
mirror pisze: od samego pisania jeszcze nic sie nigdy nie zmienilo ... miedzy wiem i pogadam sobie a wiem i zrobie cos jest niestety dosyc spora odleglosc ... |
|
Data: 2009-04-13 11:43:39 | |
Autor: qwerty | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:grup73$kr1$2@nemesis.news.neostrada.pl...
mirror pisze: Chyba tylko orange zabierał środki. |
|
Data: 2009-04-13 09:21:51 | |
Autor: lux | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
szkoda :(
typowo socjalistyczne ręczne sterowanie gospodarką, skończa się rozmowy po 0,29 gr ;( -- === lux fotografie na www.lux4.prv.pl |
|
Data: 2009-04-13 12:28:10 | |
Autor: bagno | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Użytkownik "lux" <bez@adresu.de> napisał w wiadomości news:grupnm$m1u$1nemesis.news.neostrada.pl... szkoda :( Ty masz rozmowy po 0,29 a mi UKRADLI chyba ze 100 zl. I jeszcze te bezczelne wiadomosci zaraz po uplynieciu terminu "zaplac okup to ci oddamy twoja wlasnosc". |
|
Data: 2009-04-13 13:44:59 | |
Autor: ToMasz | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
bagno pisze:
Użytkownik "lux" <bez@adresu.de> napisał w wiadomości news:grupnm$m1u$1nemesis.news.neostrada.pl...jak Ci ukradli to oddaj sprawe do sądu. mnie sie wydaje ze sąd wskarze ci zapis w regulaminie pozwalający na taką "kradzież", który to regulamin znasz, albo powinieneś znać. chyba ze 100 zl. I jeszcze te bezczelne wiadomosciZnowu jest to zgodne z regulaminem, i chyba korzystne. wiec niewiem po co te ostre słowa... zmień siec, zrezygnuj z telefonu.... Takie lamenty nic nie dadzą. jak wszyscy zrezygnują z orange zamiast szczekać jak smarkateria to bez UKE operatorzy sie opamietają... ToMasz PS Od zawsze w Orange, z pełną swiadomością ograniczeń. |
|
Data: 2009-04-14 01:10:27 | |
Autor: Chris | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Dnia Mon, 13 Apr 2009 13:44:59 +0200, ToMasz napisał(a):
jak Ci ukradli to oddaj sprawe do sądu. Ale ten regulamin łamie przepisy Kodeksu Cywilnego i gdyby nie wszechobecna w Polsce korupcja, to operator już dawno by za to beknął! -- Pozdrowienia, Krzysztof |
|
Data: 2009-04-15 02:03:08 | |
Autor: Arek | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Chris napisał(a) w wiadomości: ...
Dnia Mon, 13 Apr 2009 13:44:59 +0200, ToMasz napisał(a): Kolejność jest chyba taka: umowa (dla pre-paid regulamin taryfy), ogólny regulamin świadczenia usług przez opa, Prawo Telekomunikacyjne, Kodeks Cywilny, Konstytucja RP. Wcześniej ingerują jeszcze prawa konsumenckie. Oczywiście brudy prać można też za granicą. A teraz który punkt PT lub KC jest łamany i kto kogo skorumpował (nazwiska)? Arek |
|
Data: 2009-04-15 23:06:19 | |
Autor: Chris | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Dnia Wed, 15 Apr 2009 02:03:08 +0200, Arek napisał(a):
A teraz który punkt PT lub KC jest łamany Art. 385(3) KC: "W razie wątpliwości uważa się, że niedozwolonymi postanowieniami umownymi są te, które w szczególności: [...] 12) wyłączają obowiązek zwrotu konsumentowi uiszczonej zapłaty za świadczenie nie spełnione w całości lub części, jeżeli konsument zrezygnuje z zawarcia umowy lub jej wykonania" i kto kogo skorumpował Spróbuj ruszyć swoimi szarymi komórkami. -- Krzysztof |
|
Data: 2009-04-16 14:24:17 | |
Autor: Olgierd | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Dnia Wed, 15 Apr 2009 23:06:19 +0200, Chris napisał(a):
12) wyłączają obowiązek zwrotu konsumentowi uiszczonej zapłaty za Ale klient nie zrezygnował z zawarcia lub wykonania. Ba, klient nawet nie wypowiedział umowy. Umowa sobie jest, tyle, że "niezjedzone danie" staje się nieświeże. -- pozdrawiam serdecznie, Olgierd Lege Artis http://olgierd.bblog.pl |
|
Data: 2009-04-16 16:04:46 | |
Autor: MarekM | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Chris pisze:
Dnia Wed, 15 Apr 2009 02:03:08 +0200, Arek napisał(a): Znowu... już dyskutowaliśmy o tym, i to na tej grupie. Przeczytaj dokładnie raport UKE: nawet tam jest czarno na białym, że postępowanie operatorów NIE ŁAMIE obowiązującego prawa. Gdyby tylko był jakikolwiek cień podejrzeń co do tego, sprawa znalazłaby się w sądzie (najpierw konsumenckim przy UOKiK). Nic takiego nie ma miejsca - ale Ty oczywiście wiesz lepiej i powtarzasz swoje: "W razie wątpliwości uważa się, że niedozwolonymi postanowieniami Czekam na wyrok sądu w tej sprawie - dlaczego jeszcze go nie masz? Jeszcze raz: czytałeś regulamin? Konto pre-paid to nie konto bankowe, na które wpłacasz pieniądze - uświadom to sobie w końcu. Kupujesz doładowanie - zgodnie z prawem i regulaminem operator w zamian za to doładowanie oferuje Ci możliwość dzwonienia, spełnia w ten sposób zobowiązanie wobec klienta. Klient zna regulamin i wie, w jakim czasie i w jakiej ilości może wykonywać połączenia w zamian za określoną kwotę doładowania. Analogicznie: płacisz abonament - w ramach abonamentu możesz wykonywać określoną ilość połączeń w określonym czasie, jak nie wygadasz - przepada identycznie jak w pre-paid. Tylko forma nieco inna, bo abonament to przymus miesięczny. Nawet jak masz "pakiet kwotowy" w abonamencie, to nie masz konta bankowego, na które wpłaciłeś pieniądze, a które operator sobie pobiera wraz z wykonywaniem przez Ciebie połączeń, to po prostu wygodna forma rozliczeń. Nie wiem po co to piszę, i tak do Ciebie nie dotrze. i kto kogo skorumpowałSpróbuj ruszyć swoimi szarymi komórkami. Peeeewnie, wszyscy to żydzi, masoni i cykliści, wiaaaadoooomo. Marek |
|
Data: 2009-04-16 20:51:43 | |
Autor: tl | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Użytkownik "MarekM" <muddy@wytnij-to.interia.i-popraw-tld.polska> napisał w wiadomości news:gs7d0d$jkl$1news.interia.pl...
"Udostępnia usługę doladowania konta" - ( regulamin ery) , a nie zakup "doładowania" Tworzy moje osobiste konto u siebie i "udostępnia" mi możliwość doładowania go. - zgodnie z prawem i regulaminem operator w zamian za to doładowanie oferuje Ci możliwość dzwonienia, spełnia w ten sposób Chyba pomyliłeś regulamin z cennikiem. W regulaminie określone są jedynie terminy ważności konta w stosunku do połączeń wychodzących i przychodzących, w świetle wielkości kwot które stosujesz przy skorzystaniu z "usługi doładowania". Analogicznie: płacisz abonament - w ramach abonamentu możesz wykonywać określoną ilość połączeń w określonym czasie, jak nie Nie widzę analogii. Abonament to Twoje dobrowolne zobowiązanie pieniężne płacone operatorowi w zamian za zezwolenie korzystania z jego sieci. Płacone z góry. Opłata stała. Inaczej "moc zamowiona". Zmienne jest to co wydzwonisz. Oczywiscie zeby Cię zwabić operator podrzuca Ci różne bonusy związane z usługą telekomunikacyjną ale to jest coś innego. Taki gratis od opa. Twoja sprawa czy skorzystasz ale nie za to płacisz chociaż tak Ci wmówiono. Przypomnij sobie tepse i jej abo do niedawna. Tylko forma nieco inna, bo abonament to przymus miesięczny. Nawet jak masz "pakiet kwotowy" w Jeszcze raz - to opłata za "moc zamówioną". Pojęcie "konta" jak najbardziej występuje w prepaidzie. Ciekawa sytuacja jest wtedy gdy na "koncie" zostają środki pieniężne z "usługi doladowań" a konto traci ważność na połączenia przychodzące i wychodzące. Co wtedy się dzieje w świetle regulaminu np. ery? tl |
|
Data: 2009-04-16 21:56:58 | |
Autor: MarekM | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
tl pisze:
Jeszcze raz: czytaĹeĹ regulamin? Konto pre-paid to nie konto bankowe, na"UdostÄpnia usĹugÄ doladowania konta" - ( regulamin ery) , a nie zakup "doĹadowania" A przytoczysz definicjÄ KONTA z tego regulaminu? Nie jest to konto bankowe, na ktĂłrym umieszczasz zĹotĂłwki i ktĂłre moĹźesz wypĹaciÄ. A reguluje to m. in. regulamin usĹug. ZresztÄ , nazywaÄ kontem moĹźna cokolwiek. Jest konto programu profit - gdzie zbiera siÄ punkty lojalnoĹciowe. Czy z nazwania tego "kontem" wynika, Ĺźe moĹźesz na niego cokolwiek "wpĹacaÄ" i "wypĹacaÄ"? SposĂłb korzystania z konto bankowego teĹź jest zawarty w regulaminie banku. - zgodnie z prawem i regulaminem operator w zamian za to PiszÄ c "regulamin" miaĹem na myĹli wszelkie ustalenia miÄdzy klientem a operatorem, takĹźe cenniki, "ogĂłlne warunki Ĺwiadczenia usĹug" itp. ZresztÄ , nie chcÄ byÄ goĹosĹownym: przytoczÄ fragmenty uregulowaĹ Centertela - nie znam regulaminĂłw PTC, P4 i Polkomtela, wiÄc nie bÄdÄ na ich temat dyskutowaĹ (ale zakĹadam, Ĺźe sÄ analogiczne). Przeczytaj je proszÄ dokĹadnie: nigdzie nie ma mowy o "zĹotĂłwkach na koncie". Jest limit jednostek taryfowych, zwiÄkszany poprzez doĹadowanie. Definicje z "Regulaminu" (tego wĹaĹciwego): * doĹadowanie karty SIM â przyznanie limitu poczÄ tkowego jednostek taryfowych lub zwiÄkszenie limitu jednostek taryfowych w wyniku wniesienia przedpĹaty za usĹugi telekomunikacyjne * limit jednostek taryfowych â ĹÄ czna iloĹÄ lub czas poĹÄ czeĹ, SMS-Ăłw, MMS-Ăłw lub innych jednostek sĹuĹźÄ cych do mierzenia iloĹci usĹug telekomunikacyjnych, moĹźliwych do realizacji w ograniczonym lub nieograniczonym terminie * "zdrapka" â jedna z form doĹadowania karty SIM, w postaci karty z kodem cyfrowym, waĹźnej przez czas na niej oznaczony [zauwaĹź, nie ma nigdzie nic o doĹadowaniu "konta", jest ZWIÄKSZANIE LIMITU JEDNOSTEK TARYFOWYCH, ktĂłre sÄ moĹźliwe do realizacji w ograniczonym LUB nieograniczonym czasie - w zaleĹźnoĹci, jakiego rodzaju jest to limit] * "okres aktywny" - wskazany na zdrapce lub w inny sposĂłb podany do wiadomoĹci UĹźytkownika czas okreĹlony w miesiÄ cach lub dniach, od dnia wĹÄ czenia siÄ do sieci albo ostatniego doĹadowania, w ktĂłrym UĹźytkownik moĹźe wykonywaÄ i przyjmowaÄ poĹÄ czenia oraz korzystaÄ z innych usĹug telekomunikacyjnych do wysokoĹci aktualnego limitu jednostek taryfowych; * "okres pasywny" â rozpoczynajÄ cy siÄ po zakoĹczeniu okresu aktywnego, wskazany na zdrapce lub w inny sposĂłb podany do wiadomoĹci UĹźytkownika czas okreĹlony w miesiÄ cach lub dniach, w ktĂłrym UĹźytkownik moĹźe przyjmowaÄ poĹÄ czenia, a takĹźe inicjowaÄ poĹÄ czenia z numerami alarmowymi i bezpĹatnymi; 1. Umowa o Ĺwiadczenie usĹug telekomunikacyjnych UĹźytkownikom obejmuje dwa okresy: aktywny i pasywny. 2. W chwili zawarcia umowy rozpoczyna siÄ okres aktywny. 3. UĹźytkownik ma wpĹyw na wydĹuĹźenie okresu aktywnego poprzez doĹadowanie. 4. W okresie aktywnym wartoĹÄ nie wykorzystanych jednostek taryfowych jest doliczana do wartoĹci nowego limitu jednostek taryfowych uzyskanego przez doĹadowanie. 5. W przypadku gdy UĹźytkownik nie uzyskaĹ lub nie zwiÄkszyĹ limitu jednostek taryfowych w okresie aktywnym, rozpoczyna siÄ okres pasywny. 6. W chwili rozpoczÄcia okresu pasywnego wartoĹÄ nie wykorzystanego limitu jednostek taryfowych jest automatycznie anulowana. 7. Z zastrzeĹźeniem § 24 pkt. 4, nie wykorzystane wartoĹci jednostek taryfowych oraz zdrapek nie podlegajÄ zwrotowi. ZwrĂłÄ uwagÄ na punkt 4.: kupujÄ c doĹadowanie, zwiÄkszasz limit jednostek taryfowych zgodnie z jego warunkami (tj. o okreĹlonÄ cennikiem i wartoĹciÄ doĹadowania iloĹÄ, a TAKĹťE na okreĹlony czas), a dopiero do takiego limitu jest DOLICZANA wartoĹÄ niewykorzystanych wczeĹniej jednostek (i dziÄki temu zwiÄksza siÄ czas na wykorzystanie wszystkich, rĂłwnieĹź tych niewykorzystanych, ktĂłre miaĹy wczeĹniej inny termin waĹźnoĹci). W punkcie 6. usankcjonowane jest "zerowanie konta": jednostki taryfowe nie zostaĹy wykorzystane i sÄ anulowane - nie masz na koncie Ĺźadnych pieniÄdzy, bo to nie bank! Analogicznie: pĹacisz abonament - w ramach abonamentu A na jakiej podstawie twierdzisz, Ĺźe pre-paid jest czymĹ innym? Otóş w Ĺwietle regulaminu (przynajmniej jednego operatora - przyznajÄ, nie mam czasu/ochoty zgĹÄbiaÄ regulamin pozostaĹych) abonament i pre-paid róşniÄ siÄ szczegĂłĹami: w obydwu przypadkach jest mowa o limicie jednostek taryfikacyjnych. Tylko Ĺźe w abonamencie sÄ one ustalone mocÄ umowy jako okresy miesiÄczne, natomiast w pre-paid samodzielnie siÄ je ustanawia poprzez "doĹadowanie". A to, Ĺźe w Twojej projekcji "przelewasz zĹotĂłwki na konto, z ktĂłrego operator pobiera sobie opĹaty za to, Ĺźe dzwonisz", niewiele znaczy w Ĺwietle regulaminu, ktĂłry Ciebie dotyczy i ktĂłry powinieneĹ zaakceptowaÄ (a najlepiej wczeĹniej przeczytaÄ i zrozumieÄ). Inna rzecz, Ĺźe z punktu widzenia klienta tak to wĹaĹnie wyglÄ da, ale z prawnego punktu widzenia nie ma siÄ do czego "przyczepiÄ" (o czym wspomina raport UKE). Tylko forma nieco inna, WskaĹź to pojÄcie w pre-paidach Centertela i wykaĹź, Ĺźe ĹamiÄ prawo. W regulaminie wystÄpuje pojÄcie "konta abonenckiego" jako konta do rozliczeĹ z operatorem (czyli pĹatnoĹci za faktury), nie ma natomiast konta pre-paid zasilanego zĹotĂłwkami. Jest zwiÄkszanie limitu jednostek taryfikacyjnych poprzez doĹadowanie. A pĹacisz kupujÄ c doĹadowanie - operator zgodnie z TwojÄ wolÄ wykonuje umowÄ: w zamian za zĹotĂłwki zwiÄksza limit jednostek taryfikacyjnych na okreĹlony czas. Ciekawa sytuacja jest wtedy gdy na "koncie" zostajÄ Ĺrodki pieniÄĹźne z "usĹugi doladowaĹ" Nie wiem, nie czytaĹem regulaminu Ery. W Orange niewykorzystany w zgodnym z ofertÄ czasie limit jednostek taryfowych co do zasady nie jest zwracany (chyba Ĺźe na warunkach promocyjnych), co przytoczyĹem powyĹźej. Marek |
|
Data: 2009-04-17 11:01:02 | |
Autor: tl | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Użytkownik "MarekM" <muddy@wytnij-to.interia.i-popraw-tld.polska> napisał w wiadomości news:gs81hh$dhb$1news.interia.pl... tl pisze: Nie znalazłem (era). Nie jest to konto bankowe, na którym umieszczasz złotówki i które możesz wypłacić. A reguluje to m. in. regulamin usług. Zresztą, nazywać kontem można cokolwiek. Jest konto programu profit - gdzie zbiera się punkty lojalnościowe. Czy z nazwania tego "kontem" wynika, że możesz na niego cokolwiek "wpłacać" i "wypłacać"? Sposób korzystania z konto bankowego też jest zawarty w regulaminie banku. A kto mówi o podobieństwie do konta bankowego? Operator nie ma prawa prowadzić usług bankowych. To jest forma depozytu pieniężnego zabezpieczajaca interesy obu stron i ułatwiająca współdziałanie. Ja korzystając z pieniędzy zgromadzonych na tym depozycie mogę kupować usługę polączenia z innym abonentem, kupić uslugę "transportu" smsa lub kupić inne wartości niematerialne typu "pakiet minut" , "tapetę", "dzwonek" Nie mówię o swobodnym "wypłacaniu", a nawet o "przelewach" choć to niektórzy operatorzy oferują. Mówie o zwrocie niewykorzystanej części depozytu po rezygnacji z dalszych usług operatora. 6. W chwili rozpoczęcia okresu pasywnego wartość nie wykorzystanego limitu jednostek taryfowych jest automatycznie anulowana. Tak jest u oranga i jak widać jest bardziej cwany i zaawansowany w dojeniu klientów. Era takich form nie stosuje. Swoją drogą co jest u Was jednostką rozliczeniową przy zakupach pakietów, tapet , dzwonków itp. skoro na koncie są blizej nie sprecyzowane jednostki taryfowe.
W ramach oplacania abonamentu operator uznaniowo może przyznać Ci bonus w postaci jednostek taryfikacyjnych. To nie jest depozyt jak w prepaidzie. Nie możesz dowolnie operować wpłaconą kwotą. Prepaid na siłę podciągany jest pod abonament obowiązkiem cyklicznych doładowań i karą w postaci utraty środkow z depozytu. To powinno wlaśnie zostać zmienione. Tylko że w abonamencie są one ustalone mocą umowy jako okresy miesięczne, natomiast w pre-paid samodzielnie się je ustanawia poprzez "doładowanie". Samodzielność występuje dopiero w playu. W innych sieciach jest kara za brak doładowania w odpowiednim, cyklicznym okresie i o odpowidniej wysokości w postaci przepadania srodków z depozytu. A to, że w Twojej projekcji "przelewasz złotówki na konto, z którego operator pobiera sobie opłaty za to, że dzwonisz", niewiele znaczy w świetle regulaminu, który Ciebie dotyczy i który powinieneś zaakceptować (a najlepiej wcześniej przeczytać i zrozumieć). Inna rzecz, że z punktu widzenia klienta tak to właśnie wygląda, ale z prawnego punktu widzenia nie ma się do czego "przyczepić" (o czym wspomina raport UKE). Często prawo nie nadąża za prawdziwym życiem i jego potrzebami. Ale po to się je zmienia dostosowując do potrzeb obywateli, a nie potrzeb wąskiej grupy właścicieli korporacji. Wtedy regulaminy są zmieniane przy ciężkim jęku pracowników tychże korporacji. Wskaż to pojęcie w pre-paidach Centertela i wykaż, że łamią prawo. W regulaminie występuje pojęcie "konta abonenckiego" jako konta do rozliczeń z operatorem (czyli płatności za faktury), nie ma natomiast konta pre-paid zasilanego złotówkami. Jest zwiększanie limitu jednostek taryfikacyjnych poprzez doładowanie. A płacisz kupując doładowanie - operator zgodnie z Twoją wolą wykonuje umowę: w zamian za złotówki zwiększa limit jednostek taryfikacyjnych na określony czas. Celem moim w tej dyskusji nie jest wykazanie, że orange łamie prawo. Na pewno do tego by się nie posunął. Chodzi mi o uświadomienie użytkowników prepaidów oranga, ery , plusa jak w sposób małoetyczny są pozbawiani swojej kasy przy wykorzystaniu niedostosowanego do naszych realiów prawa.
A no wlaśnie. W orangu w świtle regulaminu zabiera się je ludziom bez prawa do odzyskania. W erze nic na ten temat nie znalazłem. tl |
|
Data: 2009-04-17 12:10:31 | |
Autor: Boombastic | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Celem moim w tej dyskusji nie jest wykazanie, że orange łamie prawo. Ja tam nie wiem jaki jest cel twoich dziwnych postów, ale w kwestii prawa to pisz na Wiejską, a nie żal się na postępowanie operatorów. Co nie jest zabronione to jest dozwolone. |
|
Data: 2009-04-17 13:04:15 | |
Autor: tl | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Użytkownik "Boombastic" <boombasticNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:49e855a2$0$29382$f69f905mamut2.aster.pl... Ja tam nie wiem jaki jest cel twoich dziwnych postów, ale w kwestii prawa to pisz na Wiejską, a nie żal się na postępowanie operatorów. Co nie jest zabronione to jest dozwolone. No cóż, Twoje posty dla mnie, klienta - nie pracownika sieci orange, plus, era też sa dziwne. Najwyraźniej na te same sprawy patrzymy z różnych punktów widzenia. Jeśli nie wiesz jaki jest cel moich postów to spróbuj jeszcze raz, powoli przeczytać to co zacytowałeś z mojego posta. A w kwestii zmiany prawa - wiem że mogę liczyć na UKE. Właśnie tego dotyczy ten wątek. tl |
|
Data: 2009-04-17 13:38:14 | |
Autor: Boombastic | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
No cóż, Twoje posty dla mnie, klienta - nie pracownika sieci orange, plus, era też Najwyraźniej nie znasz pojęcia, że nieznajomośc prawa szkodzi. Sam i to dobrowolnie akceptujesz ich warunki. Jeśli nie wiesz jaki jest cel moich postów to spróbuj jeszcze raz, powoli przeczytać to co zacytowałeś z mojego posta. A w kwestii zmiany prawa - wiem że mogę liczyć na UKE. Właśnie tego dotyczy ten wątek. Widać nie jesteś w stanie rozróżnić obowiązującego prawa od pobożnych życzeń. Jakoś nigdzie nie słyszałem by UKE stwierdziło że operatorzy łamią prawo. |
|
Data: 2009-04-17 13:44:49 | |
Autor: tl | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Użytkownik "Boombastic" <boombasticNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:49e86a31$1$29429$f69f905mamut2.aster.pl... A w kwestii zmiany prawa - wiem że mogę liczyć na UKE. Właśnie tego dotyczy ten wątek. Ech :/ ...prawa nie zmienia się z powodu jego łamania przez kogoś/coś. tl |
|
Data: 2009-04-17 15:05:02 | |
Autor: Boombastic | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Ech :/ ...prawa nie zmienia się z powodu jego łamania przez kogoś/coś. Czyli wróciliśmy do kwestii pobożnych życzeń. Jak juz będziesz pisac na Wiejską to dorzuć ode mnie kwestię odliczania vatu od samochodów. |
|
Data: 2009-04-17 17:51:37 | |
Autor: Waldek Godel | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Dnia Fri, 17 Apr 2009 11:01:02 +0200, tl napisaĹ(a):
A kto mĂłwi o podobieĹstwie do konta bankowego? Operator nie ma prawa Zastanawiam siÄ, czy twoje oszczÄdne operowanie prawdÄ wynika z niewiedzy czy rzeczywiĹcie masz na celu wprowadzanie ludzi w bĹÄ d. Regulamin Ĺwiadczenia usĹug w Plus: http://www.plus.pl/informacje/regulaminy/regulamin_dla_uzytkownikow.pdf 23. wartoĹÄ konta - okreĹlona w zĹotych polskich kwota przeznaczona przez UĹźytkownika na korzystanie z usĹug Ĺwiadczonych przez POLKOMTEL dostÄpnych dla UĹźytkownika, Regulamin Era: Po wyczerpaniu przez UĹźytkownika kwoty lub liczby jednostek zakumulowanej na Karcie SIM Era Tak Tak, dalsze korzystanie z UsĹug Telekomunikacyjnych i innych usĹug z wykorzystaniem Karty SIM Tak Tak jest uzaleĹźnione od uzupeĹnienia przez UĹźytkownika jego konta w Systemie Tak Tak. Regulamin Orange http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/1437/1472421.pdf 11. âkonto abonenckieâ â konto w systemie rozliczeniowym Operatora o niepowtarzalnym numerze, jednoznacznie identyfikujÄ ce zobowiÄ zania i wpĹaty Abonenta, na ktĂłrym moĹźe byÄ rozliczanych wiele kontraktĂłw; MyĹlÄ, Ĺźe jakbyĹ przestaĹ tymi bredniami wprowadzaÄ ludzi w bĹÄ d, to byĹoby i milej, i mniej ĹźaĹoĹnie. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo siÄ zdewaluowaĹa" - Maciej Witucki, prezes. |
|
Data: 2009-04-17 12:52:15 | |
Autor: Waldek Godel | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Dnia Thu, 16 Apr 2009 20:51:43 +0200, tl napisał(a):
Nie widzę analogii. Abonament to Twoje dobrowolne zobowiązanie Świetnie, zapewne masz rację. Więc proszę, pokaż taką pozycję w cenniku. Jeszcze raz - to opłata za "moc zamówioną". Pojęcie "konta" jak najbardziej występuje Jeszcze raz - wskaż cennik z opłatami za tą twoją zamówioną moc. Miło byłoby, żebyś też wskazał tą moc w regulaminie świadczenia usług, żeby klient mógł porównac "moc" dostarczoną z "mocą" za którą zapłacił, bo być może dostał za mało. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" - Maciej Witucki, prezes. |
|
Data: 2009-04-17 17:49:25 | |
Autor: tl | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:16j26xcigdl0e$.dlglepper.institute.com... Dnia Thu, 16 Apr 2009 20:51:43 +0200, tl napisał(a): Co mam Ci pokazać? Cenę abonamentu? Przyjedź do Łodzi to Ci pokażę palcem. Ale podejrzewam, że nie powinieneś mieć klopotu ze znalezieniem tej wartości samodzielnie.
Wejdź na strony elektrociepłowni i sobie sam poszukaj. tl |
|
Data: 2009-04-17 17:40:24 | |
Autor: Waldek Godel | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Dnia Fri, 17 Apr 2009 17:49:25 +0200, tl napisał(a):
Co mam Ci pokazać? Cenę abonamentu? Przyjedź do Łodzi to Ci pokażę palcem. abonamentu w prepaidzie? serio? -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" - Maciej Witucki, prezes. |
|
Data: 2009-04-13 12:13:25 | |
Autor: ToMasz | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
mirror pisze:
http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,UKE-polski-prepaid-potrzebuje-zmian,wid,11024345,wiadomosc.html?ticaid=17d70niewiem jak na to odpowiedzieć wprost. Zapytam wiec. czekali na co? aż przezes UKE sie zorientuje ze coś jest nieteges w prepaidach w polsce? czekali na to do zeszłego tygodnia, bo mniejwęcej wtedy to zostało ogłoszone. Informowano ze w innych krajach, mozna zwrócić karte sim, i poprosić o przelew zgromadzonych środków na konto To w praktyce zrównuje wszystkich operatorów, gdyż kasiurka u wszystkich przepada, a ze w simplusie po 2.5 roku a w orange w 90 dni- drobny szczegół. Niestety, jeśli będzie możliwość odzyskania 100% kasy z konta prepaida, znikną karty 100+10 zł. Czy dla tych którzy dzwoną dużo (ale tylko przez kilka miesięcy w roku) z prepaida to dobra informacja - raczej nie. PRawdopodobnie znikną też wszelkie inne promocje, chyba ze przeniesione zostana na dodatkowe subkonto, z którego nigdy nic nie odzyskasz. JEdnak to ze UKE sie cos niepodoba, to nie znaczy ze COŚ zostanie poprawione. Długa droga przed nami. Na zakończenie chciałbym dodać, ze gdybym miał poprosic złotą rybkę o jakieś zmiany w prepaidzie, to chyba "oddawanie kasy" nie znalazło by sie w pierwszej trójce życzeń ToMasz |
|
Data: 2009-04-13 17:09:56 | |
Autor: Waldek Godel | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Dnia Mon, 13 Apr 2009 12:13:25 +0200, ToMasz napisał(a):
JEdnak to ze UKE sie cos niepodoba, to nie znaczy ze COŚ zostanie Niekoniecznie. Czasem wystarczy, że regulator zacznie forsować wysoce niekorzystne rozwiązanie, wtedy operatorzy sami z siebie wolą wybrać bardziej korzystne dla siebie, ale jednak znacznie lepsze dla konsumentów od tego co jest teraz i wprowadzają to wtedy błyskawicznie. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" - Maciej Witucki, prezes. |
|
Data: 2009-04-13 18:02:46 | |
Autor: Arek | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
ToMasz napisał(a) w wiadomości: ...
mirror pisze:http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,UKE-polski-prepaid-potrzebuje-zmian,wid,11024345,wiadomo sc.html?ticaid=17d70 niewiem jak na to odpowiedzieć wprost. Zapytam wiec. czekali na co? Najzabawniejsze to, że nagle dwie panie regulujące zaczęły się nudzić (albo przyszłość niepewna...) i postanowiły "zauważyć" coś co jest od wielu lat (chyba od początku). Jeżeli zmuszą opów do drastycznej zmiany to wszyscy klienci za tych niektorych co im panie "zrobią dobrze" pośrednio zapłacą. JEdnak to ze UKE sie cos niepodoba, to nie znaczy ze COŚ zostanie W regulaninach dwóch wielkich pojawi się pewnie taki oficjalny zapis bo nieoficjalnie traktowali klientów dość pobłażliwie (łamiąc swój regulamin?). A trzeci wielki zamiast dać 5(?) dni na kolejne doładowanie (w ramach nieustającej "promocji") w celu odzyskania niewykorzystanych środków da tych dni ze 30 albo może nawet 365. Na zakończenie chciałbym dodać, ze gdybym miał poprosic złotą rybkę o Moje też byłoby inne - mają nie robić problemów z reklamacjami dla niezarejestrowanych pre-paidów. Olewją w BOK wszelkie zgłoszenia do skutku aż potrzebny jest dowód w sądzie czyli papier. A wtedy już operator pozna dane klienta. Wszystko na to wskazuje, że wolą przegrać w sądzie konsumenckim (a może nawet w powszechnym) dla zdobycia tych danych. Arek |
|
Data: 2009-04-14 01:33:41 | |
Autor: Chris | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Dnia Mon, 13 Apr 2009 18:02:46 +0200, Arek napisał(a):
Najzabawniejsze to, że nagle dwie panie regulujące zaczęły się nudzić A ja się zastanawiam, dlaczego akurat Tobie tak zależy na tym, żeby operatorzy dalej mogli okradać klientów z ich środków na koncie? Dlaczego tak Cię boli pomysł ze zwracaniem niewykorzystanych środków z konta? Bo w bajeczkę o tym, że gdy operatorzy przestaną kraść, to ich usługi nagle drastycznie podrożeją, to nie wierzę! Zbyt dobrze mam jeszcze w pamięci ich zapewnienia, że jest niemożliwe zejście z ceną rozmowy poniżej 1 zł/min, bądź wprowadzenie taryfikacji sekundowej. A potem pojawił się Heyah i nagle niemożliwe stało się możliwym! -- Pozdrowienia, Krzysztof |
|
Data: 2009-04-15 01:48:51 | |
Autor: Arek | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Chris napisał(a) w wiadomości: ...
Dnia Mon, 13 Apr 2009 18:02:46 +0200, Arek napisał(a): A ja się zastanawiam, dlaczego wielu piszących tu nie rozumie (lub udaje że nie rozumie) słowa "kraść". Czyżby pseudodziennikarski bełkot z brukowców (i niestety nie tylko) stawał się oficjalnym językiem, w którym przedefiniowano niektóre wyrazy? Dlaczego tak Cię boli pomysł ze zwracaniem niewykorzystanych środków z Mnie to akurat wisi, zwłaszcza że sklerozy nie mam. Wkurza mnie ingerowanie urzędasów w ustalone reguły. Takie rzeczy to urzędasy powinni z opami ustalać przy sprzedaży koncesji (ew. zareagować natychmiast, nie po wielu latach). Ciekaw jestem, czy nie ustalili a teraz się jednej ze stron przestało podobać. Bo w bajeczkę o tym, że gdy operatorzy przestaną kraść, to ich usługi Gdy operatorzy będą mieli mniejsze zyski to o tyle mniej będzie promocji, nowych niższych taryf itd. Zwłaszcza, jeżeli zmiana będzie musiała nastąpić szybko a nie była przez opa przewidziana. Chyba, że naprawdę zaczną kraść. Zapewne to niewielki ułamek zysków opratorów (ktoś wie ile?) więc opy być może zrobią tak jak napisałem czyli np. Orange może wydłużyć "promocję" na odzyskanie kasy. Bo do zmian regulaminów opy mają awersję gdyż chętni na darmowe telefony tylko na to czekają. Po pewnym czasie nie ładowania numer jest dezaktywowany. Bedą wtedy szukać komu kasę oddać? Zwłaszcza jak pre-paid nie rejestrowany? Zapomniałem! jest regulator i orzeknie, że nr ma być aktywny dożywotnio. Ale skąd wiadomo, że użytkownik umarł?... itd. Zbyt dobrze mam jeszcze w pamięci ich zapewnienia, że jest niemożliwe Możliwe jest bardzo wiele. Kwestia czasu wprowadzenia i kosztów. Np. dostępne są już bilety na wycieczkę kosmiczną. Tylko, kurczę, drogie. Trzeba powołać urząd regulatora - stanieją. Wzrośnie za to cena np. umieszczenia satelity na orbicie. Arek |
|
Data: 2009-04-15 08:09:15 | |
Autor: tl | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Użytkownik "Arek" <abcdek@poczta.onet.pl.usun_cde.invalid> napisał w wiadomości news:gs37ad$l9r$1news.onet.pl... Wkurza mnie ingerowanie urzędasów w ustalone reguły. Po to jest powołany do zycia sztuczny twór - "państwo" i jego wykonawcy - "urzędasy". Jeśli mam go bronić w imię "patriotyzmu" w czasie wojny to ono powinno odwdzięczać się tym samym w czasie pokoju. W moim przekonaniu wlasnie w tym, nielicznym przypadku to robi. tl |
|
Data: 2009-04-15 11:56:35 | |
Autor: Boombastic | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Po to jest powołany do zycia sztuczny twór - "państwo" i Ciekawe co byś powiedział gdybyś zawarł z kimś umowę i nagle państwo za pomocą urzędasów stwierdzi, że ci tą umowę zmieni. Bo tak. |
|
Data: 2009-04-15 10:08:23 | |
Autor: Olgierd | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Dnia Wed, 15 Apr 2009 11:56:35 +0200, Boombastic napisał(a):
Ciekawe co byś powiedział gdybyś zawarł z kimś umowę i nagle państwo za To raczej normalka ;-) -- pozdrawiam serdecznie, Olgierd Lege Artis http://olgierd.bblog.pl |
|
Data: 2009-04-15 18:06:31 | |
Autor: tl | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Użytkownik "Boombastic" <boombasticNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:49e5af73$0$29408$f69f905mamut2.aster.pl... Po to jest powołany do zycia sztuczny twór - "państwo" i Na przykład na dobrowolną ochronę lokalu gastronomicznego? A państwo przy pomocy urzednikow w mundurach postanowiło wtrącić swoje trzy grosze między dwie umawiające się strony? Zależy po której stronie bym występował w trakcie zawierania umowy. A Ty, po której stronie występujesz? tl |
|
Data: 2009-04-15 21:41:19 | |
Autor: Boombastic | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Ciekawe co byś powiedział gdybyś zawarł z kimś umowę i nagle państwo za pomocą urzędasów stwierdzi, że ci tą umowę zmieni. Bo tak. Rozumiem, że jak kupowałeś prepaida to miałeś przystawiony pistolet do głowy, tak? |
|
Data: 2009-04-16 15:24:58 | |
Autor: tl | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Użytkownik "Boombastic" <boombasticNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:49e63861$0$29446$f69f905mamut2.aster.pl... Ciekawe co byś powiedział gdybyś zawarł z kimś umowę i nagle państwo za pomocą urzędasów stwierdzi, że ci tą umowę zmieni. Bo tak. Zapytałeś ogólnie więc przyklad nie dotyczy prepaida. Co do niego to przedpłacam za wykonanie w przyszłości uslug telekomunikacyjnych. "Podpisuję umowę" na skorzystanie z sieci telekomunikacyjnej. W tym celu operator tworzy dla mnie konto indywidualne za pomocą którego powierzam mu pieniądze, i z których będę korzystał w momencie nawiązywania połączenia. Moment zakupu jest jednoznaczny. Uczciwy operator powinien rozliczyć się z niewykorzystanej sumy którą zgromadziłam na moim koncie. Sytuacja się zmienia gdy kupuję pakiet sms/minut itp. z datą wazności. Ale wpłacając kasę na moje konto administrowane przez operatora nie kupuję niczego. tl |
|
Data: 2009-04-16 17:16:47 | |
Autor: Boombastic | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Zapytałeś ogólnie więc przyklad nie dotyczy prepaida. Co do niego to przedpłacam Skoro "podpisujesz umowę" to sprawdź jej warunki, regulaminy i zapisy. Uczciwość nie ma w tym przypadku nic do rzeczy, wasza umowa jest uregulowana, a ty masz prawo jej niezaakceptować i nie kupowac karty i nie doładowac konta. Nikt cię do tego nie zmusza. |
|
Data: 2009-04-15 23:42:20 | |
Autor: Chris | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Dnia Wed, 15 Apr 2009 01:48:51 +0200, Arek napisał(a):
Dlaczego tak Cię boli pomysł ze zwracaniem niewykorzystanych środków z Twoje reakcje wcale na to nie wskazują. Wkurza mnie ingerowanie urzędasów w ustalone reguły. 'tl' bardzo trafnie odpowiedział Ci w tym temacie. Te "urzędasy" pilnują, żebyście kraju nie zamienili w swój własny folwark. Gdy operatorzy będą mieli mniejsze zyski to o tyle mniej będzie promocji, Ani promocje, ani ceny usług wcale nie zależą od zysków operatorów, a przede wszystkim od konkurencji na rynku. Do momentu pojawienia się oferty Heyah mieliście prawdziwe Eldorado, ale pomimo to promocje były wręcz fikcyjne, a ceny utrzymywaliście na tak wysokim poziomie, jak się tylko dało. Dopiero po pojawieniu się realnej konkurencji, nagle okazało się, że i ceny mogą być niższe i promocje bardziej realne. Po pewnym czasie nie ładowania numer jest dezaktywowany. Bedą wtedy Tam gdzie jest prawdziwa konkurencja, jakoś operatorzy nie maja z tym najmniejszego problemu. Konta nie tracą ważności przez co najmniej rok, a i ze zwrotem środków jakoś opowie sobie radzą. Czyżby aż tak wielka była przepaść w inteligencji personelu operatorów, że nasi nie są w stanie tego "gigantycznego" problemu rozwiązać? Zapomniałem! jest regulator i orzeknie, że nr ma być aktywny dożywotnio. A słyszałeś o takim pomyśle? O regulatora to Ty już się nie martw, lepiej wysil cały swój intelekt by jakoś rozwiązać ten przerastający polskich operatorów problem, "w jaki sposób można by zwrócić kasę użytkownikom prepaid". -- Pozdrowienia, Krzysztof |
|
Data: 2009-04-16 18:23:49 | |
Autor: Arek | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Chris napisał(a) w wiadomości: ...
Dnia Wed, 15 Apr 2009 01:48:51 +0200, Arek napisał(a): Wkurza mnie ingerowanie urzędasów w ustalone reguły. Wy, to znaczy kto? Sam jestem. Za to urzędników wielu. Bo firmy są złe, a w stolicy dobry car... wróć! urzędnik, po główce pogłaszcze i pogoni złe firmy. Ta sama urzędnicza klika, która wcześniej nie pozwoliła na wiekszą konkurencję, a teraz ją przez "ręczne sterowanie" chce wprowadzić. Tzn. udaje że chce bo straciliby rację bytu. Najpierw należy stworzyć problem a potem "patrzcie jak z nim walczymy". Np. kilka lat temu unijna komisarz od telkomunikacji (Viviane Reding) powiedziała, że to dobrze jeżeli w państwie unijnym jest tylko tylu dużych (nie wirtualnych) operatorów bo na więcej nie ma miejsca i byłaby szkodliwa konkurencja. Po czym wkrótce radośnie wzięła się do ustalania cen roamingu. Gdy operatorzy będą mieli mniejsze zyski to o tyle mniej będzie promocji, Owszem. Przy dużej konkurencji prawie nie zależą. Do momentu pojawienia się oferty Heyah mieliście prawdziwe Eldorado, ale Znowy "wy"? Ja/my miałem Eldorado?? Bardzo proszę wyjaśnij o Ci chodzi. Jesteś pewny, że odpowiadasz na mój post? Nie mam wpływu na ceny operatorów. I mieć nie chcę. Czyżby aż tak wielka była przepaść w inteligencji personelu operatorów, Skoro opy mają bajzel w bieżących ofertach to wątpię żeby palili się do weryfikacji komu się ważność skończyła i czy ta osoba ma prawo żądać zwrotu (bo np. pre paid nie rejestrowany). Ale urzędnicy pomogą również opom i rozwiążą problem. Np. nakażą rejestrować pre-paidy. Zapomniałem! jest regulator i orzeknie, że nr ma być aktywny dożywotnio. Tak, już dość dawno. Ale o ile pamiętam nie był to urzędnik ani polityk. O regulatora to Ty już się nie martw, lepiej wysil cały swój intelekt by To nie jest problem operatora. Urzędnicy chcieliby żeby był. W rewanżu Ty się zastanów jak rozwiązać "problem" zwracania pieniędzy abonamentom jeżeli nie wykorzystali przysługującego im miesięcznego czasu/limitu rozmów, SMS-ów, transmisji danych czy co tam jeszczze im operator oferuje. Absurd? Na razie... Bo w praktyce regularne ładowanie pre-paida dużo się (pod wzgledem finansowym) od abo nie różni. Tylko nie odpisuj moim argumentem, że abonenci podpisywali umowy i się zgodzili, że mogą nie wykorzystać wszystkiego. Arek |
|
Data: 2009-04-17 01:26:14 | |
Autor: Chris | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Dnia Thu, 16 Apr 2009 18:23:49 +0200, Arek napisał(a):
Te "urzędasy" pilnują, żebyście kraju nie zamienili w swój własny Wy, czyli przedstawiciele i pracownicy operatorów komórkowych. Ta sama urzędnicza Wasz problem polega właśnie na tym, że ta klika, która nie pozwoliła na większą konkurencję, utraciła władzę i stąd Wasza wściekłość. Skoro opy mają bajzel w bieżących ofertach to wątpię żeby palili się Nie wiem czy się będą do weryfikacji palili, ale jeśli wyłączają ważność konta i kasują jego stan, to znaczy, że tą weryfikacje muszą na bieżąco prowadzić! i czy ta osoba ma prawo To jest chyba oczywiste, że jeśli ktoś chce zwrotu środków, to musi się zarejestrować! I nie widzę w tym nic dziwnego. Ale urzędnicy pomogą również opom i rozwiążą problem. Np. nakażą I co się stanie? Przecież w Niemczech to jest normalka i nie słychać skarg, że to jest łamanie swobód obywatelskich! Uczciwi ludzie rejestracji się nie boją, a trudno by społeczeństwo dostosowywało swoje prawo do interesów świata przestępczego. -- Pozdrowienia, Krzysztof |
|
Data: 2009-04-13 18:14:04 | |
Autor: Valdi.Pavlack | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
"ToMasz" news:grv2ap$9r3$1news.interia.pl
Na zakończenie chciałbym dodać, ze gdybym miał poprosic złotą rybkę o Poproszę rybkę o model brytyjski - masz środki na koncie (nawet kilka pensów) i konto masz ważne bez żadnych terminów itp. i jest pięknie :) |
|
Data: 2009-04-13 17:25:51 | |
Autor: Waldek Godel | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Dnia Mon, 13 Apr 2009 18:14:04 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):
Poproszę rybkę o model brytyjski - masz środki na koncie (nawet kilka to jest trzeci rodzaj prawdy -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" - Maciej Witucki, prezes. |
|
Data: 2009-04-13 20:04:13 | |
Autor: ToMasz | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Waldek Godel pisze:
Dnia Mon, 13 Apr 2009 18:14:04 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):chmmm. nie do końca. załóżmy: orange wprowadza usługe: Jedna idea na karte" usługa przedpłacona ważna do odwołania. po 3 latach masz takie stawki wysokie ze zmigrujesz do innej usługi, albo zwiejesz do innej sieci. Po 3 latach (z 6 miesiecznym wyprzedzeniem) usługa Jedna idea na karte, jest dezaktywowana. kase możesz miec, ale przepada. Tak samo przepada jak marki niemieckie albo korony czechosłowackie. Tak wiec "biernych" ubiją tak czy siak, aktywni nie stracą nie zyskają. Teraz popatrz na simplusa. oficjalnie "żyć" powinien 1 rok. nieoficjlanie - 2.5 roku (pieniądze nie przepadły)- mnie sie udało. 3 lata - już nie. Wychodzi na jedno? dla 90% użytkowników - prawie to samo. niech oddają przelewem na konto, albo "niech sobie dadzą luz" szkoda drukować nowych regulaminów. ToMasz |
|
Data: 2009-04-13 20:12:19 | |
Autor: Waldek Godel | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Dnia Mon, 13 Apr 2009 20:04:13 +0200, ToMasz napisał(a):
chmmm. nie do końca. załóżmy: orange wprowadza usługe: Jedna idea naPoproszę rybkę o model brytyjski - masz środki na koncie (nawet kilka nie wiem co zakładasz, ale załóż, że nie zrozumiałes, o czym pisałem. Więc powoli od początku: jak mawiał pewien baca, są trzy rodzaje prawdy: samiućko prowda, tys prowda i gówno prowda. Brytyjskie karty są jak najbardziej wyłączane, ale nie za brak doładowań - trzeba napóźniej w ciągu pół roku wykonać jedno płatne połaczenie, żeby nie zostały wyłączone. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" - Maciej Witucki, prezes. |
|
Data: 2009-04-14 20:41:14 | |
Autor: Waldek Godel | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Dnia Tue, 14 Apr 2009 12:33:25 -0700 (PDT), alojzy.zakalec@gmail.com
napisał(a): no to rzeczywiście, nie ma żadnej różnicy z tym co u nas :)) Jeżeli nie widzisz różnicy między tym a, cytuję: "masz środki na koncie (nawet kilka pensów) i konto masz ważne bez żadnych terminów itp" To mogę tylko współczuć - myślę, że spokojnie możesz pozwać do sądu swoich nauczycieli. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" - Maciej Witucki, prezes. |
|
Data: 2009-04-13 20:25:52 | |
Autor: qwerty | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Użytkownik "mirror" <lipif@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:grtpb3$6l5$1@achot.icm.edu.pl...
http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,UKE-polski-prepaid-potrzebuje-zmian,wid,11024345,wiadomosc.html?ticaid=17d70UKE powinna zająć się nieuczciwymi reklamami z cyklu: "koszt minuty to xx groszy*. * - nie dotyczy play". |
|
Data: 2009-04-13 23:49:00 | |
Autor: Jacek Osiecki | |
ile lat ludzie na to czekali :) | |
Dnia Mon, 13 Apr 2009 20:25:52 +0200, qwerty napisał(a):
Użytkownik "mirror" <lipif@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:grtpb3$6l5$1@achot.icm.edu.pl... To pikuś przy reklamach "samochód już za 22900PLN*" i gdzieś tam w dole ekranu, totalnie niemożliwą do odczytania czcionką "*cena w kredycie 30/0, za 1/3 wartości samochodu" :) Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. |
|