ile lat można przeciągać uprawomocnienie wyroku?

Data: 2011-08-08 18:04:54
Autor: jb
ile lat można przeciągać uprawomocnienie wyroku?
 legalista <leglista.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Jakie mam jeszcze inne możliwości opóźnienia uprawomocnienia się?? Ile lat można tak ciągnąć, aby druga strona postępowania w wieku emerytalnym już  nie dożyła ?

Możesz składać wnioski o wyłączenie sędziów.

Data: 2011-08-09 06:32:41
Autor: legalista
ile lat można przeciągać uprawomocnienie wyroku?
Istnieje możliwość wyłączenia sędziego SR po ogłoszeniu wyroku? Chyba nie. A sędziego SO jeszcze nie znam, bo nie złożyłem apelacji. Po złożeniu apelacji też nie jestem w stanie wymyśleć żadnych zarzutów.