ile lat zajmie Samsungowi rozwi±zanie tego problemu?

Data: 2014-09-14 15:04:04
Autor: rs
ile lat zajmie Samsungowi rozwi±zanie tego problemu?
<troll mode>
do wojuj±cych fanbojów, histerycznych apologetów, przepowiadaczy wszelkiej ma¶ci i innych androidowych specjalistów.
</troll mode>

https://www.youtube.com/watch?v=YQHqnef6WTc

tak jak w parafrazowanym temacie. kiedy taka funkcja będzie dostępna w sprzęcie z androidem na pokładzie? <rs>

Data: 2014-09-14 19:16:59
Autor: masti
rs wrote:

[...]

ciekawe ile lat zajmpie Apple zrobienie tego w Jabłoczu?
http://www.cnet.com/how-to/use-android-wear-as-a-remote-shutter-button/

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-09-14 21:14:18
Autor: Marek
ile lat zajmie Samsungowi rozwiÄ…zanie tego problemu?

 http://get.pressybutton.com/

--
Marek

Data: 2014-09-14 15:34:58
Autor: rs
On 9/14/2014 3:14 PM, Marek wrote:
[...]

to jeszcze powiedz mi, jak podłączyć wtedy słuchawki, które oczywiście, za pomocą tego pipka, będą działać jak spust migawki i będziemy w domu. <rs>

Data: 2014-09-14 19:40:31
Autor: masti
rs wrote:

[...]

to jeszcze powiedz mi, jak podł±czyć wtedy słuchawki, które oczywi¶cie, za pomoc± tego pipka, będ± działać jak spust migawki i będziemy w domu. <rs>

<http://allegro.pl/rozdzielacz-do-sluchawek-maly-jack-3-5-sluchawkowy-i4583268070.html>
3zł

Data: 2014-09-14 21:49:33
Autor: P.B.
Dnia Sun, 14 Sep 2014 19:40:31 +0000 (UTC), masti napisał(a):

[...]

Po co kabel? Porz±dne systemy mobilne używaj± do tego bluetootha:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vencer.gaiacamera https://play.google.com/store/apps/details?id=com.apprture.bluetooth_shutter --
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-09-14 21:52:24
Autor: P.B.
Dnia Sun, 14 Sep 2014 21:49:33 +0200, P.B. napisał(a):

[...]

Jak kto¶ upiera się przy kablu, to może sobie nawet zoomem z kabla
sterować:

https://play.google.com/store/apps/details?id=net.vkrun.remote_shutter_camera

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-09-14 18:38:19
Autor: rs
On 9/14/2014 3:52 PM, P.B. wrote:
[...]

no i dopiero jak się od apologetów wyzwie, to się odpowiedzi znajd±. sprawdziłem działa ze słuchawkami iphona i z shurami na kablu chyba samsunga. jako namiastka rozwi±zania applowego może ostatecznie być.
dzięki. <rs>

Data: 2014-09-15 00:19:28
Autor: K
On 14/09/2014 23:38, rs wrote:

[...]

to kup ipoo i nie troj dupy. po co robisz flejmy? jeszcze pszemolowy 'bryknie' i sie bedzie ze swoim chlopakiem tu brandzlowal.

Data: 2014-09-15 10:18:02
Autor: rs
On 9/14/2014 7:19 PM, K wrote:
On 14/09/2014 23:38, rs wrote:

[...]

slicznie. "uderz w stol" dziala jak trzeba. PLONK. <rs>

Data: 2014-09-16 14:39:52
Autor: Andrzej
ile lat zajmie Samsungowi rozwiÄ…zanie teg o problemu?
rs <no.address@no.spam.info> wrote:

slicznie. "uderz w stol" dziala jak trzeba. PLONK. <rs>

Tobie, slawinski, tez za oceanem poprzestawialo sie w deklu, czy miales juz
tak wczesniej?
Nastepny normalny inaczej prowokuje, a gdy przeczyta kilka slow prawdy,
wybucha swietym oburzeniem.

Data: 2014-09-16 11:23:07
Autor: rs
On 9/16/2014 10:39 AM, Andrzej wrote:
[...]

o! jednak dobrze raz na jakiś czas, przeczyścić grupę z gnoju. PLONK. <rs>

Data: 2014-09-20 13:48:22
Autor: Mario
W dniu 2014-09-15 00:38, rs pisze:
On 9/14/2014 3:52 PM, P.B. wrote:
[...]

Po co kabel? PorzÄ…dne systemy mobilne uĹĽywajÄ… do tego bluetootha:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vencer.gaiacamera
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.apprture.bluetooth_shutter

Jak ktoĹ› upiera siÄ™ przy kablu, to moĹĽe sobie nawet zoomem z kabla
sterować:

https://play.google.com/store/apps/details?id=net.vkrun.remote_shutter_camera

no i dopiero jak siÄ™ od apologetĂłw wyzwie, to siÄ™ odpowiedzi znajdÄ….
sprawdziłem działa ze słuchawkami iphona i z shurami na kablu chyba
samsunga. jako namiastka rozwiązania applowego może ostatecznie być.
dzięki. <rs>

Wchodzisz z przytupem, wyzywasz od apologetów, a jak ci udowadniają, że nie masz racji to łaskawie piszesz o namiastce. Zamiast robić porządki na grupie, lepiej przeproś i spierdalaj.

MD

Data: 2014-09-20 09:03:29
Autor: rs
On 9/20/2014 7:48 AM, Mario wrote:

[...]

Wchodzisz z przytupem, wyzywasz od apologetĂłw, a jak ci udowadniajÄ…, ĹĽe
nie masz racji to łaskawie piszesz o namiastce. Zamiast robić porządki
na grupie, lepiej przeproĹ› i spierdalaj.

pozwolisz, ze zrobie inaczej i spierdole ciebie. PLONK. <rs>

Data: 2014-09-21 14:42:03
Autor: Mario
W dniu 2014-09-20 15:03, rs pisze:
[...]

Uwielbiam jak przygłupy dają mnie do KFa. Dużo macie to na grupie takich pojebów? Bo ja rzadko tu bywam i nie znam za bardzo tutejszych wioskowych głupków.

MD

Data: 2014-09-14 22:50:56
Autor: marfi
ile lat zajmie Samsungowi rozwi±zanie tego problemu?
Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.info> napisał w wiadomo¶ci news:5415e6a6$0$41620$c3e8da3$5d8fb80fnews.astraweb.com...
[...]

Nie wiem od kiedy jest dostępna ale działa nawet ze starymi słuchawkami nokii :)
https://play.google.com/store/apps/details?id=net.vkrun.remote_shutter_camera

--
marfi

Data: 2014-09-18 12:25:43
Autor: Latet
ile lat zajmie Samsungowi rozwi±zanie tego problemu?
Po co przyciskiem na kablu, skoro w Androidzie można głosem po prostu, albo czymkolwiek co wyda gło¶niejszy dĽwięk, np. kla¶nięcie.

Data: 2014-09-18 10:55:53
Autor: rs
On 9/18/2014 6:25 AM, Latet wrote:
Po co przyciskiem na kablu, skoro w Androidzie można głosem po prostu,
albo czymkolwiek co wyda gło¶niejszy dĽwięk, np. kla¶nięcie.

to rozwi±zanie ¶wietnie się sprawdza przy fotografowaniu np. zwierzyny. <rs>

Data: 2014-09-18 20:50:12
Autor: Latet
[...]

Jasne, bo zwierzę wtedy spojrzy w stronę dĽwięku (zanim ucieknie), czyli w okolice obiektywu :)

Data: 2014-09-18 15:04:05
Autor: rs
On 9/18/2014 2:50 PM, Latet wrote:
[...]

i dzieki androidowi, odkryles nieznane prawo natury. podobnie to rozwiazanie sie sprawdzi na cichej wystawie w galerii czy muzeum. <rs>

Data: 2014-09-18 21:12:59
Autor: atm
On 2014-09-18 21:04, rs wrote:
[...]

Dokladnie, przy wykorzystaniu pro sprzetu fotograficznego w postaci smartfonow...tak, to jest to; szczegolnie tam gdzie jest zakaz uzywania flasha. Co do przyrody to chyba chodzi o chomika?
No i jak ma sie do tego zdalny spust?

Data: 2014-09-18 15:51:29
Autor: rs
On 9/18/2014 3:12 PM, atm wrote:

[...]

nie wiem, w ktora strone zmierza ta dywagacja z zakazem, chomikiem i sprzetem pro. <rs>

Data: 2014-09-18 21:57:46
Autor: atm
On 2014-09-18 21:51, rs wrote:
On 9/18/2014 3:12 PM, atm wrote:

[...]

A ja nie widze zbytnio zastosowania komorki z wetknietymi sluchawkami w roli spustu jako sprzet do robienia zdjec na cichej wystawie w galerii czy muzeum oraz do fotografowania zwierzyny. Zainteresowalo mnie to poniewaz sam w takich sytuacjach z reguly siegam po lustrzanke ale moze niepotrzebnie.

Data: 2014-09-18 16:16:48
Autor: rs
On 2014-09-18 21:51, rs wrote:
On 9/18/2014 3:12 PM, atm wrote:

[...]

ty siegasz po lustrzanke, a ja siegam po telefon. sugerujesz mi, ze musze kupic jakiegos kobylastego DSLRa? ja sugeruje, jest to niepotrzebne.
podalem dwa przyklady. mozesz wymyslic sobie fafdziesiat innych, w ktorych takie rozwiazanie jest wygodne i praktyczne. <rs>

Data: 2014-09-18 22:37:44
Autor: atm
On 2014-09-18 21:51, rs wrote:
On 9/18/2014 3:12 PM, atm wrote:

[...]

Oczywiscie, to super, ze kazdy moze korzystac ze sprzetu we wlasny, indywidualny sposob (choc w obecnych czasach to raczej tylko myslenie zyczeniowe). Napisalem jak ja to rozwiazuje, co oczywiscie nie oznacza, ze jest to jedyne sluszne rozwiazanie. Powoli przymierzam sie do zakupu nowego aparatu i na 90% nie bedzie to lustrzanka a maly mirrorless wiec wielkosc nie bedzie az tak duzym problemem choc tak czy siak dochodzi dodatkowy pakunek. Tyle, ze kazdy sam musi sobie odpowiedziec na pytanie jakosc czy wygoda. Bo poki co w trudnych warunkach (muzeum, wystawa, fotografia zwierzat) smartfony nadal sa daleko za mirrorlessami zarowno w zakresie optyki jak i sensora.
W tej chwili najlepszy iPhone, z ktorego mozesz korzystac to 5S, ktory obecnie nie nalezy do krolow fotografii w trudnych warunkch i stad moje watpliwosci co do uzytecznosci takiego ukladu.
Ponizsze fotki prezentuja mozliwosci komorek w trudnych warunkach:
http://www.spidersweb.pl/2014/09/sony-xperia-z3-aparat-zdjecia.html
Osobiscie stawiam jednak na jakosc kosztem malego mirrorlessa w plecaku czy torbie:
http://photosan.smugmug.com/TravelGermany/Berlin/Potsdamer-Platz-Sony-Center/i-RnSLSTV/0/O/aweb-colorfulsonylarge-001%2016Panorama.jpg
(to akurat z lustrzanki ale przy tej wielkosci matrycy nie ma to znaczenia).

Data: 2014-09-18 16:50:24
Autor: rs
On 2014-09-18 21:51, rs wrote:
On 9/18/2014 3:12 PM, atm wrote:

[...]

nadal nie rozumiem twojego dryftu. czy on jest jakos zwiazany z tematem watku? <rs>

Data: 2014-09-18 23:03:56
Autor: atm
On 2014-09-18 21:51, rs wrote:
On 9/18/2014 3:12 PM, atm wrote:

[...]

Na samym poczatku wykazales jaki Android jest do bani bo:
[...]

Killer ficzer wyczekiwany przez wszystkich skrzypiacych Androidziarzy, zas u posiadaczy iPhonea budzacy usmiech politowania - oni od dawna pstrykaja fotki sluchawkami (nogi zas myja szamponem ale to juz inna para kaloszy).
Dostales pakiet rozwiazan poczynajac od dongla przez pstrykanie i zmoomowanie z kabla do aktywaowania spustu klasnieciem. Ale zamiast przyjac do wiadomosci satysfakcjonujaca mnogosc rozwiazan (byc moze wieksza niz iOS) czepiasz sie ostatniego patentu, ktory w pewnych okolicznosciach moze byc lepszy od pozostalych. Nie rozumiem skad ta krytyka? Dostales dodatkowe rozwiazanie i zamiast "dzieki" pokazujesz jego niedorzecznosc w pewnych sytuacjach. W ktorych to zreszta niedorzeczne jest robienie zdjec smartfonem, ale to juz moje zdanie.

Data: 2014-09-18 17:43:53
Autor: rs
On 9/18/2014 5:03 PM, atm wrote:

[...]

skoro tak pisze to musisz cos w tym temacie wiedziec. nie bede zglebiac.

[...]

skad krytyka, ano stad, ze:
a co sugerujesz, ze mam bezkrytycznie akceptowac wszysko co sie na usenecie pojawi? robisz tak? twoja sprawa. ja mam konkretne wymagania, szukam konkretnych rozwiazan i nie bede plakal jesli ich nie znajde, ale nie bede sie slinil, jesli ktos mi podaje rozwiazania, ktore mnie nie zadowalaja, albo sa zupelnie dla mnie niepraktyczne. nie moge? ktos mi kaze?
tutaj interesuje mnie wylacznie rozwiazanie ze spustem na kablu od sluchawek. zadne inne. zadne skakanie, tanczenie, krzyczenie, dokupowanie dongli, przedluzaczy itp. istniejacy aparat, isntniejace sluchawki. ewentualnie app.
takiego szukam bo w moich warunkach uwazam je za najbardziej praktyczne. trudne do zrozumienia? ty mozesz sobie nosic setki SLRow, z lufami na plecach jak masz takie upodobania. i ja ci zlego slowa nie powiem, skoro tak lubisz, ale sam nosil nie bede. (z wyjatkiem wyjatkow) pewnie paru fanbojow jeszcze okrzyknie cie gierojem, ze mozesz taki ciezar w reku utrzymac.
rozwiazanie, ktore dostalem z kablem, zaakceptowalem i podziekowalem. zle? no widac zle, bo pewnie powininenem kapliczke androidowi postawi i modly dziekczynne slac, ze zeslal takie bustwo na mnie.
a ze jest to namiastka, dlatego, ze app oferuje app ze swoja kamera dosc podlej jakosci i nie obsluguje np. tej ktora przychodzi z systemem, ktora jest znacznie bardziej uniwersalna.

Dostales dodatkowe rozwiazanie i zamiast "dzieki" pokazujesz
jego niedorzecznosc w pewnych sytuacjach.

bo w sytuacjach, w ktorych mialbym z niego skorzystac jest ono niedorzeczne. widzisz jakis problem? mam isc na wystawe, albo do restauracji i krzyczec do aparatu?
coraz wiecej pojawia sie na grupach kolesi, ktorzy pewnie nawet nie czytaja do konca pytania, ale juz znaja jedynie sluszna odpowiedz. gdyby Latet podal chocby link do opisu tego rozwiazania, to penie nie zbylbym go w taki sposob jak to zrobilem, ale nie. "Po co przyciskiem na kablu" ano po to, ze tego dotyczy pytanie. to takie trudne do skumania?

W ktorych to zreszta
niedorzeczne jest robienie zdjec smartfonem, ale to juz moje zdanie.

faktycznie, to twoje zdanie i niech takim pozostanie. <rs>

Data: 2014-09-19 02:01:01
Autor: atm
ile lat zajmie Samsungowi rozwi±zanie tego problemu?

W ktorych to zreszta
niedorzeczne jest robienie zdjec smartfonem, ale to juz moje zdanie.

faktycznie, to twoje zdanie i niech takim pozostanie. <rs>

Dwie rzeczy:
1. Jesli faktycznie jakosc zdjec z komorki w trudnych warunkach Ci wystarcza to ok. W przeciwnym razie sugeruje obejrzec tego mirrorlessa,
jast naprawde maly z zoomem skladanym:
http://static.pricepanda.com/static/images/product_description/panasonic%20lumix%20dmc-gm1/Panasonic%20Lumix%20DMC-GM1%202.jpg
2. Byc moze Llama bedzie rozwiazaniem Twojego problemu, powtarzam - byc moze. Ale jesli Ci zalezy mozesz przejrzec opcje, czy istnieje taka mozliwosc powiazania sygnalu ze sluchawek z mozliwoscia zrobienia zdjecia.

Data: 2014-09-19 00:59:07
Autor: rs
On 9/18/2014 8:01 PM, atm wrote:

[...]

tak wystarcza mi. jak by mi nie wystarczala to bym nie pytal o rozwiazanie dotyczace komorek, tylko spytak o odpowiedni aparat na grupie o fotografii cyfrowej. prawda?

2. Byc moze Llama bedzie rozwiazaniem Twojego problemu, powtarzam - byc
moze. Ale jesli Ci zalezy mozesz przejrzec opcje, czy istnieje taka
mozliwosc powiazania sygnalu ze sluchawek z mozliwoscia zrobienia zdjecia.

rozwiazanie juz dostalem i z tego co sie teraz orientuje android nie oferuje nic wiecej w temacie. <rs>

Data: 2014-09-20 13:55:25
Autor: Mario
W dniu 2014-09-18 23:43, rs pisze:
On 9/18/2014 5:03 PM, atm wrote:

Na samym poczatku wykazales jaki Android jest do bani bo:
"<troll mode>
do wojujÄ…cych fanbojĂłw, histerycznych apologetĂłw, przepowiadaczy
wszelkiej maści i innych androidowych specjalistów.
[...]

Przecież to ty stawiasz na wstępie kapliczkę iPhonowi ze jest taki zajebisty. Gdy sią okazało ze nie jest to przyjmij to do wiadomości i nie odwracaj kota ogonem.

MD

Data: 2014-09-20 09:04:48
Autor: rs
On 9/20/2014 7:55 AM, Mario wrote:

Przecież to ty stawiasz na wstępie kapliczkę iPhonowi ze jest taki
zajebisty. Gdy sią okazało ze nie jest to przyjmij to do wiadomości i
nie odwracaj kota ogonem.

gowno rozumiesz, wiec nie bedziemy wiecej rozmawiac, bo szkoda mi czasu, na tlumaczenie oczywistosci. <rs>

Data: 2014-09-20 13:51:38
Autor: Mario
On 2014-09-18 21:51, rs wrote:
On 9/18/2014 3:12 PM, atm wrote:

[...]

Przecież tematem wątku jest wyższość iPhona nad Androidem przejawiająca się możliwością zdalnego sterowania kamerą poprzez kabel od słuchawek. Na wstępie od razu przegrałeś więc możesz wątek zakończyć i nie dryfować w stronę zwierzątek.

MD

Data: 2014-09-20 09:09:57
Autor: rs
On 9/20/2014 7:51 AM, Mario wrote:
Przecież tematem wątku jest wyższość iPhona nad Androidem

nie. wcale nie jest jest to tematem tego watku, ktory juz dawno powinien byc zamkniety, ale widac ty tez masz parcie, wiec przyj, ale beze mnie, bo szarpanie z bezmozgiem mnie nie pociaga. <rs>

ile lat zajmie Samsungowi rozwi±zanie tego problemu?