ile ludzi zginęło przez zimówki?

Data: 2010-11-05 21:48:44
Autor: Piter
ile ludzi zginęło przez zimówki?
na  ** p.m.s **  PaweL pisze tak:

a magicznej temperatury 7'C przy której letnie opony jakoby "tracą swoje właściwości" nie ma. Śniegu tym bardziej. Czy ktoś
zbiera informacje o liczbie wypadków, rannych i zabitych których
nie musiało być gdyby opony były prawidłowo dobrane do aury?

 W tym roku nie zdejmowałem zimowych kół i zauważyłem tylko że przez lato więcej popękały i co ciekawe wcale się tak mocno nie starły.

pewnie wypadków było mniej niż spowodowanych przez zadżumione byznesłumen, bez świateł,  nap przez komórkę do psiapsiuły.

--
    Piter
    vw golf mk2  1.3 '87

ile ludzi zginęło przez zimówki?