ile mBank placi za klienta

Data: 2011-05-28 14:26:47
Autor: Waldek
ile mBank placi za klienta
Wlasnie dostalem taki spamik reklamowy na skrzynke ....
-- -- -- -- --
P.S. Na koniec odpowiedź na nurtujące i często zadawane pytanie: "Jak to możliwe,
że daję Pendrive za darmo i płacę jeszcze za przesyłkę"? Odpowiedź jest prosta:
Otrzymuję od mBanku prowizję za złożenie konta i tą prowizją dzielę się z danym
klientem (mniej więcej w proporcji pół na pół) w postaci Pendriva oraz pokrycia
wszelkich kosztów przesyłki.
-- -- -- -- --

Chodzi o pena 4GB za otwarcie e-konta,
i wplacenia co najmniej 300 zl na minimum dobe ;)

Pozdrawiam

Data: 2011-05-28 17:00:19
Autor: Q
ile mBank placi za klienta
Chodzi o pena 4GB za otwarcie e-konta,
i wplacenia co najmniej 300 zl na minimum dobe ;)

Oj, warunkow jest wiecej (po stronie osoby polecanej jak i polecajacego):
http://www.polecambank.pl/zasady/

Data: 2011-05-28 18:55:41
Autor: Waldek
ile mBank placi za klienta

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości news:irr2jo$gk0$1news.net.icm.edu.pl...
Chodzi o pena 4GB za otwarcie e-konta,
i wplacenia co najmniej 300 zl na minimum dobe ;)

Oj, warunkow jest wiecej (po stronie osoby polecanej jak i polecajacego):
http://www.polecambank.pl/zasady/

Cyba nie o to chodzi.  Koles mozliwe ze ma umowe z mBankiem
zakladasz konto klikajac w podany link
nie bede wklejal calego maila bo jest dosc dlugi
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
To już zupełnie wszystko. Nie ma "drobnego druczku" oraz "gwiazdek".
Pełny koszt: 0zł. Konto można zamknąć w każdej chwili Bez Opłat.
Aby założyć bezpłatne eKonto w mBanku w ramach tej promocji kliknij w link:
http://www.mbank.net.pl/xxxxxxxxxxx
zostaniesz połączony bezpośrednio z bezpieczną stroną mBanku.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
On kasuje szmalec a tobie wysyla pena :)
podpisal sie - ale nie zamierzam reklamowac ;P
- Partner mBank BRE Bank SA

Data: 2011-06-01 15:44:53
Autor: Sierp
ile mBank placi za klienta
W dniu 2011-05-28 18:55, Waldek pisze:
podpisal sie - ale nie zamierzam reklamowac ;P

juz zareklamowales... mam wrazenie, ze w nieudany troche sposob sie maskujac :/

Sierp

Data: 2011-06-01 21:32:28
Autor: Waldek
ile mBank placi za klienta

Użytkownik "Sierp" <sierp@nospamsierp.netgrr> napisał w wiadomości news:is5fon$415$1ochlapek.sierp.net...
W dniu 2011-05-28 18:55, Waldek pisze:
podpisal sie - ale nie zamierzam reklamowac ;P

juz zareklamowales... mam wrazenie, ze w nieudany troche sposob sie maskujac :/

Pogielo kolege ? w mailu byl wymog posluzenia sie konkretnym linkiem
aby moc wspomnianego "bonusa" otrzymac od posrednika
- wiec gdzie tu widzisz reklame ?
Zwrocilem tylko uwage grupowiczow na "uprawiany proceder"
pozyskiwania klientow czy tez nabijania statystyk

Data: 2011-06-01 21:36:49
Autor: BartekK
ile mBank placi za klienta
W dniu 2011-05-28 18:55, Waldek pisze:
Aby założyć bezpłatne eKonto w mBanku w ramach tej promocji kliknij w link:
http://www.mbank.net.pl/xxxxxxxxxxx
zostaniesz połączony bezpośrednio z bezpieczną stroną mBanku.
Jesteś pewny tego linka? Bo może to jakiś zakręcony zamaskowany sposób na wyciąganie danych, udając stronę banku, udając założenie konta, itd?

Data: 2011-06-01 21:54:29
Autor: Waldek
ile mBank placi za klienta

Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał w wiadomości news:is650a$pbt$1mx1.internetia.pl...
[...]

Pewny to jestem tylko tego co lekarz powiedzial koledze Eneulowi ;)

Link prowadzi przez strone mBanku do https gdzie wypelnia sie formularz
uzupelniony przez numer "sprzedawcy" ktory z tego tytulu jak widac uzyskuje tantiemy
a tobie wysyla pendrive za przysluge ;)
https://form.mbank.com.pl/wnioski/ek/index.html?option=ppmbank&sprzedawca=XXXXXXXXX

Data: 2011-06-04 00:04:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ile mBank placi za klienta

"Waldek" is65dl$6ch$1@news.onet.pl

Pewny to jestem tylko tego co lekarz powiedzial koledze Eneulowi ;)

To chyba mnie -- bo tylko tego można być pewnym,
że Stwórca weźmie człeka w obronę, zabijając wrogów
tegoż człeka... I tego, że sąsiedzi zakręcą mi
wodę -- dzięki ;) czemu muszę dokończyć pranie nocą.

Ale ja nazywam się Eneuel, nie Eneul.
W skrócie... Zdrobniale -- Ene. :)

Ktoś wiedział wcześniej ode mnie, że mam astmę.
W tym, nie w innym celu kiedyś (chyba około 2004 roku) zakręcano
mi gorącą wodę -- abym mył się w zimnej. (uważano najwyraźniej,
że mam astmę na tym właśnie tle -- w wyniku gwałtownego ochłodzenia)

Teraz zakręcono (pod moją nieobecność) wodę zimną -- aby
pralka miała więcej pracy nocą. :)

Zastawiano mi kiedyś wjazd do garażu i radzono, abym zastawiaczowi
spuszczał powietrze -- zamiast spuszczania, wstawiałem mu kartkę
za wycieraczkę. Na kartce umieszczałem prośbę o niezastawianie
wjazdu... Pewnego dnia po prostu poprosiłem o pomoc policję.

W ten sposób próbowano ze mnie zrobić rozbójnika.

Teraz, nakłaniają mnie do prania nocą, aby
pokazać, że nie szanuję tak zwanej ciszy nocnej.
(pralka pierze i wiruje raczej cicho)

Zastawiaczka tłumaczyła policjantom, że zastawia, bo po pierwsze jej
zastawiają (nie ja zastawiam -- i raczej niezmiernie rzadko jej
zastawiają) a po drugie ja o północy łomoczę drzwiami garażowymi.
W tamtych czasach rzadko przyjeżdżałem o północy, gdyż prowadziłem
bardzo ustabilizowane życie -- wracałem mniej więcej na kwadrans
przed godziną 21, chowałem samochód do garażu i wychodziłem w tak
zwaną siną dal na około półtorej godziny... (dziś właśnie tak mniej
więcej uczyniłem -- przyjechałem około 21 i poszedłem, aby wrócić
pół godziny po 22; i właśnie z tego samego powodu, z jakiego kiedyś
tak czyniłem niemal codziennie)

Drzwi do garażu otwieram i zamykam zazwyczaj bezgłośnie -- o wiele
głośniejsze jest trzaśniecie drzwiami samochodu i znacznie głośniejsze
są (niż łomotania drzwiami garażowymi) odgłosy okołoklamkowe w tych drzwiach...

Poprzedni ciecie, skarżąc się na mnie policjantom, zauważyli, że ja tak
cicho zachowuję się, że nie wiadomo, czy jestem w mieszkaniu, czy mnie
nie ma -- nawet sprzątaczki sprzątając klatkę schodową niczego nie słyszą...

Warto dodać, że ciecie chcieli wyrzucić mnie z pomieszania, które
najmowali od właścicieli lokali -- czyli od ludzi takich jak ja. :)

-=-

Piorę dużo. Taki los alergika. :) Zwykle nastawiam pralkę tak, aby zaczynała
pranie o 7 rano... Ciekawe, czym dokopałem duchownym KRK, skoro znów wytworzyli
parcie na szkło -- zakręcenia wody pod moją nieobecność? :)

   Może tym filmem -- ukazującym, czym grozi zapominanie Hitlera?...

   >   http://chomikuj.pl/ShowVideo.aspx?id=416879118

   Reszta filmu na przykład tu:

       http://www.ekino.tv/film,Idiokracja-Idiocracy-2006-Lektor-PL,5417.html

   natomiast nasza przyszłość z KRK -- dookoła nas? :)
   Niekoniecznie. Duchowni rozmnożą się i jakoś będzie?

Ksiądz Wojciech Łazewski (jak mi doniesiono w związku ze zdybaniem go
nocą na terenie sanktuarium wśród dziewcząt w wieku akademickim) ponoć
oferuje swoim wybrankom seks transcendentalny -- nie zaś jakiś zwierzęcy,
czyli typowy innym mężczyznom...

Cóż -- ja takiego transcendentalnego seksu nie mogę zaoferować...

Data: 2011-06-04 16:18:42
Autor: Waldek
ile mBank placi za klienta

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:isblpi$sr0$1inews.gazeta.pl...

Cóż -- ja takiego transcendentalnego seksu nie mogę zaoferować...

No cóż, masz chlopie swoje problemy......
a ze lubisz o nich pogadac wiec moze tutaj  ?
http://pomoctel.free.ngo.pl/
- jesli korzystasz z voipa to zawsze bedzie taniej ;)

Data: 2011-06-04 18:58:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ile mBank placi za klienta

"Waldek" isdes3$kgs$1@news.onet.pl

[...]

Uczą tam tego,jak przekształcić seks zwykły na transcendentalny?
Próbowałeś takiego przekształcenia?

Ale w nazwie chyba jest błąd... Nie powinno być orgazm.pl zamiast org.pl?

ile mBank placi za klienta