ile mam czekac na akcje?

Data: 2010-11-18 17:46:49
Autor: Delfino Delphis
ile mam czekac na akcje?
Jakiś czas temu wszedłem w debiut pt. Ed Invest. Niestety okazało się to klapą i już jestem 20% w plecy i powoli zamierzam z tego wyjść. Problem jest taki, że już od miesiąca w obrocie są tylko prawa do akcji. Wychodzenie z PDA jest o tyle ryzykowne, że jak rozumiem w przypadku fiaska emisji, trzeba je odkupić po cenie emisyjnej, czyli być stratnym dwa razy. Dobrze kombinuję? Poza tym akcje mogłyby dać impuls wzrostowy, może weszło by w to jakieś OFE. Nie ma żadnych komunikatów ze spółki - czy w ogóle jest szansa chociaż oszacować kiedy akcje zostaną zarejestrowane i wejdą do normalnego obrotu?

Data: 2010-11-18 23:29:33
Autor: Jan Werbinski
ile mam czekac na akcje?
Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:ic3l9p$e0n$5news.onet.pl...
Jakiś czas temu wszedłem w debiut pt. Ed Invest. Niestety okazało się to
klapą i już jestem 20% w plecy i powoli zamierzam z tego wyjść. Problem jest

Ja uciąłem straty wcześniej od Ciebie.
-9%

taki, że już od miesiąca w obrocie są tylko prawa do akcji. Wychodzenie z
PDA jest o tyle ryzykowne, że jak rozumiem w przypadku fiaska emisji, trzeba
je odkupić po cenie emisyjnej, czyli być stratnym dwa razy. Dobrze

Pierwsze słyszę. Przecież już zapłaciłeś, a potem odsprzedałeś prawo.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/ >

Data: 2010-11-19 01:23:30
Autor: Delfino Delphis
ile mam czekac na akcje?
 wrote:

Ja uciąłem straty wcześniej od Ciebie.
-9%

No ja sobie stop na 20% ustawiłem.

Pierwsze słyszę. Przecież już zapłaciłeś, a potem odsprzedałeś prawo.

No właśnie nie wiem jak to do końca działa, ale tak na Wikipedii piszą.

Data: 2010-11-19 07:32:58
Autor: Jan Werbinski
ile mam czekac na akcje?
To nie jest tak, że to prawo do akcji automatycznie zamienia się na akcje? Miałem identycznie z Otmuchowem. OTMA zamieniło się po jakimś czasie na OTM.

Data: 2010-11-19 07:34:03
Autor: DJ\(Dominik\)
ile mam czekac na akcje?
Jak emisja nie dochodzi do skutku,a masz PDA, to wykupują je od Ciebie po cenie emisyjnej.
Tak mi coś świta.
DJ

Data: 2010-11-19 08:10:50
Autor: Jan Werbinski
ile mam czekac na akcje?
Użytkownik "DJ(Dominik)" <dj_antyspam@stopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:ic55ov$1hs$1news.onet.pl...
Jak emisja nie dochodzi do skutku,a masz PDA, to wykupują je od Ciebie po cenie emisyjnej.
Tak mi coś świta.
DJ

Tylko że emisja ED Inwest doszła do skutku, co IMO zostało potwierdzone faktem wejścia na giełdę.

Data: 2010-11-19 08:19:15
Autor: DJ\(Dominik\)
ile mam czekac na akcje?
Wejście na giełdę PDA nie oznacza zarejestrowania akcji przez sąd, PDA to przecież nie akcje.

DJ

Data: 2010-11-19 10:08:47
Autor: Jan Werbinski
ile mam czekac na akcje?
Ale przecież ED Inwest ogłaszał że emisja doszła do skutku, czyż nie?

Data: 2010-11-19 15:36:32
Autor: Delfino Delphis
ile mam czekac na akcje?
DJ(Dominik) wrote:

Jak emisja nie dochodzi do skutku,a masz PDA, to wykupują je od Ciebie po
cenie emisyjnej.
Tak mi coś świta.

A no tak, to by było logiczne.

ile mam czekac na akcje?