ile mamy usług google w telefonach z androidem?

Data: 2018-02-15 00:50:57
Autor: Marcin Debowski
On 2018-02-14, ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote:
piko.... Ta najmniejsza to coś około 100 mega. mini - 390, czyli tyle ile system. fuull wypas 900mega. Teraz wiecie dlaczego telefony przed androidem mogły mieć 1 rdzeń i działac tydzień?

Osmielę się postawić tezę: bo mniej się gadało i korzystało z różnych usług - więc niekoniecznie, bo mniej było zainstalowane. Generalnie było drożej korzystać więc korzystano mniej.

Chyba wszystkie moje smartfony z ostatniej dekady wytrzymywały tydzień, ale dla mnie telefon służy do: paru minut rozmów dziennie, kilku sms/mms'ów, sciągniecia paru mejli, bardzo okazjonalnego przeglądania www i robienia zdjęć. Przy tego typu korzystaniu mój obecny Redmi 4A trzyma ponad tydzień, a firmware ma niekorojony w żadne sposób Android z zawsze włączonymi data/wifi/BT i chodzacymi klientami mejli, voip, whatsupa i co tam jeszcze fabryka dała.

--
Marcin

ile mamy usług google w telefonach z androidem?