ile mogą brać w sklepie za nabijanie ste rów?

Data: 2010-11-02 19:12:54
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
ile mogą brać w sklepie za nabijanie ste rów?
dobrov, Tue, 02 Nov 2010 15:19:06 +0100, pl.rec.rowery:
Jeszcze nigdy nie zlecałem nabijania sterów do ramy i amora (komplet).
Ile mniej więcej wołają sklepy za taką usługę?

Ze mnie ściągnięto 50 albo 55zł, nie pamiętam: wymiana sterów, nabicie
gwiazdki, złożenie tego do kupy razem z mostkiem i kierownicą, montaż
hamulca tarczowego. --
Pozdrowienia,

ile mogą brać w sklepie za nabijanie ste rów?