ile może trwać reklamacja w ERZe?

Data: 2010-06-11 12:30:49
Autor: brum
ile może trwać reklamacja w ERZe?
_już_ dziś dostałem odp na reklamację z dnia 19.04 :] na obciążenie w Danii kosztami roamingu GPRS poza UE bagatela 4PLN/100kB zamiast 0,80/100kB :]

najlepsze są dwa fragmenty
(1) cyt.
Dodatkowo oczywiście otrzymali Państwo zwrot kosztów połączeń internetowych wykonywanych w Danii...

i tu zachodzi pytanie jakie "dodatkowo"??? to nie mają obowiązku oddać tego co ukradli?? <lol>

nie cytujesz calosci, ale z kontekstu wynika, ze oprocz roznicy w oplacie oddaja Ci rowniez sama oplate (prawidlowa)

Przepraszam gorąco za zaistniałą sytuację i mam nadzieję, że nie wpłynie ona negatywnie na naszą współpracę.

hehehe, jakoś do nich nie dociera fakt, że uciekł od nich klient co miał ponad 200 kart przez właśnie taką _denną_ i  _nieterminową_ obsługę

kiedys sie chwaliles, ze te 200 kart masz w przedplacie, wiec co sie dziwisz ?
gdyby to byl abonament, to mialbys dwoch "doradcow" i moze jeden z nich bylby do rzeczy

i smaczku dodaje fakt, że podobna reklamacja tylko na obciążenia za roaming GPRS w... Warszawie(!?) leży i pokrywa się pleśnią u nich i jakoś im sie nie spieszy, pewnie też "będą mieli nadzieję, że nie wpłynie negatywnie..." ;)

a tego to nie rozumiem
zarowna ta jak i powyzsza reklamacja sa przeterminowane, czyli roszczenia difoltowo zostaly uznane
wiec o co sie rzucasz ?

ile może trwać reklamacja w ERZe?