ile mozna czekac na pismo z banku?

Data: 2009-03-02 09:48:59
Autor: m[...]
ile mozna czekac na pismo z banku?
witam

spoldzielnia mieszkaniowa gdzie kupilem mieszkanie chce wreszcie zrobic porzadek z naszym budynkiem. Spisywane sa notarialne akty wlasnosci itd. w celu utworzenia hipoteki.
Ci ktorzy wzieli kredyt hipoteczny powinni przedstawic odpowiednei zaswiadczenie.
Bylem w banku PKO S.A. ponad 3 tygodnie temu i od tej pory czekam.
A spoldzielnia sie zaczyna denerwowac bo jesem ostatni ktory nie przedstawil dokumentow. czy bank ma jakis czas ustawowy na sporzedzenie odpowiedniego swistka?
Wkurza mnie to ze ja (klient) zawze musze w stosownym terminie wszystko zalatatwiac natomist bank mnie zlewa. Dzwonie i slysze jescze nie gotowe oddzwonimay do Pana. Ile mozna czekac i jak to przyspieszyc?

PanTalon

ile mozna czekac na pismo z banku?