ile musi kosztować samochód żeby się nie rozpadł ?

Data: 2010-06-25 14:30:38
Autor: kamil d
ile musi kosztować samochód żeby się nie rozpadł ?
bagno pisze:
Ile musi kosztować taki samochód ? Żeby już w momencie kupienia nie był
całkiem przegnity i dało się nim po ludzku jeździć.

Na przykładzie Lanosa bo kupowałem ostatnio:

- powypadkowy lub zaniedbany z widocznym dużym przebiegiem: 4000-5000zł
- dobry egzemplarz: 6000-7500zł (zależy jaka wersja)
- pierwszy przegląd, rozrząd (1.6 16v) z pompą, olej + filtry, zawieszenie przód, uszczelka pod deklem, hamulce tył: 1200zł

--
kamil d

Data: 2010-06-25 16:57:03
Autor: Micha³
ile musi kosztowaæ samochód ¿eby siê nie rozpad³ ?
kamil d <kamil_deSpamunielubiE@tlen.pl> napisa³(a):
bagno pisze:
> [...]

- pierwszy przegląd, rozrząd (1.6 16v) z pompą, olej + filtry, zawieszenie przód, uszczelka pod deklem, hamulce tył: 1200zł

Siostra ostatnio sprzeda³a lanosa 1.5 z 2000 (lub 2001) z LPG i kratk± za 2.6k w 40 minut :)

pozdrawiam.

Data: 2010-06-25 12:16:20
Autor: hamberg
ile musi kosztowaæ samochód ¿eby siê nie rozpad³ ?
Siostra ostatnio sprzeda a lanosa 1.5 z 2000 (lub 2001) z LPG i kratk
za 2.6k w 40 minut :)

dowodzi to tylko tego ze sie ciezko sfrajerowala bo cena rynkowa
takiego auta to 5-6kPLN

Data: 2010-06-25 23:01:50
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-06-25 21:16, hamberg pisze:
Siostra ostatnio sprzeda a lanosa 1.5 z 2000 (lub 2001) z LPG i kratk
za 2.6k w 40 minut :)

dowodzi to tylko tego ze sie ciezko sfrajerowala bo cena rynkowa
takiego auta to 5-6kPLN

Albo do¶æ uczciwie podesz³a do sprawy, bo ztcp Micha³ pisa³ o przebiegu pow. 350kkm.
Pomiñmy fakt, ¿e auto po lekkim od¶wie¿eniu, pewnie znów trafi³o na rynek, w cenie dwukrotnie wy¿szej i z przebiegiem trzy-czterokrotnie mniejszym.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc³aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-06-25 21:20:38
Autor: Micha³
ile musi kosztowaæ samochód ¿eby siê nie rozpad³ ?
Marcin \Kenickie\ Mydlak <eikcinek@34xob.lp> napisa³(a):

> [...]

Pomiñmy fakt, ¿e auto po lekkim od¶wie¿eniu, pewnie znów trafi³o na rynek, w cenie dwukrotnie wy¿szej i z przebiegiem trzy-czterokrotnie mniejszym.

Rdza go ¿ar³a ¿e hej !
by³ go³y, szyby chyba tylko elektryczne, bez klimy, el. antenek i innych dupereli.

Mia³ 350..360kkm zrobionych w PL.

i jednego dzwona w przednie ko³o, i delikatnie wgnieciony reflektor przy 2 dzwonie.

Farba z³azi³a tam gdzie rdza.

i co¶ nie tak z cylindrem jednym - pali³ olej.

ale mia³:
-LPG
-kratkê (VAT)
-je¼dzi³
-ma³o pali³ (gazu)
-nic nie skrzypia³o, nie trzeszcza³o (jak na lanosa) nic nie by³o przetarte.
-w miarê nowe ca³e zawieszenie
-wszystko dzia³a³o

pozdrawiam.

--

ile musi kosztować samochód żeby się nie rozpadł ?