ile musi kosztowa膰 samoch贸d 偶eby si臋 nie rozpad艂 ?

Data: 2010-06-25 17:49:08
Autor: Adam Szewczak
ile musi kosztowa膰 samoch贸d 偶eby si臋 nie rozpad艂 ?

U偶ytkownik "bagno" <bagno@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:i01n8u$1f9$1inews.gazeta.pl...
Witam

Potrzebowa艂bym jaki艣 samoch贸d. Wymagania mam takie, 偶e ma si臋 nie psu膰 co
3 dni, koszty eksploatacji maj膮 nie przekracza膰 granic zdrowego rozs膮dku i ma nie
by膰 r贸偶owy. Prawo jazdy mam dopiero tydzie艅. Opr贸cz tego to raczej jest mi
wszystko jedno co to b臋dzie (a przynajmniej nic mi do g艂owy nie przychodzi).
Ma to by膰 moje pierwsze auto (no dobra, tak naprawd臋 to drugie).

Ile musi kosztowa膰 taki samoch贸d ? 呕eby ju偶 w momencie kupienia nie by艂
ca艂kiem przegnity i da艂o si臋 nim po ludzku je藕dzi膰.

Andrzej

    Jak pierwsze auto, o ile ktos lubi to proponowal bym VW Polo II, naprawde mozna kupic za niewielkie pieniadze pojazd w bardzo dobrym stanie. Ale trzeba poszukac.
Ewentualnie ktos tam napisal, Pug 106, Citrynka AX.

Jezeli mowimy o malej kwocie i samochodzie na poczatek to o cos takiego. Nawet ceny czesci sa smiesznie tanie i wiekszosc mozna samemu zrobic i przy okazji sie nieco majsterkowania nauczyc ( o ile ktos to lubi)

PZDr
Adam

ile musi kosztowa膰 samoch贸d 偶eby si臋 nie rozpad艂 ?