ile obniżyć cenę auta?

Data: 2012-01-17 04:25:58
Autor: grzech
ile obniżyć cenę auta?
plastiki i wstawili nowe fabryczne drzwi, w książce żadnego wpisu o
tym nie ma...
ogólnie: samochód bez usterek, regularnie serwisowany

A dlaczego chcesz obniżać? Masz kilka nowych, fabrycznych elementów
które raczej podnoszą wartość autka.
Gdybyś tego nie naprawiał i obniżył o koszt tej szkody to pewnie autko
było by już w nowych rękach:)

grzech
nyska

Data: 2012-01-17 05:14:36
Autor: s_13
ile obniżyć cenę auta?
A dlaczego chcesz obniżać? Masz kilka nowych, fabrycznych elementów
które raczej podnoszą wartość autka.

myślałem, że traktuje się to raczej jako "bity", co oryginał z fabryki
to oryginał...

Gdybyś tego nie naprawiał i obniżył o koszt tej szkody to pewnie autko
było by już w nowych rękach:)

koszt tej szkody wycenił serwis na ponad 15 tys... :-) wiesz, jak się
robi z czyjegoś OC to nawet niezauważalne zgięcie końca rury
wydechowej kwalifikuje cały wydech do wymiany... no i te chore ceny...
plastikowe literki SUZUKI na deklu koła zapasowego, to oddzielna
pozycja w kosztorysie... 800 PLN...:-)

zresztą wtedy moje priorytety były inne... teraz na pierwszym miejscu
koszty, niestety...

pozdrawiam
s_13

ile obniżyć cenę auta?