ile paczek papierosów do Angli

Data: 2011-12-22 06:06:08
Autor: gr
ile paczek papierosów do Angli
On 21 Gru, 21:15, PlaMa <mariush.pUSUNM...@wp.pl> wrote:
Cześć :)

Ile paczek papierosów jedna osoba może przewieźć samolotem na wyspy
brytyjskie?

Chyba to zależy od wielkości samolotu?

Data: 2011-12-22 16:47:05
Autor: RadoslawF
Dnia 2011-12-22 15:06, Użytkownik gr napisał:

Ile paczek papierosów jedna osoba może przewieźć samolotem na wyspy
brytyjskie?

Chyba to zależy od wielkości samolotu?

Od limitu bagażu w danych liniach lotniczych.

Pozdrawiam

Data: 2011-12-22 22:41:34
Autor: gr
On 22 Gru, 16:47, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

> Chyba to zależy od wielkości samolotu?

Od limitu bagażu w danych liniach lotniczych.

Pozdrawiam

Ach to chodzi o samolot rejsowy?
Bo autor wiadomości nie sprecyzował.

Data: 2011-12-24 01:10:16
Autor: PlaMa
W dniu 2011-12-23 07:41, gr pisze:

Ach to chodzi o samolot rejsowy?
Bo autor wiadomości nie sprecyzował.

Rejsowy! Ryanair :)

Data: 2011-12-24 11:10:03
Autor: Bydlę
On 2011-12-24 00:10:16 +0000, PlaMa <mariush.pUSUNMNIE@wp.pl> said:

W dniu 2011-12-23 07:41, gr pisze:

Ach to chodzi o samolot rejsowy?
Bo autor wiadomości nie sprecyzował.

Rejsowy! Ryanair :)

To mniej. Najwięcej to tym:
<http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/5/1/6/0636615.jpg>

Albo - biorąc pod uwagę ciężar właściwy ładunku -tym:
<http://farm1.static.flickr.com/164/366096615_d1ecac6419.jpg>

A rejsowymi, to już wyjaśnialiśmy.
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-12-22 23:43:12
Autor: PlaMa
W dniu 2011-12-22 16:47, RadoslawF pisze:

Ile paczek papierosów jedna osoba może przewieźć samolotem na wyspy
brytyjskie?
Chyba to zależy od wielkości samolotu?
Od limitu bagażu w danych liniach lotniczych.

Zamierzam przewieźć w bagażu podręcznym 4 wagony papierosów. Może ktoś podzieli się doświadczeniami i podpowie mi jak oficjalnie i na legalu to wygląda? : )

Data: 2011-12-23 10:15:39
Autor: Bydlę
On 2011-12-22 22:43:12 +0000, PlaMa <mariush.pUSUNMNIE@wp.pl> said:

[...]

Nie da się. Schowki w samolocie są mniejsze niż jeden wagon, a co dopiero cztery.
(chyba, że Pico...)

 Może ktoś podzieli się doświadczeniami i podpowie mi jak oficjalnie i na legalu to wygląda? : )

Przecież padły odpowiedzi - normalnie,  w bagażu podręcznym, zgodnie z przepisami UK - _dla siebie_ albo jako _prezent_ można przewieźć dowolną liczbę papierosów, jeśli się przekona brytyjskich urzędników, że to naprawdę _na własne potrzeby_ lub na _prezent_.

Teraz hint: w UK - od ładnych paru lat mają już kioski ichniejszego Ruchu i można tam kupić papierosy wielu marek.

--
Bydlę

Data: 2011-12-23 13:35:50
Autor: RadoslawF
Dnia 2011-12-23 10:15, Użytkownik Bydlę napisał:

[...]

Ceny papierosów są tam na tyle większe że opłaca się zabrać ze sobą
te cztery kartony. Ja bym zabrał ich sześć i ze trzy flaszki czystej.
No ale ja patriota jestem i ichnie alkohole mi nie smakują,
da się je wypić tylko w drinku.

Pozdrawiam

Data: 2011-12-23 22:25:06
Autor: Bydlę
On 2011-12-23 12:35:50 +0000, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> said:

Ja bym zabrał ich sześć i ze trzy flaszki czystej.
                           ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

I słusznie - tam to jeszcze bardziej garują niż u nas.
Taką rudą wódę piją, na myszach!
Taki malutki wypijesz, dwa dni nieprzytomny jesteś...

--
Bydlę

Data: 2011-12-23 15:45:31
Autor: qwerty
Użytkownik "PlaMa"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jd0bq7$1f$1@inews.gazeta.pl...
Zamierzam przewieźć w bagażu podręcznym 4 wagony papierosów. Może ktoś podzieli się doświadczeniami i podpowie mi jak oficjalnie i na legalu to wygląda? : )

Kiedyś widziałem dokładną informację z MSZ do ilu sztuk "z urzędu" uznawane jest do celów osobistych. Poszukaj a znajdziesz. Mnie takie rzeczy nie interesują.

ile paczek papierosów do Angli