ile pamieci

Data: 2011-06-06 22:04:04
Autor: Santana
ile pamieci

Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:e4dqu6p4mal2pfpipujqu216t34e4ds6q64ax.com...

wiem wiem - pamiec teraz taka droga ze nie warto pytac ... ale w
zasadzie ile RAM wymaga przecietny uzytkownik ?
Jakos nie chce mi sie wierzyc zeby 4GB, no bo co tam trzymac ?

To troche zalezy od systemu operacyjnego :)

Data: 2011-06-13 00:30:00
Autor: Feromon
ile pamieci

Uzytkownik "Santana" <santana@interia.pl> napisal w wiadomosci news:isjbr7$s4$1usenet.news.interia.pl...

[...]

No jakby nie TROCHE.
Bo system 32 bit w zaleznosci od plyty glównej to max 4GB, zwykle nieco ponad 3GB.
Wiec wsadzanie 32GB do Windows 7 32 bit to GLUPOTA,
niezaleznie od tego, czy temu komus potrzeba 4GB czy tylko 2 GB.
Nalezy tez popatrzec, ile MOZNA wlozyc w plyte.
W taka z dwoma slotami to... no ...ile???

Pozdrawiam
Feromon

ile pamieci