ile pamieci

Data: 2011-06-06 22:59:25
Autor: Gil
ile pamieci
> wiem wiem - pamiec teraz taka droga ze nie warto pytac ... ale w
> zasadzie ile RAM wymaga przecietny uzytkownik ? > Jakos nie chce mi sie wierzyc zeby 4GB, no bo co tam trzymac ? Win Xp 32. Wystarcza 2 GB do wszystkich najnowszych gier w kt ore gra mj syn.
Tzn modern warfare 2, Wiedzmin itp.
System win xp 32 jest szybszy przy 2x1 GB niz jak mu zaozymy 2x2GB albo 4x1 GB.
Jestem o tym przekonany doswiadczalnie.
Co do innych powaniejszych programw - to jeeli program jest dedykowany pod XP
to spokojnie wystarcza mu 2 GB pamici. I szybki dysk.

Data: 2011-06-07 00:12:38
Autor: Andrzej Libiszewski
ile pamieci
Dnia Mon, 06 Jun 2011 22:59:25 +0200, Gil napisał(a):

Win Xp 32. Wystarcza 2 GB do wszystkich najnowszych gier w kt ore gra mój syn.
Tzn modern warfare 2, Wiedzmin itp.

To, hem, hem, nie są najnowsze gry.

System win xp 32 jest szybszy przy 2x1 GB niz jak mu załozymy 2x2GB albo 4x1 GB.
Jestem o tym przekonany doswiadczalnie.

System XP ma niewątpliwie wielką wartość muzealną, ale nowe gry (i nie
tylko) znacznie lepiej działają na czymś nowocześniejszym.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem

Data: 2011-06-07 00:26:41
Autor: RadoslawF
ile pamieci
Dnia 2011-06-07 00:12, Uytkownik Andrzej Libiszewski napisa:

Win Xp 32. Wystarcza 2 GB do wszystkich najnowszych gier w kt ore gra mj syn.
Tzn modern warfare 2, Wiedzmin itp.

To, hem, hem, nie s najnowsze gry.

System win xp 32 jest szybszy przy 2x1 GB niz jak mu zaozymy 2x2GB albo 4x1 GB.
Jestem o tym przekonany doswiadczalnie.

System XP ma niewtpliwie wielk warto muzealn, ale nowe gry (i nie
tylko) znacznie lepiej dziaaj na czym nowoczeniejszym.

Na pewno na systemie nowszym dziaaj lepiej ?
Przed wejciem na rynek Windows 7 znajomi gracze instalowali
na nowych kompach dwa windowsy, XP do gier a Vist do programw
uytkowych.
Twierdzili e gry dziaay szybciej, lepiej i pewniej pod XP
ni pod Vist. :-)

Pozdrawiam

Data: 2011-06-07 02:18:06
Autor: Andrzej Libiszewski
ile pamieci
Dnia Tue, 07 Jun 2011 00:26:41 +0200, RadoslawF napisał(a):

Dnia 2011-06-07 00:12, Użytkownik Andrzej Libiszewski napisał:

[...]

Na pewno na systemie nowszym działają lepiej ?

Na pewno.

Przed wejściem na rynek Windows 7 znajomi gracze instalowali
na nowych kompach dwa windowsy, XP do gier a Vistę do programów
użytkowych.

Ja nie instalowałem.

Twierdzili że gry działały szybciej, lepiej i pewniej pod XP
niż pod Vistą. :-)

Niektórzy twierdzą, że Tupolew pod Smoleńskiem oberwał bombą.

Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

Data: 2011-06-07 10:31:51
Autor: RadoslawF
ile pamieci
Dnia 2011-06-07 02:18, Uytkownik Andrzej Libiszewski napisa:

Przed wejciem na rynek Windows 7 znajomi gracze instalowali
na nowych kompach dwa windowsy, XP do gier a Vist do programw
uytkowych.

Ja nie instalowaem.

Ja te nie, tylko ze to niczego nie dowodzi.

Twierdzili e gry dziaay szybciej, lepiej i pewniej pod XP
ni pod Vist. :-)

Niektrzy twierdz, e Tupolew pod Smoleskiem oberwa bomb.

Tyle e to niewyksztacony margines a na temat wieszania
si i nie dziaania gier na Vicie sporo si naczytaem.

Pozdrawiam

Data: 2011-06-07 13:54:29
Autor: Andrzej Libiszewski
ile pamieci
W dniu 2011-06-07 10:31, RadoslawF pisze:
Dnia 2011-06-07 02:18, Użytkownik Andrzej Libiszewski napisał:

Przed wejściem na rynek Windows 7 znajomi gracze instalowali
na nowych kompach dwa windowsy, XP do gier a Vistę do programów
użytkowych.

Ja nie instalowałem.

Ja też nie, tylko ze to niczego nie dowodzi.

Dowodzi braku potrzeby używania XP do grania, jak się miało Vistę.

Twierdzili że gry działały szybciej, lepiej i pewniej pod XP
niż pod Vistą. :-)

Niektórzy twierdzą, że Tupolew pod Smoleńskiem oberwał bombą.

Tyle że to niewykształcony margines

Dobrze wiedzieć, że niewykształcony margines może mieć tytuły naukowe.

a na temat wieszania
się i nie działania gier na Viście sporo się naczytałem.

A ja czytałem, że Elvis żyje. Wiesz jaką wartość miała ta lektura?
Mi się nic nie wieszało pod Vistą - chcesz nie wierzyć - proszę bardzo.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2011-06-07 07:25:27
Autor: Rafał Łukawski
ile pamieci

Twierdzili że gry działały szybciej, lepiej i pewniej pod XP
niż pod Vistą. :-)

Pod XP od biedy można było zainstalować DirectX10 (ręczna zabawa). DirectX.11 z tego co mi wiadomo jeszcze nikt nie wrzucił na XP.

Jeżeli teraz twierdzisz, że nowe gry lepiej działają pod DX9 niż pod DX11 to mamy pewne nieporozumienie.
a) pod DX9 mogą być szybsze, ale brzydsze
b) nowe produkcje jeżeli jeszcze nie wymagają, to wkrótce będą wymagać DX11, więc ni cholery na XP nie pójdzie.

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

Data: 2011-06-07 10:29:11
Autor: RadoslawF
ile pamieci
Dnia 2011-06-07 07:25, Uytkownik Rafa ukawski napisa:

Twierdzili e gry dziaay szybciej, lepiej i pewniej pod XP
ni pod Vist. :-)

Pod XP od biedy mona byo zainstalowa DirectX10 (rczna zabawa). DirectX.11 z tego co mi wiadomo jeszcze nikt nie wrzuci na XP.

Jeeli teraz twierdzisz, e nowe gry lepiej dziaaj pod DX9 ni pod DX11 to mamy pewne nieporozumienie.
a) pod DX9 mog by szybsze, ale brzydsze
b) nowe produkcje jeeli jeszcze nie wymagaj, to wkrtce bd wymaga DX11, wic ni cholery na XP nie pjdzie.

Gracze jak zauwayem w pierwszej kolejnoci chwal si iloci
klatek na sekund, kwestia brzydsze-adniejsze nie wystpuje
a przynajmniej nie spotkaem w ich przepychankach kto ma lepiej.
Jak ju te gry bd wymaga najnowszego DX to przyznam ci racj
na razie nie przyznaje.

Pozdrawiam

Data: 2011-06-07 11:41:45
Autor: Przemysaw Ryk
ile pamieci
Dnia Tue, 07 Jun 2011 10:29:11 +0200, RadoslawF napisa(a):

Gracze jak zauwayem w pierwszej kolejnoci chwal si iloci
klatek na sekund, kwestia brzydsze-adniejsze nie wystpuje
a przynajmniej nie spotkaem w ich przepychankach kto ma lepiej.

Mhm. Czyli liczb owych FPS mierz najczciej w najniszych detalach i bez
wczonych adnych upikszaczy typu penoekranowy antyaliasing? :)

(ciach...)

--
[ Przemysaw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Kobiety przywizuj si przez wzgldy.                        (Stendhal) ]

Data: 2011-06-07 11:22:29
Autor: Q
ile pamieci
Jeżeli teraz twierdzisz, że nowe gry lepiej działają pod DX9 niż pod DX11 to mamy pewne nieporozumienie.

a wiesz ile kosztuje najtansza karta, ktora sensownie wspiera dx11?
(tak zeby miec te 60 klatek na full detalach)

Data: 2011-06-07 16:31:44
Autor: Przemysaw Ryk
ile pamieci
Dnia Tue, 7 Jun 2011 11:22:29 +0200, Q napisa(a):

Jeeli teraz twierdzisz, e nowe gry lepiej dziaaj pod DX9 ni pod DX11 to mamy pewne nieporozumienie.

a wiesz ile kosztuje najtansza karta, ktora sensownie wspiera dx11?
(tak zeby miec te 60 klatek na full detalach)

Bez kozery - powiem piset.

--
[ Przemysaw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Lord Marshal: Irgun. One of my best. Richard B. Riddick: If you say so.  ]

Data: 2011-06-07 17:17:47
Autor: Rafał Łukawski
ile pamieci
On 2011-06-07 11:22, Q wrote:
Jeżeli teraz twierdzisz, że nowe gry lepiej działają pod DX9 niż pod
DX11 to mamy pewne nieporozumienie.

a wiesz ile kosztuje najtansza karta, ktora sensownie wspiera dx11?
(tak zeby miec te 60 klatek na full detalach)

Karty które spełnią oczekiwania 90% graczy nawet w crysis 2 w przy pełnych detalach i sporej rozdzielczosci kosztuja zazwyczaj mniej niz legalna wersja windows 7 Pro. Drogo?

Jezeli kupisz sobie karte za 2kpln brutto - taka tez mozna, wkrotce po kilkaset zl miesięcznie bedziesz placil za prąd ;)

Data: 2011-06-07 11:38:05
Autor: marfi
ile pamieci
Użytkownik "Rafał Łukawski" <rafalweb@lukawski.pl> napisał w wiadomości news:iskcs4$63b$1news.onet.pl...

b) nowe produkcje jeżeli jeszcze nie wymagają, to wkrótce będą wymagać DX11, więc ni cholery na XP nie pójdzie.

  Hmm a co bedzie gdy się spełni taka przepowiednia:

„Czeka nas bańka i upadek Microsoftu”
„To żyjący trup. Żart w biznesie technologicznym. Jedyne wyjście, jakie mu pozostało, to przejęcie Skype, Nokii i zastąpienie Steve’a Ballmera przez Steve’a Elopa (…) Ale to się nie stanie, dopóki Ballmer jest najlepszym przyjacielem Billa Gates’a. (…) Duopol Wintela przestanie istnieć w ciągu półtora roku” – powiedział niedawno Steve Blank, przez wielu określany jako guru Silicon Valley.

Zródło: http://teleinformatyka.pb.pl/2437052,35206,apple-pokonuje-wintela

--
marfi

Data: 2011-06-07 11:14:24
Autor: kamil
ile pamieci
On 07/06/2011 10:38, marfi wrote:
[...]

Steve Blank to jeden z tych genialnych analityków, którzy w piątek mówią że będzie padało, a w poniedziałek potrafią naukowo wyjaśnić, dlaczego świeciło słońce.

Kolejna wspaniała przepowiednia po "linux na co drugim domowym komputerze" i końcu świata w ubiegłym miesiącu. Ktoś się tym jeszcze podnieca?

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-06-07 12:45:32
Autor: Smok Eustachy
ile pamieci
Dnia Tue, 07 Jun 2011 11:38:05 +0200, marfi napisał(a):
/../
[...]

Co to za brednie?

Data: 2011-06-08 17:56:18
Autor: J.F.
ile pamieci
Użytkownik "Smok Eustachy" <smok.eustachy@wurg.pl> napisał
[...]

Jesli nie wiadomo o co chodzi .. sprawdz kurs Apple - byc moze ktos wlasnie niezle zarabia :-)

O ile w pierwszej czesci moze byc sporo prawdy, to jakos nie bardzo wierze zeby upadl w tak krotkim czasie, a jeszcze mniej zeby to bylo z powodu Apple :-)

No chyba zeby tak .. Apple wypusci swoj fspanialy system na AMD dla szerokiej publiki ?

J.

Data: 2011-06-07 12:54:25
Autor: G Nowak
ile pamieci
[...]

Po skonczonym przemowieniu wylogowal sie z Second Life i poszedl zrobic kolacje...

--
Pozdr

Data: 2011-06-07 17:11:17
Autor: Rafał Łukawski
ile pamieci

[...]

jakie to ma znaczenie, wszystko się zmienia.

Data: 2011-06-08 19:04:40
Autor: Rafał Łukawski
ile pamieci
On 2011-06-07 11:38, marfi wrote:
[...]

To byłoby najidiotyczniejsze wydarzenie w galaktyce. Firmy mające taki istotny udział w rynku nie updają. Zmieniają właściciela, nazwę itp. Jedni zarabiają, inni inwestują. Ci którzy tego nie potrafią, wróżą z fusów.

Data: 2011-06-13 00:20:21
Autor: Feromon
ile pamieci

[...]

DX9, 10 czy 11 to zależy wiele od grafy czy wspiera czy nie.
A pytanie tyczyło "przeciętnego użytkownika". Raczej "użyszkodnika".

Feromon

Data: 2011-06-13 00:17:19
Autor: Feromon
ile pamieci

Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisał w wiadomości news:bthbv9g3ol9h.76sixq4wwwmx$.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 06 Jun 2011 22:59:25 +0200, Gil napisał(a):

Win Xp 32. Wystarcza 2 GB do wszystkich najnowszych gier w kt ore gra mój syn.
Tzn modern warfare 2, Wiedzmin itp.

To, hem, hem, nie są najnowsze gry.

Miało być "przecietny uzytkownik" .
To np. moja żona. Nie gra w ŻADNE GRY.

Feromon

Data: 2011-06-13 01:22:30
Autor: Andrzej Libiszewski
ile pamieci
Dnia Mon, 13 Jun 2011 00:17:19 +0200, Feromon napisał(a):

[...]

Wybacz, ale w cytowanym przeze mnie poście stoi jak byk co innego i to do
niego się odnoszę.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

ile pamieci