ile pamieci

Data: 2011-06-13 01:51:08
Autor: Gil
ile pamieci
> Użytkownik "Andrzej Libiszewski"  napisał w > wiadomości news:bthbv9g3ol9h.76sixq4wwwmx$.dlg40tude.net...

> To np. moja żona. Nie gra w ŻADNE GRY.
> Feromon Na początku wyraże obawę że post pojawi sie w nowum wątku.
Ale odpowiadam przez New Onet i zgłaszałem juz im ten problem ale dalej nic. Od
15 lat nie było takich problemów.

Ale do rzeczy. Przede wszystkim wyraziłem sie o systemie XP 32 bo pytający o
ograniczenie pamięci nie pytałe wyraźnie o co chodzi. Jasne, że to jest system przestarzały ale problem jest w tym, że jako system
32bitowy doskonale spełnia swoją rolę. To, że sa nowsze gry pod direct X10 i X11 to co z tego jak obsługuje je też
stary system w wersji directx 9 i w dodatku bardzo szybko i dobrze.
U mnie Xp 32 najlepiej pracował z 2 Gib pamięci. Jak mu dodałem dodatkowe 2x1 to
już nie było tak dobrze.
Xp 32 jest chyba teraz lepszy niz nowy Linux 11.4 Ubuntu na stare maszynki.
A zawsze było odwrotnie.

--

ile pamieci