ile plyt moze nagrac nagrywarka DVD?

Data: 2009-08-26 13:49:42
Autor: Tomaszek
ile plyt moze nagrac nagrywarka DVD?
Jacek Kalinski pisze:
Nigdzie nie mogę w googlach znaleźć informacji (o ile takie są podawane?)
ile nominalnie/maksymalnie może nagrać nagrywarka DVD?

Od 1 płytki do nawet kilku tysięcy, choć teraz te drugie się już raczej nie zdarzają. Nie ma reguły. U mnie siedzi Benq DW1650 i jest poserwisowy refurb. Nagrywa bezbłędnie, ale....sama nie jest w stanie tego stwierdzić ( weryfikacja w Nero kończy się lawiną błędów odczytu ) Nie przeszkadza to jej jednak odtwarzać płytek przez nią nagranych w innych napędach w tym w stacjonarnych DVD. Z minusówkami nie radzi sobie wcale, plusówki nagrywa bezbłędnie.

Ogólnie rzecz biorąc: nie ma reguły.
| Wolność to nie to samo co dowolność - ksiądz Waldemar Chrostowski |
|              ZAJRZYJ TU: www.polskapartianarodowa.org             |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-08-26 16:11:33
Autor: 1634Racine
ile plyt moze nagrac nagrywarka DVD?
Tomaszek in news:h7383n$sok$1nemesis.news.neostrada.pl
Jacek Kalinski pisze:
[...]

dziwne... 1650 to ponoc  dobry [czy rownie dobry, to inna sprawa] nastepca 1640 -
a 1640  zjada kazda cd/dvd.

Data: 2009-08-27 14:11:50
Autor: Tomaszek
1634Racine pisze:
dziwne... 1650 to ponoc  dobry [czy rownie dobry, to inna sprawa] nastepca 1640 -
a 1640  zjada kazda cd/dvd.

No więc właśnie - nie ma reguły. Choć ja nie narzekam - nagrywanie plusówek mi całkowicie odpowiada, gdyż stacjonarne DVD radzi sobie z nimi doskonale. Poza tym, że nagrywarka nie zwraca poprawnej informacji podczas testowania płytki po nagraniu to akurat mało mnie boli. Ważne, że płytki odczytują się bezbłędnie w niej samej oraz na każdym innym napędzie. Póki taki stan rzeczy będzie się utrzymywał - będzie ona w użytku.