ile plyt moze nagrac nagrywarka DVD?

Data: 2009-08-27 10:16:28
Autor: Primek
ile plyt moze nagrac nagrywarka DVD?

Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w wiadomości news:slrnh99vdd.uoj.jacek_kalnntp.dyski.one.pl...

Nigdzie nie mogę w googlach znaleźć informacji (o ile takie są podawane?)
ile nominalnie/maksymalnie może nagrać nagrywarka DVD?

Pytam, bo mamy już kolejną nagrywarkę, która po nagraniu stosunkowo
małej ilości płyt (300-400) psuje coraz większą ilość płyt.
Obecna nagrywarka (LG) nie ma jeszcze pełnego roku używania.

Ta ilosc nie jest duza, ale musze przyznac ze zywotnosc nagrywarek znacznie sie skurczyla w ostatnich latach, a juz laptopowe to ogolnie szrot.

Primek
http://primaxpolska.pl/

Data: 2009-08-27 14:08:23
Autor: Tomaszek
Primek pisze:
Ta ilosc nie jest duza, ale musze przyznac ze zywotnosc nagrywarek znacznie sie skurczyla w ostatnich latach, a juz laptopowe to ogolnie szrot.

No widzisz jak to wszystko zależy od tego z czym się zetkniesz ... Ja o nagrywarkach laptopowych mam jak najlepsze zdanie. Więc podkreślam jeszcze raz - nie ma reguły.
| Wolność to nie to samo co dowolność - ksiądz Waldemar Chrostowski |
|              ZAJRZYJ TU: www.polskapartianarodowa.org             |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

ile plyt moze nagrac nagrywarka DVD?