ile podmiotów liczy stajnia Leszka Czarneckiego?

Data: 2011-03-06 00:17:21
Autor: bastek72
ile podmiotów liczy stajnia Leszka Czarneckiego?
kiedyś Noble Bank SA i Getin bank SA obecnie jeden Noble Getin Bank SA
LB West SA
Idea Bank SA
Open Finanse
wkrótce Allianz Bank SA

coś pominąłem?

Data: 2011-03-06 08:30:12
Autor: Aha
W dniu 2011-03-06 00:17, bastek72@onet.pl pisze:
[...]

I tak cos kiepsko w tej stajni ze nie stac go na dokonczenie sky tower.

Stajnia nie chce dawac kredytow ?

Data: 2011-03-06 03:23:47
Autor: witek
On 3/6/2011 1:30 AM, Aha wrote:

Stajnia nie chce dawac kredytow ?

z załenia Sky Tower nie jest finansowana przez jego własne firmy.

Data: 2011-03-06 12:16:05
Autor: george

"witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> wrote in message news:ikvjsk$igc$1inews.gazeta.pl...
On 3/6/2011 1:30 AM, Aha wrote:

Stajnia nie chce dawac kredytow ?

z załenia Sky Tower nie jest finansowana przez jego własne firmy.

a przez kogo ?
Chcesz powiedzieś że lesiu dostał finansowanie z unii ?

george

Data: 2011-03-06 05:55:32
Autor: Mindek
ile podmiotów liczy stajnia Leszka Czarneckiego?
Sky tower buduje na siebie, no ale wydatek sporu to też warto dołożyć
do jego FIRN.

lista tego co nadzoruje leszek:

GETIN Noble Bank
Open Finance
home broker
GETIN Leasing
Noble Securities
Noble Funds TFI
Grupa Kapitałowa EUROPA(ubezpiecznenia)
Powszechny Dom Kredytowy
M.W. Trade
Idea Bank S.A.
PF leasing
LC corp.
Tax care

GETIN International czyli:
Plus Bank-Ukraina,
Carcade OOO-Leasing Rosja,
Sombel Bank- Białoruś

Lista pewnie nie zamknięta...

Data: 2011-03-06 15:05:03
Autor: mx
ile podmiotów liczy stajnia Leszka Czarneckiego?
Lista pewnie nie zamknięta...

Od początku czułem, że autor w tytule napisał podmiotów ale myślał "pomiotów".

Data: 2011-03-06 20:07:49
Autor: bastek72
ile podmiotów liczy stajnia Leszka Czarneckiego?
Od początku czułem, że autor w tytule napisał podmiotów ale myślał "pomiotów".

skąd takie wrażenie? mam dobre zdanie o getinie
i jeszcze lepsze o allianz banku, idea bank zaczyna mi sie podobać, ale jeszcze nie korzystałem więc wstrzymam się z pochwałami

Data: 2011-03-06 15:14:33
Autor: witek

On 3/6/2011 1:30 AM, Aha wrote:

[...]

500 mln z jego wlasnych prywatnych funduszy, ale nie z jego firm.
pozostałe pozyskane na rynku.

Data: 2011-03-06 08:58:55
Autor: kjnm
ile podmiotów liczy stajnia Leszka Czarneckiego?
W dniu 2011-03-06 00:17, bastek72@onet.pl pisze:

[...]

I tak cos kiepsko w tej stajni ze nie stac go na dokonczenie sky tower.

Stajnia nie chce dawac kredytow ?

Oj, chyba daje te kredyty, bo ST rośnie, imo nawet dość szybko. I to nie tylko
wieża, ale także żagiel.

Data: 2011-03-06 09:01:43
Autor: mx
ile podmiotów liczy stajnia Leszka Czarneckiego?
I tak cos kiepsko w tej stajni ze nie stac go na dokonczenie sky tower.

Stajnia nie chce dawac kredytow ?

To w Sky Tower mają konie trzymać? Czy coś nie załapałem?

Data: 2011-03-06 09:45:20
Autor: AW
ile podmiotów liczy stajnia Leszka Czarneckiego?
W dniu 2011-03-06 00:17, bastek72@onet.pl pisze:

coś pominąłem?

Home Broker
Tax Care

Data: 2011-03-06 11:16:34
Autor: Kamikaze
W dniu 2011-03-06 09:45, AW pisze:
W dniu 2011-03-06 00:17, bastek72@onet.pl pisze:

coś pominąłem?

Home Broker
Tax Care

MW TRADE

ile podmiotów liczy stajnia Leszka Czarneckiego?