ile potrzebuje na rower?

Data: 2011-10-17 12:56:34
Autor: kamil/Endurorider.pl
ile potrzebuje na rower?

Użytkownik "ad" <ad@wp.pl> napisał w wiadomości news:j7h02n$plp$1news.task.gda.pl...

 Ile potrzebuje kasy zeby sobie kupic taki rower ktory to zniesie? nie bede go katowac, skakac po gorkach itp, nigdzie nie bede go wnosic, wiec nie musi byc lekki, ma byc po prostu solidny, zeby sie nie rozpadl po paru takich trasach, gdzie nie bede zwalniac przed większa dziurą lub korzeniem.
Ważę 90 kilogramow, mam 192 cm wzrostu, wiec jakies obciązenie robię ;)
Nie musi to byś też sprzęt markowy z gornej półki, myślalem o jakimś Krossie lubi Unibike'u. Widziałem ze Krossy MTB zaczynają się od 1000 zł, ale w opisie ma "Nowa geometria uwzględniająca rekreacyjny styl jazdy", a ten moj styl to nie bedzie rekreacyjny raczej :)
pozdrawiam

Od 1500 PLN w górę. Mając 192cm jesteś w (nie)szczęśliwej pozycji, że potrzebujesz dużą ramę pokroju 20 bądź 21" a takie rowery sprzedają się rzadko a przez to są mocno przecenione. Nie nakręcaj się na model z aktualnej kolekcji, taki sprzed dwóch lat też będzie dobry.

Podstawowy, dający radę widelec, to SR Suntour Duro, który w detalu kosztuje poniżej 400 PLN a do Twoich zastosowań będzie wystarczający. Skup się na odpowiedniej ramie i mocnych kołach. Resztę zostaw na ewentualne inwestycje.

Oczywiście można od razu rzucić się na rower za 3k pln, ale szczerze mówiąc nie wydaję mi się żeby to było absolutnie niezbędne do tego żeby Twój rower terenowy dobrze jeździł.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

ile potrzebuje na rower?