ile sieci dają userowi za przeniesienie

Data: 2011-03-14 22:49:39
Autor: zlotowinfo
ile sieci dają userowi za przeniesienie
analizowałem oferty na kartę, ale może gdzieś się mylę dlatego piszę tutaj

co dla mnie istotne przelewy między użytkownikami:
- ma plus (nic nie daje za przeniesienie, ale popularny, faworyt)
- ma gaduair (mało popularny)
- ma orange (mam jako druga karta)
- nie ma era (właśnie z ery będę rezygnował)
- nie ma play (w sumie nie ma nic ciekawego ta sieć)

gaduair 30% więcej pierwsze 12 doładowań
(max 360=12x30zł - najwieksze doladowanie 100zl)
http://www.gaduair.pl/promocja/przenies-numer

play bonus 60 zł ważny 90 dni.
http://www.playmobile.pl/pl/oferta/przejdz-do-play/play-karta/index.html

era, ściema tylko do Era, "200zł" czyli  20x po 10zł .
http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/przenies_numer

orange ściema tylko do orange, 12x10zł do pierwszych 12 doładowan,
http://www.orange.pl/portal/map/map/article?id=3625598

plus z tego co czytam nie daje nic
http://www.plus.pl/przejdz_do_plusa/

ile sieci dają userowi za przeniesienie