ile smsów przechowuje operator gdy abonent nieosiag alny?????

Data: 2009-07-12 04:33:22
Autor: PiotrMDC
ile smsów przechowuje operator gdy abonent nieosiag alny?????
Witam,
rozladowal mi sie telefon, czekalem na waznego smsa, kolega powysylal
mi z playa, gdyz tam ma darmowe smsy pelno pierdol, okolo 30smsow
dostalem od niego, a ten na ktorego czekalem nie doszedl, czy mogl
zostac usuniety, bo za duzo czekalo??
Pozdrawiam,
piotr

Data: 2009-07-13 10:07:25
Autor: slaweks
On 12 Lip, 13:33, PiotrMDC <piotr...@gmail.com> wrote:
[...]

jaki miał ustawiony czas ważności
(czas, po którym sms niedoręczony usuwany jest z systemu)

ile smsów przechowuje operator gdy abonent nieosiag alny?????